Turbo do A4b5 1,8T |
Turbo do A4b5 1,8T |
Tue, 01 Nov 2016 - 19:50
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź |
I ten (dotyczacy co prawda poprzecznego a nie wzdluzneogo) w ktorym tez bylo, ze 250KM na K03s sie nie da -> http://www.racingforum.pl/Seat-Leon-18T-4x...my-t136737.html
-------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 01 Nov 2016 - 19:50
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 01 Nov 2016 - 19:51
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława |
tylko ile te k03s wytrzyma
|
|
|
Tue, 01 Nov 2016 - 19:57
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź |
tylko ile te k03s wytrzyma Maks z tydzien czasu bo zapewne w to, ze wytrzymuje poki co 3 rok upalania z flatshiftem (na regularnych czestych pojezdzawkach, wycieczkach po polsce na zawody, w tym czasie jakies 35000 przejechanych kilometrow) a bylo wlozone uzywane w idealnym stanie po cholera wie jakim przebiegu, tez pewnie nie uwierzysz Dla zalozyciela tematu K03s ktore opisal to najtansza i najmniej inwazyjna opcja, jesli nie to bym zdecydowanie do codziennej jazdy na 270-290KM wolal hybryde niz TD04, wlasnie ze wzgledu na wstawanie. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Tue, 01 Nov 2016 - 20:03
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława |
do ksiegi ginesa z nią
miałem kilka wydumek k03 i h.. z nimi teraz miałem td04-19t od peruna na 5cm2 i 1b/2700 i było git |
|
|
Tue, 01 Nov 2016 - 21:42
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Silnik to AJL nie wiem jaki tam siedzi sterownik , auto ma być dupowozem sprawnie sie poruszającym, opcje wchodzą w gre
1.Regenercja k03 z wirnikiem na k03s 073 ssącym 2.TD04hL-16T (chyba ze 13T) + chinol kolektor t25 tylko takie opcje wchodzą w gre bo K04 to za duża kasa to na TD04HL-16T przy ilu jest full boost ? i ona ma dupe 7cm? |
|
|
Tue, 01 Nov 2016 - 22:29
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew |
AJL czyli najprostszy , taki jak AEB .
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 01:43
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
A ktora strone trzeba roztoczyc by pasowala n z 13t na 16t
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 04:33
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź |
zalezy od tego ile chcesz ladowac, TD04HL-16T na dokladnie takim kolektorze u znajomego przy 3000 obr ma ~0.4b, 0.7-0.8b przy 3500obr, 1.3b jest ~4000 obr, do 3000 obr nie dzieje sie kompletnie nic.
ogolnie to kiepsko wstaje i dosc slabo reaguje na gaz Nie szedl bym rowniez ta droga, ze kupisz sobie TD04 za 4 stowki i bedzie super fajnie, ze je tylko wlozysz i koniec, wg mnie za ta kase bedzie to smiec nadajacy sie jedynie do regeneracji a nie jazdy. Swoja droga gdzie znalazles 16T za 400zl ? -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 07:27
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Spyniu - jak teraz czytam ten przekrój doładowań od obrotów to nie zaczynaliście nigdy podejrzewać, że cos tam jest nie tak? Bo kurde w sedesie z 1,6 pojemności mielismy spokojnie bara przy 3,5 tysiącach...To 7cm2 wstawało jak głupie w porównaniu z 5tka, która siedziała wczesniej.
Aczkolwiek na takie moce jak mówi autor też bez większego zastanawiania się robiłbym porządną hybrydę K03 i po temacie. Kolektor OEM, podejścia OEM...no ale ja stary się robie i zaczynam lubić plug and play -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 07:43
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem |
2.TD04hL-16T (chyba ze 13T) + chinol kolektor t25 Musisz szukać td04-15t z saaba to podejdzie Ci pod ten chiński kolektor, do tego koszt przerobienia czy to na 16t czy 19t jest taki sam. Ta turbinka z saaba ma dupę 5cm jak dobrze pamiętam, ale do kupienia masz dupę 7cm na z flanszą t25 |
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 09:07
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
dlaczego mówicie "zeby podeszła"? Obie 5 i 7cm2 podchodzą na ten T25, to jest po prostu flansza.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 09:47
Post
#32
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
zalezy od tego ile chcesz ladowac, TD04HL-16T na dokladnie takim kolektorze u znajomego przy 3000 obr ma ~0.4b, 0.7-0.8b przy 3500obr, 1.3b jest ~4000 obr, do 3000 obr nie dzieje sie kompletnie nic. ogolnie to kiepsko wstaje i dosc slabo reaguje na gaz Coś ma chyba ten kolega nie tak. W BMW M42 przy 1840ccm TD04HL-16T generuje 287KM na 1,1b, a full boost jest od 3000rpm, WG ustawione na 0,55b, reszta MBC, silnik nie ma zmiennej fazy i śmiga na PB98. Stroję trochę 1.8T i jakoś nie widzę, żeby względem BMW miały tendencje do mega niewstawania. Ostatnio zrobiłem AEBa na ori sterowniku i hybrydzie K03, ugrałem 251KM na PB98, niut pod 400Nm (mogę wrzucić wykres), wstaje bardzo sympatycznie, jest w stanie naładować 1,6b poniżej 3000rpm. Odnośnie sterowników AEB, AJL, AGU to przytnie limiter obciążenia maksymalnego, odetnie czasy wtrysku, ale do tego to trzeba te 300-350KM. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 10:06
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź |
Spyniu - jak teraz czytam ten przekrój doładowań od obrotów to nie zaczynaliście nigdy podejrzewać, że cos tam jest nie tak? To 7cm2 wstawało jak głupie w porównaniu z 5tka, która siedziała wczesniej. Tak w tym konkretnym przypadku reaguje i nic nie idzie z tym zrobic, probowane. wlasnie zapomnialem, ze tam cos z dupa bylo zmieniane tylko nie pamietam dokladnie. Coś ma chyba ten kolega nie tak. W BMW M42 przy 1840ccm TD04HL-16T generuje 287KM na 1,1b, a full boost jest od 3000rpm, WG ustawione na 0,55b Chyba jednak nie, jako jeden z niewielu w PL na tym 16T ma blisko 330KM przy 1.3b na PB98 Moze to ogolna kwestia setupu, cholera wie. Tak czy siak nadal uwazam, ze na 250-300KM wkladanie TD04 to bezsens w porownaniu do hybrydy, ze wzgledu na wstawanie i koniecznosc dodatkowych modow w porownaniu do czegos co jest calkowicie p&p. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 10:31
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Podzielam twoje zdanie odnośnie sensu TD04 na 250KM, ale wstaje ku kiepsko dosyć sam przyznasz, skoro silnik z lat 80tych buduje na TD04HL-16T z największym żeliwem (7cm2 pod DP 3 cale pełne) 1,1b przy 3000rpm.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 10:57
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 |
To nie jest nakłanianie pod td04, ale wkładanie hybrydy za 800zł, w zasadzie z tego co pisze to nie jest to hybryda tylko k03s z celem 250km uważam za bez sensu. co do wstawania na td04, w nie jednym tjecie 1.4 to siedzi, a ze wstawaniem nie ma problemu.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 11:40
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem |
A jak cenowo wychodzi wymiana dupy z flanszą volvo na dupę z flanszą t25?
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 12:54
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława |
napisz do perun turbo ,ja kupiłem za 1800pln 19t na nowych gratach i zapitala jak trzeba,1,1 bara 270KM a na hybrydach będziesz dmuchał 1.5 tylko po co?
|
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 13:22
Post
#38
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Na 270KM to na hybrydzie K03/K03s wystarczy dmuchnąć 1,2b-1,3b na górze, nie przesadzajmy.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 15:51
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława |
jakie śmigło(wymiary) w tej hybrydzie na te 270 ?
a łożyska ile wytrzymają w takim turbo? pewnie 220g/s i na śmietnik oporowe żeliwo po dwóch miesiącach pewnie do wymiany seryjne wg też padaka w k03 ode mnie tyle,zywot takich wydumek jest krótki względem td04 jedyny plus dla k03 to P&P |
|
|
Wed, 02 Nov 2016 - 15:54
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 |
Z tym sie akurat nie zgodze, zrobiłem u siebie wile hybryd k03, k04 i jeżdżą do dzisiaj. Jedna zasadnicza sprawa nie kosztuje to 800zł.
Pzdr -------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 08:57 |