Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Thu, 10 Nov 2016 - 20:30
Post
#10861
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok |
Szukam speca, który poradzi sobie ze zdjęciem immo z komputera Magneti-Marelli G6 - Citroen ZX 1.4 monowtrysk.
W Białymstoku jednego znalazłem, ale od dwóch miesięcy z tym walczy 8)7 Kompa mogę wysłać. |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 10 Nov 2016 - 20:30
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 10 Nov 2016 - 20:49
Post
#10862
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
Panowie krótkie pytanie lece rondem (w lewo ) wbija przede mnie ciągnik siodłowy z naczepą i przez zagapienie uderzam w bok jego naczepy (dokładniej 1 oś naczepy) Wina bezapelacyjnie kierowcy ciężarówki? W końcu powinien mi ustąpić pierwszeństwa. co?? znaczy, pod prąd wjechałeś? napisz to jaśniej. z której strony wyjechał tir? dzięki panowie z tą nagrzewnicą. -------------------- V8
|
|
|
Thu, 10 Nov 2016 - 21:18
Post
#10863
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
jak go trafiłeś w oś naczepy to raczej Twoja wina, bo już trochę go tam było na tym rondzie... gdybyś trafił w ciągnik to jeszcze by można polemizować
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Thu, 10 Nov 2016 - 22:01
Post
#10864
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 September 2012 |
Pytanie teoretyczne, nie miałem takiej przygody tylko ze znajomymi ostatnio taki temat naszedł.
the Hitcher jadę rondem normalnie jak nakazują nasze przepisy i przede mnie wbija na rondo ciężarówka, a ja go walę w naczepę. wina jego czy moja? Wydaje mi się, że jego. Powinien upewnić się czy wjeżdżając na rondo nie wymusi pierwszeństwa |
|
|
Fri, 11 Nov 2016 - 11:23
Post
#10865
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski |
twoja
|
|
|
Fri, 11 Nov 2016 - 11:43
Post
#10866
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
to pomyśl w ten sposób. jedziesz rondem, wbija przed Ciebie osobówka. walisz go w tylny błotnik. jego wina czy Twoja?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Fri, 11 Nov 2016 - 12:43
Post
#10867
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 April 2013 |
dzięki panowie z tą nagrzewnicą. Odnośnie braku ogrzewania: ostatnio sprzedałem e39 530d manual znajomemu, po jakimś czasie znikło ogrzewanie, okazało się że jest wyciek = pewnie zapowietrzyło nagrzewnicę, oddał auto do mechanika i finalnie jednak stwierdził, że pompa wody też padła, co ciekawe mimo tego że samochód nie miał żadnego problemu z utrzymaniem temp silnika we właściwym zakresie (nie przegrzewał się, osiągał temp pracy normalnie itp). Więc to też jest jakiś trop, możliwe że pompa wody dopiero umierała, ale nie na tyle żeby były problemy z temperaturą silnika |
|
|
Fri, 11 Nov 2016 - 19:08
Post
#10868
|
|
User Dołączył: Fri, 18 February 2011 Skąd: czarnaziemia |
wg. mnie jesli uderzasz w tylne kola naczepy to de facto uderzasz w pojazd który znajduje sie juz calkiem sporym kawalkiem na rondzie wiec miales czas zareagowac, wg mnie, wina kierowcy osobówki
|
|
|
Thu, 17 Nov 2016 - 17:32
Post
#10869
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock |
rozkminka z serii zabezpieczanie samochodu przed niepowołanym uzyciem ....
kombinuje na wszystkie strony jak zabezpieczyc samochód przed uzyczeniem np. przez rodzeństwo:) przyszedł mi dzis w pracy do głowy pomysł otóz : kilka razy dziennie w pracy poruszajac nie w pewnych miejscach uzywam zamka Biometrycznego czyli czytnika lini papilarnych czy spotkał sie ktos z oferta jakiegos producentta albpo ma pomysł jak wykonac takowe zabezpieczenie ? takowe czytniki sa w zamkach lub sprawdzaja obecnosc pracownika w zakładzie a jako zabezpieczenie w samochodzie ktoś coś? -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
Thu, 17 Nov 2016 - 19:16
Post
#10870
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
myślę, że zaadaptować taki czujnik to by nie był problem, żeby rozłączał na przykład pompę paliwa czy coś - ale po co kombinować aż tak? nie lepiej zrobić jakieś normalne zabezpieczenie i po prostu nie mówić gdzie jest? weź też pod uwagę to, że im wyższy poziom skomplikowania tym wyższa awaryjność albo mega wysokie koszty, od tej strony też musisz na to patrzeć...
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Thu, 17 Nov 2016 - 19:30
Post
#10871
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
+1 nawet w jakichś tam doświadczeniach na złodziejach samochodów "pstryczek elektryczek" za "złotówkę" potrafił skutecznie odstraszyć ich od kradzieży (nie mylić z odjazdem na lawecie).
|
|
|
Thu, 17 Nov 2016 - 20:26
Post
#10872
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock |
Po prostu bym był lepszy niz "transporter " on miał na kod cyfrowy.....
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
Sun, 20 Nov 2016 - 14:52
Post
#10873
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Panowie rozwiert otworu centrującego czy jest sens i ile mniej więcej to kosztuje ? Felgi na 99% 57mm otwór bo na audi jeździły a chce je do peugeota założyć czyli 65. Dostałem cenę 150zł komplet to jakaś abstrakcja dla mnie...
|
|
|
Sun, 20 Nov 2016 - 15:21
Post
#10874
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków |
To raczej nie rozwiercanie, a roztoczenie otworu wchodzi w rachubę.
Cena uczciwa, za taką usługę, jak ktoś to zrobi solidnie. Trzeba mieć odpowiednio dużą tokarkę, ustawić felgę, centrycznie roztoczyć x 4 i trochę czasu schodzi jednak nad tym. Czy się da to zależy od konstrukcji felgi, ale zazwyczaj jest to możliwe i dobrze wykonane będzie działać bezawaryjnie. Oczywiście można poszukać kogoś kto zrobi to "na fuchę" taniej. |
|
|
Sun, 20 Nov 2016 - 15:34
Post
#10875
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
To raczej nie rozwiercanie, a roztoczenie otworu wchodzi w rachubę. Cena uczciwa, za taką usługę, jak ktoś to zrobi solidnie. Trzeba mieć odpowiednio dużą tokarkę, ustawić felgę, centrycznie roztoczyć x 4 i trochę czasu schodzi jednak nad tym. Czy się da to zależy od konstrukcji felgi, ale zazwyczaj jest to możliwe i dobrze wykonane będzie działać bezawaryjnie. Oczywiście można poszukać kogoś kto zrobi to "na fuchę" taniej. Poprostu w necie się oczytałem o cenach typu 15-20zł od felgi a tu kolega mi mówi że 150zł komplet.... w tym momencie zakup felg za 250zł ( wygladaja jak śmiecie ale to zaleta bo sam sobie je doprowadze do porządku a cena przez to śmiesznie niska) przestaje być atrakcyjna. |
|
|
Sun, 20 Nov 2016 - 17:39
Post
#10876
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
Otwór centralny to najważniejsza część felgi - dycha odchyłki, zaoszczędzone 7 dych a później wydany 1000 na szukaniu "dlaczego drży kierownica". Normalnie tokarze biorą od 50 - 100pln za godzinę pracy. Oczywiście 50 to po znajomości netto a 100 to brutto dla klienta "z ulicy". Tyle powiem ze swojego doświadczenia. Więc sam wykalkuluj czy się opłaca czy nie.
|
|
|
Mon, 21 Nov 2016 - 08:41
Post
#10877
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
Panowie, chce sprawdzic co mam w filtrze oleju, chodzi o metale. w jakim laboratorium moge to sprawdzic poza polibuda?
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Mon, 21 Nov 2016 - 08:50
Post
#10878
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Panowie, chce sprawdzic co mam w filtrze oleju, chodzi o metale. w jakim laboratorium moge to sprawdzic poza polibuda? Może tutaj: http://sklep.archoil.pl/?product=analiza-oleju-smarowego jeśli ta ilość oleju w puszce/filtrze wystarczy ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Mon, 21 Nov 2016 - 09:59
Post
#10879
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
Panowie, chce sprawdzic co mam w filtrze oleju, chodzi o metale. w jakim laboratorium moge to sprawdzic poza polibuda? Szukasz opilkow? Jak tak to otworz konserwe nozycami! Umyj filtr w benzynie i szukaj - alu jest biale i nie ferromagnetyczne, stal/zeliwo jest biala lub szara i ferromegnetyczna, braz z panewek jest zloty |
|
|
Mon, 21 Nov 2016 - 10:20
Post
#10880
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
opilki to widzialem wyjmujac wklad, takze interesuje mnie juz tylko z czego konkretnie sa. mialem nadzieje ze w lab powiedza czy to panewki czy pierscienie czy jeszcze cos innego czego np nie beda mogli okreslic.
ale ok Twoja odpowiedz jest chyba calkiem wystarczajaca na poczatek. czy braz z panewek zawsze bedzie zolty? narazie zmienilem filtr i olej, sprawdze co jest w nowym filtrze. nie znam historii auta wiec narazie sprawdzenie filtra. dzieki za odpowiedzi -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:35 |