ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Mon, 13 Mar 2017 - 21:54
Post
#4721
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń |
pewno det dostał strzała.
|
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 13 Mar 2017 - 21:54
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 26 Mar 2017 - 12:30
Post
#4722
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 March 2017 |
Witam mam kilka pytań o przepustnice z M104 3.2 kupiłem mój silnik z uwalona wiązka bez kompa od znajomego
stwierdziłem że kupie ecumaster emu i moduł DBW z faktu elektronicznie sterowanej przepustnicy, teraz są trochę schody bo przepustnica jest z wersji silnika z ASR i mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z ta przepustnica czy męczyć się z nią w podłączeniu (schemat gniazda przepustnicy przychodzi 11 przewodów 2 od silnika, reszta czarna magia ) czy lepiej wymienić na inną ? reszta wiązki jest już zrobiona ... i fajnie jak ktoś podzielił by się informacjami |
|
|
Sun, 26 Mar 2017 - 13:36
Post
#4723
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów |
musisz znaleźć pinout tej przepustnicy i wiedzieć które kable są do silnika + i -, który to zasilanie potencjometru, sygnał z niego i masa
|
|
|
Sun, 26 Mar 2017 - 14:03
Post
#4724
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK |
Witam mam kilka pytań o przepustnice z M104 3.2 kupiłem mój silnik z uwalona wiązka bez kompa od znajomego stwierdziłem że kupie ecumaster emu i moduł DBW z faktu elektronicznie sterowanej przepustnicy, teraz są trochę schody bo przepustnica jest z wersji silnika z ASR i mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z ta przepustnica czy męczyć się z nią w podłączeniu (schemat gniazda przepustnicy przychodzi 11 przewodów 2 od silnika, reszta czarna magia ) czy lepiej wymienić na inną ? reszta wiązki jest już zrobiona ... i fajnie jak ktoś podzielił by się informacjami przeslij numer tej przepustnicy do nas z jakimis zdjeciami pogladowymi oraz opisem pod rp@ecumaster.com zobaczymy co da sie zrobic. -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
Sun, 26 Mar 2017 - 15:16
Post
#4725
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 March 2017 |
|
|
|
Wed, 29 Mar 2017 - 11:10
Post
#4726
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Czy do Det 3 można podpiąć szerokopasmówkę żeby korygował czy zostawić ori lambdę ? Praca w FIT
|
|
|
Wed, 29 Mar 2017 - 11:26
Post
#4727
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Czy do Det 3 można podpiąć szerokopasmówkę żeby korygował czy zostawić ori lambdę ? Praca w FIT Tak, w tables switch input wybierasz "Use as NBO correction", a później konfigurujesz w "EGO correction". Sonde podpinasz pod pin tables switch naturalnie. Przy okazji zapytam. Czy lepiej podpiąć wyjście 0-1V z kontrolera (czyli jak klasyczna sonda) czy można też stosować 0-5V ? Ta druga opcja byłaby fajniejsza, bo nie trzeba będzie nic przepinać aby sobie logować sygnał z sondy. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Wed, 29 Mar 2017 - 14:59
Post
#4728
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Tak, w tables switch input wybierasz "Use as NBO correction", a później konfigurujesz w "EGO correction". Sonde podpinasz pod pin tables switch naturalnie. Przy okazji zapytam. Czy lepiej podpiąć wyjście 0-1V z kontrolera (czyli jak klasyczna sonda) czy można też stosować 0-5V ? Ta druga opcja byłaby fajniejsza, bo nie trzeba będzie nic przepinać aby sobie logować sygnał z sondy. Do WBO potrzebny jest kontroler sondy bo Det go nie ma ? Da radę wpiąc wtryski w półsekwencji a ebc pod jakieś inne wejście ? Zaraz się okaże że bez kitu taniej i lepiej kupić MS czy Vemsa zamiast się grzebać z detem na FIT. |
|
|
Wed, 29 Mar 2017 - 22:46
Post
#4729
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 |
witam,
na dniach chce się zabrać za montaż det3 250kpa do mojego is m42. Standardowo łączony będzie według schematu z instrukcji dla FI. Jest szansa żeby ktoś wysłał wstepnie skonfigurowany wsad żeby silnik odpalił i mógłbym go dalej modyfikować ?? |
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 10:53
Post
#4730
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Do WBO potrzebny jest kontroler sondy bo Det go nie ma ? Da radę wpiąc wtryski w półsekwencji a ebc pod jakieś inne wejście ? Zaraz się okaże że bez kitu taniej i lepiej kupić MS czy Vemsa zamiast się grzebać z detem na FIT. Tak, jest potrzebny. Możesz tanio kupić od jednego z userów forum (zukreator). Wtryski podpinasz w półsekwencji, ściągasz soft 1.42 czy 1.44 i podpinasz EBC przez tranzystor pod freq out. Było milion razy, proponuje poświęcić jeden dzień na przeczytanie całego tematu. witam, na dniach chce się zabrać za montaż det3 250kpa do mojego is m42. Standardowo łączony będzie według schematu z instrukcji dla FI. Jest szansa żeby ktoś wysłał wstepnie skonfigurowany wsad żeby silnik odpalił i mógłbym go dalej modyfikować ?? Powinien odpalić na defaultowych ustawieniach po poprawnym skonfigurowaniu czujników. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 11:49
Post
#4731
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 |
Obojętnie na którym firmware ? Obecnie wgralem 1.3 a w katalogu sa jeszcze 1.25 1.27
|
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 11:50
Post
#4732
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Obojętnie na którym firmware ? Obecnie wgralem 1.3 a w katalogu sa jeszcze 1.25 1.27 Im nowszy tym lepszy. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 11:50
Post
#4733
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Tak, jest potrzebny. Możesz tanio kupić od jednego z userów forum (zukreator). Wtryski podpinasz w półsekwencji, ściągasz soft 1.42 czy 1.44 i podpinasz EBC przez tranzystor pod freq out. Było milion razy, proponuje poświęcić jeden dzień na przeczytanie całego tematu. Powinien odpalić na defaultowych ustawieniach po poprawnym skonfigurowaniu czujników. Dziękuję bardzo Z racji że zdecydowałem się olać już strojenie samochodu w N/A ponieważ w Lipcu składam turbo to szkoda wydawać już na to kasę. Przyszedł mi do głowy pomysł żeby założyć WBO, Deta we własnym zakresie ( mam już instalacje zrobioną kostka wisi jedynie wtryski na FIT przepiąć) i pod N/A samemu coś podstroić z pomocą forum żeby krzywdy nie zrobić silnikowi a chociaż te 2 miesiące się nacieszyć wolnossakiem. Mając AFR jestem w stanie wystroić paliwo z pomocą kolegów z forum a zapłon można bardzo delikatnie ruszyć. Tylko nie mam pewności czy bedą chętne osoby coś poradzić. |
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 11:56
Post
#4734
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Dziękuję bardzo Z racji że zdecydowałem się olać już strojenie samochodu w N/A ponieważ w Lipcu składam turbo to szkoda wydawać już na to kasę. Przyszedł mi do głowy pomysł żeby założyć WBO, Deta we własnym zakresie ( mam już instalacje zrobioną kostka wisi jedynie wtryski na FIT przepiąć) i pod N/A samemu coś podstroić z pomocą forum żeby krzywdy nie zrobić silnikowi a chociaż te 2 miesiące się nacieszyć wolnossakiem. Mając AFR jestem w stanie wystroić paliwo z pomocą kolegów z forum a zapłon można bardzo delikatnie ruszyć. Tylko nie mam pewności czy bedą chętne osoby coś poradzić. Jaki silnik i czy masz czujnik spalania stukowego? EGT? -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 12:38
Post
#4735
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Jaki silnik i czy masz czujnik spalania stukowego? EGT? EW10j4, Knocka mam a EGT przy N/A chyba nie potrzebne mi ? Będzie dopiero razem z turbo i wtedy oddam do strojenia komuś ogarniętemu natomiast n/a chciał bym uruchomić żeby naprawdę nacieszyć się smaochodem który składałem przez dobre 2 lata ( po trochu graty kupowałem) i nigdy nie udało mi się wystroić pomimo bodajże 8 prób... tylko jeden raz z mojej winy nie został zrobiony kiedy oddałem uszkodzony samochód ( przetarty kabel nie miałem czasu szukać). |
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 17:58
Post
#4736
|
|
User Dołączył: Sun, 10 April 2011 |
Czy knock sensor da sie do DET3 podpiąć? Jeżeli tak to do którego wejścia w Fuel Implant?
|
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 18:03
Post
#4737
|
|
User Dołączył: Sun, 10 April 2011 |
Jak podłączyłem czujnik wału prosto do seryjnego ECU (bez Det3) widział obroty ale jak się dziś przejechałem autem szarpał powyżej 3tys obrotów i wskazówka od obrotomierza skakała. Wymieniłem czujnik wału na nowy ale dalej to samo. Znalazłem przyczynę szarpania piny przy ECU były zalane woda ( nie wiem jak to się stało bo wokoło ECU nigdy nie było mokro nawet teraz) Wyczyściłem i wysuszylem piny i wtyczkę do ECU. Problem znikl. Pojezdze tak parę dni i spróbuję podłączyć Det3 jeszcze raz mam nadzieję że to ta woda spowodowała wszystkie te problemy a nie Det3. Det3 podlaczony wszystko działa jak wcześniej. Wychodzi na to że woda osłabiała sygnal obrotów. |
|
|
Fri, 07 Apr 2017 - 02:10
Post
#4738
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 20 February 2017 |
Witam przymierzam się do założenia deta i mam może głupie pytania dla coniektorych ale mi pomogą otóż w instrukcji pisze:
Wszystkie sygnały z czujników indukcyjnych powinny być podłączone przewodami ekranowanymi. Wszystkie niewykorzystane wejścia należy podłączyć do masy. Czy to jest ważne ? czy to jest nadwyrost ? W skrócie dawać kable ekranowe czy zwykłe mogą być ? No i czy wszystko co zostanie łączyć z masą ? I jeszcze jedno pytanie bo w instrukcji do motoronica m30 ktorego posiadam jak jest schemat nie ma połączenia z tps a w innych np.m50 jest to mam się trzymać instukcji i nie podpinać tps ? Czy podpiąć go pod deta ? Z góry dzięki za info |
|
|
Fri, 07 Apr 2017 - 09:00
Post
#4739
|
|
Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 |
Ja się podłączałem do oryginalnych kabli zaraz przy sterowniku więc wszystko jest jak w fabryce, TPS podepnij, a co do mas to w sumie pierwsze słysze Ja mam normalnie puste złącza.
|
|
|
Fri, 07 Apr 2017 - 10:33
Post
#4740
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
Zaleca się sygnały z czujników indukcyjnych chronić ekranami, żeby nie szumiały. Ekran wtedy do masy podpinasz.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 05:36 |