Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Mon, 21 Nov 2016 - 10:46
Post
#10881
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole |
Porszak, analizę olejową robi ta firma co podesłał Andrzejsr i jeszcze Fuchs
CYTAT Metoda: ASTM D 5185
Minimalna ilość próbki: 20 ml Termin realizacji: indywidualne ustalenia z naszym laboratorium. Aby uzyskać więcej szczegółów proszę o kontakt bezpośrednio z naszym laboratorium: tel. 32 4o 12 247 -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 21 Nov 2016 - 10:46
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 21 Nov 2016 - 22:09
Post
#10882
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Analiza w PIMOT? Albo ITS?
-------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Tue, 22 Nov 2016 - 09:09
Post
#10883
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków |
Z moich doświadczeń wynika, że PIMOT, ma bardzo nieatrakcyjny cennik na badania (nie wiem jak na to konkretne).
|
|
|
Tue, 22 Nov 2016 - 17:21
Post
#10884
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Otwór centralny to najważniejsza część felgi - dycha odchyłki, zaoszczędzone 7 dych a później wydany 1000 na szukaniu "dlaczego drży kierownica". Normalnie tokarze biorą od 50 - 100pln za godzinę pracy. Oczywiście 50 to po znajomości netto a 100 to brutto dla klienta "z ulicy". Tyle powiem ze swojego doświadczenia. Więc sam wykalkuluj czy się opłaca czy nie. Dodaj jeszcze że przy takiej robocie większość czasu to ustawienie felgi na tokarce tak żeby otwór był idealnie osiowo a porządnie zrobione musi kosztować. |
|
|
Tue, 22 Nov 2016 - 18:19
Post
#10885
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
|
|
|
Wed, 23 Nov 2016 - 19:10
Post
#10886
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
Hej, opel signum 3.0 Diesel skrzynia f40. Zna ktoś wymiary skrzyni? Podłużnic ciąć nie chce chętnie bym pomierzyl przed kupnem.
Pozdr AW -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
Wed, 23 Nov 2016 - 20:16
Post
#10887
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
Panowie kupilem w hurcie troche kol. Na jednym komplecie na kazdej feldze jest nadruk z rozstawem.
No,ja wiem,ze sa felgi typu "multifit" ale tu wyglada ewidentnie, ze na rozstaw na 5 srub. |
|
|
Wed, 23 Nov 2016 - 21:06
Post
#10888
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
@K@arol - jakie jest pytanie?
|
|
|
Thu, 24 Nov 2016 - 08:03
Post
#10889
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
No faktycznie namieszalem
felgi do DOTZ CHRONOS 7j17'' Nie wiem jaki jest ich rozstaw (zmierze dzis wieczorem) stad moje pytanie, to moze byc jakis multifit? (watpie bo tylko 5 otworow, a multifity maja ich wiele wiecej) Po co na felgach podanych bylo by 5 roznych rozstawow? Dzwonilem do goscia od ktorego biore kola, to mowi, ze zdaje sie,ze zdjal je z Astry H, czyli bylo by to 5x110, a na felgach sa podane 3 rozstawy jak na zdjeciu. O co tu chodzi? |
|
|
Thu, 24 Nov 2016 - 16:59
Post
#10890
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
Producenci najpierw wykonują samą felgę a później nawiercają rozstaw.
Żeby sobie ułatwić proces produkcji na feldze od początku widnieje nośność dla różnych rozstawów. Zachęcam Cię do sprawienia sobie linijki do mierzenia rozstawów otworów w felgach jeśli kupiłeś większą ilość - nie jest to drogie a ułatwisz sobie znacząco sprawę. Reasumując, jak masz pięć otworów, to patrzysz na nośność dla pięciu otworów i twojego rozstawu. |
|
|
Sat, 26 Nov 2016 - 22:52
Post
#10891
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Mam problem ze zbyt bogatą mieszanką w S2000. Końcówki wydechów czarne, zderzak też. Niby ten typ tak ma, ale po remoncie silnika i przejściu procedury dotarcia na półsyntetyku nadal pije mi olej w ilosci ~2 l / 1000 km i podejrzewam, że nie dotarły mi się pierścienie ponieważ cylindry omywa benzyna - potwierdza to fakt, że olej trochę nią śmierdzi.
Pierwsza lambda trochę leniwie, co ~2 sekundy, skacze 0-1 V (a wlasciwie w trochę mniejszym zakresie). Druga z kolei głównie (może 80% czasu) pokazuje 0.5-0.8V, czyli bogato. I tutaj pytanie, czy druga lambda ma wpływ na mieszankę, czy służy tylko do monitorowania kata i do ewentualnego inicjowania DTC? Auto nie wypluwa absolutnie żadnych błędów. -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Sun, 27 Nov 2016 - 00:16
Post
#10892
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Mam problem ze zbyt bogatą mieszanką w S2000. Końcówki wydechów czarne, zderzak też. Niby ten typ tak ma, ale po remoncie silnika i przejściu procedury dotarcia na półsyntetyku nadal pije mi olej w ilosci ~2 l / 1000 km i podejrzewam, że nie dotarły mi się pierścienie ponieważ cylindry omywa benzyna - potwierdza to fakt, że olej trochę nią śmierdzi. Pierwsza lambda trochę leniwie, co ~2 sekundy, skacze 0-1 V (a wlasciwie w trochę mniejszym zakresie). Druga z kolei głównie (może 80% czasu) pokazuje 0.5-0.8V, czyli bogato. I tutaj pytanie, czy druga lambda ma wpływ na mieszankę, czy służy tylko do monitorowania kata i do ewentualnego inicjowania DTC? Auto nie wypluwa absolutnie żadnych błędów. Druga sonda powinna pokazywać wartość w miarę stałą ponieważ kontroluje jedynie stan kata. Na 2gą sondę można stroić też LPG tj patrzysz na wskazania np 0.7V na PB i dążysz na LPG żeby też pokazywało 0.7v ale sama w sobie nie ma wpływu na mieszankę. |
|
|
Sun, 27 Nov 2016 - 00:32
Post
#10893
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Druga sonda powinna pokazywać wartość w miarę stałą ponieważ kontroluje jedynie stan kata. Na 2gą sondę można stroić też LPG tj patrzysz na wskazania np 0.7V na PB i dążysz na LPG żeby też pokazywało 0.7v ale sama w sobie nie ma wpływu na mieszankę. Domyślam się, że nie w czasie reczywistym, ale może wpływa na korekty wtrysku w ECU? -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Sun, 27 Nov 2016 - 18:46
Post
#10894
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 |
Fabia III golas,
Czy da się domontować radio 1 din? Nigdzie nie ma ramek pod to, ale w cenniku jest informacja o instalacji. Da się tam coś wyrzeźbić czy VAG tak nakombinował, żeby wydać na radio z bt ponad 1500zł? -------------------- |
|
|
Wed, 30 Nov 2016 - 12:37
Post
#10895
|
|
User Dołączył: Mon, 18 May 2015 |
Panowie, szukam jak najlepiej rozkminionego i łatwo dostępnego ECU. Szukamy czegoś do użycia w celach naukowych. Mamy możliwość generować sygnały naśladujące czujniki i chcemy obserwować działanie całego ECU. Możecie polecić jakiś konkretny sterownik, który będzie chciał współpracować i będzie w miarę prosty do ujarzmienia?
|
|
|
Wed, 30 Nov 2016 - 12:50
Post
#10896
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Me 7.5 ?
|
|
|
Thu, 01 Dec 2016 - 10:18
Post
#10897
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń |
Delco z starego Opla
|
|
|
Thu, 01 Dec 2016 - 16:17
Post
#10898
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
kolejna sytuacja z cyklu: czyja wina
miałbym stłuczke, a sprawa wygląda tak: jade sobie w miescie, tak uczciwie to z 70 mialem na 50 spokojnie, a jezdnia mokra, i z prawej wyjezdza mi typ, skręca w swoje prawo, powinien ustąpić oczywiscie. ja po heblach, ledwo wyhamowałem, ale że gość calkiem dynamicznie to zrobił, to puknąłbym go w tył, juz tak z 5?? metrów od jego uliczki. no i czyja to jest wina??! najlepiej ktoś kto miał taką sytuację? -------------------- V8
|
|
|
Thu, 01 Dec 2016 - 16:30
Post
#10899
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
kolejna sytuacja z cyklu: czyja wina miałbym stłuczke, a sprawa wygląda tak: jade sobie w miescie, tak uczciwie to z 70 mialem na 50 spokojnie, a jezdnia mokra, i z prawej wyjezdza mi typ, skręca w swoje prawo, powinien ustąpić oczywiscie. ja po heblach, ledwo wyhamowałem, ale że gość calkiem dynamicznie to zrobił, to puknąłbym go w tył, juz tak z 5?? metrów od jego uliczki. no i czyja to jest wina??! najlepiej ktoś kto miał taką sytuację? Jakbyś nie miał świadków to teoretycznie Twoja wina. Skoro on dał radę wjechać a Ty nie dałbyś rady wyhamować to znaczy tylko tyle (co jest mega super linią obrony Policji ), że nie dostosowałeś prędkości do warunków panujących na drodze. |
|
|
Thu, 01 Dec 2016 - 16:31
Post
#10900
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
ciężko, zalezy komu policja/sąd uwierzy.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 02:01 |