Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Tue, 14 Oct 2014 - 08:37
Post
#9121
|
|
Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? |
M20 jest stosunkowo prostym silnikiem, więc wycięcie katalizatora aż tak nie wpływa na pracę silnika, jednak jeśli katalizator jest zapchany, to silnik jest zdławiony i faktycznie po jego wycięciu można odnieść wrażenie poprawy.
Po wycięciu kata, samochód brzmi bardziej jak Syrenka, a nie jak BMW. -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 14 Oct 2014 - 08:37
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 14 Oct 2014 - 08:40
Post
#9122
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew |
Panowie, czy sprawdzenie korekcji wtryskow i jakies logi dynamiczne w czasie jazdy pozwola ustalić czy wtryski leją czy nie?
Pacjent to 2004 audi a6 c6 3.0tdi BMK. Mial troche za duzy stan oleju i chcialbym w jakis sposob sprawdzic, czy to ropa w oleju przez np lejące wtryski czy po prostu ktos przelal... -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
Tue, 14 Oct 2014 - 12:25
Post
#9123
|
|
User Dołączył: Wed, 20 June 2007 Skąd: Śląsk |
Ponowię pytanie:
Szukam godnej polecenia firmy która ogarnie sprawdzenie i ewentualną regenerację wtrysków z Nissana Maximy 91r. Silnik VG30E. Musze z 9 wybrać 6 dobrych bo któryś na pewno leje. Najlepiej okolice śląska lub Łodzi - jak nic innego się nie znajdzie to cała polska wchodzi w grę(wysyłka) |
|
|
Wed, 15 Oct 2014 - 07:43
Post
#9124
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew |
Panowie
Chce kupić audi a6 c6 2004, silnik z tego co pamiętam to BMK, 3.0tdi. Dostałem screeny od sprzedającego z blokami pomiarowymi z VCDSa dotyczącymi korekt wtrysków i tak: Najpierw: group 13 -0,09 mg/str -0,89 mg/str -0,33 mg/str group 14 0,61 mg/str 0,00 mg/str 0,75 mg/str później było tak: group 13 -0,19 mg/str -0,38 mg/str 0,09 mg/str group 14 -0,05 mg/str 0,24 mg/str 0,19 mg/str I kolejne bloki pomiarowe (z tego co pamiętam to jest korekta długoterminowa (?)) 072 -46,0ms -16,0ms -14,0ms 073 -36,0ms -12,0ms -6,0ms 074 -30,0ms -10,0ms -12,0ms 075 -8,0ms -2,0ms -4,0ms 076 -12,0ms -10,0ms -8,0ms 077 -26,0ms -2,0ms -4,0ms Co można powiedzieć o stanie wtrysków w tym aucie? Czy żeby je ocenić wystarczy to co mam? Chce to auto kupić, ale zastanowił mnie zbyt wysoki (jakies 1,5-2cm ponad stan max) stan oleju... Wychodził aż poza tą plastikową miarkę... Stad pytanie czy to nie wtryski podlewaja ropki do oleju.... Co myślicie? To jest to? Auto nie posiada DPFa. Nadmienie iż auto odpalaliśmy po około tygodniu stania, odpaliło bardzo ładnie, nie kopciło, równo pracowało. W czasie jazdy nie czuć żadnych negatywnych objawów, moc jest, kopcić też nie kopci. Wąchałem olej, ale nie czuć było żeby był pomieszany z ropą (ale podobno nie zawsze czuć). -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
Wed, 15 Oct 2014 - 10:05
Post
#9125
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 07 April 2010 |
Czy spawajac kielich od strony komory silnika moze mi sie zapalic masa bitumiczna od strony kola? czy to sie wogole pali?
|
|
|
Wed, 15 Oct 2014 - 11:22
Post
#9126
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole |
Czy spawajac kielich od strony komory silnika moze mi sie zapalic masa bitumiczna od strony kola? czy to sie wogole pali? Tak może, i tak pali się -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Wed, 15 Oct 2014 - 12:05
Post
#9127
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd |
Panowie Chce kupić audi a6 c6 2004, silnik z tego co pamiętam to BMK, 3.0tdi. Dostałem screeny od sprzedającego z blokami pomiarowymi z VCDSa dotyczącymi korekt wtrysków i tak: Najpierw: group 13 -0,09 mg/str -0,89 mg/str -0,33 mg/str group 14 0,61 mg/str 0,00 mg/str 0,75 mg/str później było tak: group 13 -0,19 mg/str -0,38 mg/str 0,09 mg/str group 14 -0,05 mg/str 0,24 mg/str 0,19 mg/str I kolejne bloki pomiarowe (z tego co pamiętam to jest korekta długoterminowa (?)) 072 -46,0ms -16,0ms -14,0ms 073 -36,0ms -12,0ms -6,0ms 074 -30,0ms -10,0ms -12,0ms 075 -8,0ms -2,0ms -4,0ms 076 -12,0ms -10,0ms -8,0ms 077 -26,0ms -2,0ms -4,0ms Co można powiedzieć o stanie wtrysków w tym aucie? Czy żeby je ocenić wystarczy to co mam? Chce to auto kupić, ale zastanowił mnie zbyt wysoki (jakies 1,5-2cm ponad stan max) stan oleju... Wychodził aż poza tą plastikową miarkę... Stad pytanie czy to nie wtryski podlewaja ropki do oleju.... Co myślicie? To jest to? Auto nie posiada DPFa. Nadmienie iż auto odpalaliśmy po około tygodniu stania, odpaliło bardzo ładnie, nie kopciło, równo pracowało. W czasie jazdy nie czuć żadnych negatywnych objawów, moc jest, kopcić też nie kopci. Wąchałem olej, ale nie czuć było żeby był pomieszany z ropą (ale podobno nie zawsze czuć). IMHO wtryski 1,2,3,6 wyglądają słabo. Reszta też nie najlepiej (jedynie 4 jest niezły). 100% pewności da Ci sprawdzenie na stole probierczym. Ostatnio jak pytałem to sprawdzenie wychodziło jakoś 80PLN/wtrysk. -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
Wed, 15 Oct 2014 - 13:31
Post
#9128
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew |
IMHO wtryski 1,2,3,6 wyglądają słabo. Reszta też nie najlepiej (jedynie 4 jest niezły). 100% pewności da Ci sprawdzenie na stole probierczym. Ostatnio jak pytałem to sprawdzenie wychodziło jakoś 80PLN/wtrysk. Dzieki Melman. Potwierdziles to czego dowiedzialem sie od innej osoby. Tak czy inaczej raczej rezygnuje bo auto nie najtansze z tego modelu i roku a jednak wtryski trzeba bedzie zrobic a chcialbym chociaz troche pojezdzic bez wiekszych inwestycji w auto. -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
Wed, 15 Oct 2014 - 14:15
Post
#9129
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd |
Dzieki Melman. Potwierdziles to czego dowiedzialem sie od innej osoby. Tak czy inaczej raczej rezygnuje bo auto nie najtansze z tego modelu i roku a jednak wtryski trzeba bedzie zrobic a chcialbym chociaz troche pojezdzic bez wiekszych inwestycji w auto. Jeśli ma nadmiar oleju to niestety może i rozrząd zaraz wyskoczyć... -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
Wed, 15 Oct 2014 - 14:28
Post
#9130
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew |
Nadmiar byl duzy bo byl ze 2cm ponad ta plastikowa koncowke na bagnecie, ktora jest skala.
Rozrzad jest jakos powiazany z olejem? Chodzi o napinacz tak? -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
Thu, 16 Oct 2014 - 12:37
Post
#9131
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd |
Nadmiar byl duzy bo byl ze 2cm ponad ta plastikowa koncowke na bagnecie, ktora jest skala. Rozrzad jest jakos powiazany z olejem? Chodzi o napinacz tak? Tak. Rozumiem, że znasz bolączki tych silników? -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
Thu, 16 Oct 2014 - 14:01
Post
#9132
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew |
Tak. Rozumiem, że znasz bolączki tych silników? Napinacz, wtryski, klapy w kolektorze... cos jeszcze powinienem wiedziec? -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 13:48
Post
#9133
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
Dwa totalnie noob'owe pytania amortyzatorowe:
1. Jest jakaś granica, poza którą regeneracja Bilsteinów przestaje być możliwa/opłacana? Bo na allegro widzę kilka zestawów B8 i B6 (np ten: http://allegro.pl/amortyzatory-sprezyny-bm...660100882.html), tylko pytanie, czy jest sens je kupować i potem słać do Zerkopolu? No i jak poznać, czy amortyzator już się nadaje tylko na złom, a nie do regeneracji (poza oczywistościami, jak złamanie w pół )? 2. Czy wszystkie B6 i B8 są regenerowalne? Słyszałem, że niekoniecznie i są jakieś nieregenerowalne. Jeśli tak, to po czym je poznać? -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 14:06
Post
#9134
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Ad.2 Ja dzwoniłem kiedyś do Zerkopolu, bo miałem podobny pomysł, i pan mi powiedział, że wersji z cienkim tłoczyskiem nie regenerują.
BTW, link nie działa. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 14:13
Post
#9135
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
Ups, faktycznie. Już poprawiony. No to ok, wygląda więc na to, że te są regenerowalne (przynajmniej napisane, ze to jest grube tłoczysk - nie wiem jak wygląda cienkie i nie mam jak porównać ). Pytanie, czy ich stan pozwala na regenerację.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Sat, 18 Oct 2014 - 11:29
Post
#9136
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Yossarian, z tym że ja pytałem o tylne amory, może z przednimi jest inaczej, najlepiej sam zadzwoń i zapytaj, ale obstawiam że w przypadku tych z aukcji nie powinno być problemów z regeneracją.
I moje pytanie: czy ktoś byłby tak miły i zaznaczył mi na mapie google, gdzie znajduje się brama wjazdowa na lotnisko w NMnP? -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Sat, 18 Oct 2014 - 13:46
Post
#9137
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Szukaj na mapie skrzyżowania ul. Tomaszowskiej i Góra, tam jest brama wjazdowa.
Coś jutro się tam dzieje? -------------------- A110S
|
|
|
Sat, 18 Oct 2014 - 14:01
Post
#9138
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Dzięki Tommo, nie mam pojęcia czy coś się tam dzieje jutro, ja się w następny weekend wybieram
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Sat, 18 Oct 2014 - 14:37
Post
#9139
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
ok, a co ma być w następny weekend, bo też mam ochotę gdzieś troche poganiać
-------------------- A110S
|
|
|
Sat, 18 Oct 2014 - 16:08
Post
#9140
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Pojeżdżawki chyba żadnej nie będzie, ja zawożę brata na coś w rodzaju motoprezentu, bo wygrał przejazd Formułą Jedi.
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 23:54 |