Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Wed, 02 Dec 2015 - 00:12
Post
#10241
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 02 Dec 2015 - 00:12
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 02 Dec 2015 - 09:47
Post
#10242
|
|
User Dołączył: Wed, 04 February 2009 |
OK, wlasnie o to mi chodzilo, dzieki ! W takim razie rozgladam sie za Uniroyalami RainExpertami 3, one mieszcza sie w zakladanym budzecie
-------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
Wed, 02 Dec 2015 - 10:51
Post
#10243
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz |
Czy są jakieś solidne wtyczki do zasilania z gniazda zapalniczki samochodowej? Po czym rozpoznać z zewnątrz, że są coś warte? Coś żeby solidnie trzymało się w gnieździe i po podłączeniu do gniazda jakiejś lodówki + nawigacji nie trzeba będzie patrzeć, czy przypadkiem coś się nie nagrzewa
|
|
|
Wed, 02 Dec 2015 - 14:25
Post
#10244
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
Kojarzę, że był na forum kiedyś temat dotyczący warunków ciągnięcia przyczepy na prawko kategorii B natomiast nie mogę go odnaleźć - może ktoś ma w zakładkach?
Były podane uwarunkowania prawne i ktoś wtedy pisał, że nie ma znaczenia ilość osi przyczepy itd. EDIT: Jakiś temat znalazłem ale to dalej nie ten, którego szukam - http://www.racingforum.pl/index.php?showto...40317&st=60 |
|
|
Wed, 02 Dec 2015 - 14:34
Post
#10245
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk |
masa holownika > od dmc lawety
dmc holownika > od 1.33 x dmc lawety dmc lawety + dmc holownika < 3.5t -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
Wed, 02 Dec 2015 - 16:10
Post
#10246
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
|
|
|
Thu, 03 Dec 2015 - 13:18
Post
#10247
|
|
User Dołączył: Fri, 04 September 2009 Skąd: Gdynia |
szukam zywicy do uszczelnienia baku w aucie, warunkiem musi byc odpowrnosc na etanol/metanol, ktos moze jest mi w stanie polecic cos co nie poplynie?
|
|
|
gość_mat13por_* |
Fri, 04 Dec 2015 - 12:55
Post
#10248
|
|
Do kogo zaufanego jechac na program na śląsku/małopolska/dolny śląsk? Pacjent megane sport 225km 2.0T
|
|
|
Fri, 04 Dec 2015 - 16:40
Post
#10249
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
www.evodynamics.pl
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sun, 06 Dec 2015 - 23:14
Post
#10250
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 21 November 2015 |
Zna ktoś wagę a4 b5 sedan 1.8t manu?
Internety podają wagę 1325kg dla 150hp, a dla 180hp niby 1225 w co raczej nie chcę mi się wierzyć |
|
|
Sun, 06 Dec 2015 - 23:17
Post
#10251
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk |
wg. http://www.automobile-catalog.com/
150hp 1255kg, 180hp 1260kg |
|
|
Mon, 07 Dec 2015 - 00:15
Post
#10252
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 21 November 2015 |
Zapomniałem dodać, że oczywiście mi o quattro chodzi
czyli według internetu waga nie różni się drastycznie od np b4 quattro 2.0 Wydaje się być dobrą bazą pod fun car na śnieg i na jakieś amatorskie pojeżdżawki |
|
|
Tue, 08 Dec 2015 - 18:55
Post
#10253
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL |
A6 C7, lusterko pasażera przestało się otwierać elektrycznie, podgrzewanie i sterowanie działa tylko te otwieranie nie :/ Nie słychać żeby silniczek chodził. Miał ktoś taki problem?
-------------------- JZA80
|
|
|
Tue, 08 Dec 2015 - 20:46
Post
#10254
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Mam pytanie co do Audi a4 b6 i a6 c5. Chodzi mi o fajny dupowóz który da frajdę z jazdy. Myślałem o 1.8T w a4 z Quattro lub a6 2.7T c5 Quattro jednak tutaj tylko automat. Interesują mnie informacje na temat automatów w c5 ? Obecne 206 zostało by samochodem do zabawy plus przejechac się w weekend małym gokartem.
|
|
|
Tue, 08 Dec 2015 - 20:52
Post
#10255
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
sprecyzuj co rozumiesz pod pojęciem frajdy z jazdy, bo dla 95% ludzi których znam frajda = latanie bokiem i tylko rwd.
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Tue, 08 Dec 2015 - 21:06
Post
#10256
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Czy tiptronic przyjmie program z wydechem i IC bez marudzenia ? Czy zimą da się tym fajnie polatać bokiem ? Czy na twarzy pojawia się banan w trakcie przyspieszania Rozważam albo a4 1.8T albo a6 2.7T. Za a4 przemawia manual czyli strzelanie ze sprzęgła itd za A6 jednak większy samochód i ciekawszy silnik. Jak z utrzymaniem itd ? Trochę poszperałem ale dla jednego 1000zł to drogo a dla drugiego 10000zł ;/ W Lublinie ciągle słyszę kup sobie s4 2.7T ale to jest stary strucel b5 ;/
|
|
|
Tue, 08 Dec 2015 - 21:11
Post
#10257
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
To może S4 B6 i swap na ABZ?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Tue, 08 Dec 2015 - 21:19
Post
#10258
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Hahaha Plany są odległe bo mam zamiar za rok kupić dopiero a teraz robie wywiad. Chodzi o to że nie chce dużo dłubać to ma być DD ! Wiadomo że wydech i IC plus program na bank będzie ale raczej chciał bym zeby to był samochód do jazdy bo teraz moje 206 GT niby jest DD ale ciągle dłubie a jazda takim nie dokończonym samochodem trochę wkurza. No i nawet na narty takim małym samochodem nie pojadę. 1wsza myśl była taka że kupie to co akurat się trafi lepszego za granicą do wzięcia, jak będzie fajne a6 2.7T to wezme a6 a jak a4 1.8T to a4. Najważniejsze kryterium to Quattro. No ale wiem że są osoby które jeździły takimi samochodami i coś podpowiedzą bo może nie potrzebnie się napalam.
|
|
|
Tue, 08 Dec 2015 - 21:44
Post
#10259
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań |
pacjent to A4 B5 QUATTRO TORSEN, 300+hp.
Chce założyć hydrauliczny rękaw, rozumiem, żeby zachować oryginalny układ krzyżowy X muszę mieć 2 pompy na łapie. Jak ma się do tego stały napęd na tył i przód? przecież nie rozłączy nagle tylnej osi, która będzie blokowana przez zasicki. |
|
|
Wed, 09 Dec 2015 - 07:13
Post
#10260
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Nie wiem czy spece od oleji są na urlopie czy jak, bo cisza w temacie także zadam próbuję tutaj:
Pytanie: Jaka jest optymalna temp. robocza, a raczej jej górna granica (mówię o górnej użytecznej, a nie krytycznej) dla oleju Millers C3 EE LL 5W30 ? Mam taką oliwę w F10 (sorry Designer, pobili tu u mnie rynek sad.gif ) i jak latam zwyczajnie temp. osiąga ok. 115'C w porywach do 120'C. To ok? 3.0 turbo benzyna, póki co seria. Czy należy przechodzić na jakiś 5W40 ew. 0W40? Ile temp. 'C oleju nie powinienem przekracać przy ostrej jeździe? |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 14:14 |