Opel Calibra - Tsunami, for DragRacing Only, by Mickey Garage, Ecumaster, FMIC.PL ET@8,471 275km/h |
Opel Calibra - Tsunami, for DragRacing Only, by Mickey Garage, Ecumaster, FMIC.PL ET@8,471 275km/h |
Fri, 02 May 2014 - 23:41
Post
#61
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2004 Skąd: Kraków |
Tu nie problemem byl LET ,a ori oplowskie napedy . To ograniczalo w ubieglym sezonie Wagnera , zreszta na ostanim bitburgu pozrywal napedy. Jego silnik jest przgotowany na 1000+ i zapewne pokarze mozliwosci tego silnika w tym sezonie . (napedy nie beda go juz ograniczaly w najmniejszym stopniu) ps Jeszcze 3 dni temu powiedzial , ze jak wy nie przyjedziecie do niemiec to on przyjedzie do Polski Widze ze ten Tino ma cisnienie i chce sobie cos udowodnić- z regułu szanuje ludzi i ich osiągniecia więc żyycze mu żeby jego zapał nie przygasł w najbliższym czasie. -------------------- Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 02 May 2014 - 23:41
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 13:36
Post
#62
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST |
jaki jest rozkład mocy na osiach i czy są jakieś możliwości sterowania względem prędkości?
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 14:17
Post
#63
|
|
User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Piotrków tryb. |
Projekt rewelka. Ciekawe jak to będzie ciekało
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 14:46
Post
#64
|
|
Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa |
Mickey gratuluje ciekawego pomysłu. Mocno Ci kibicuje. Nie myślałeś żeby z czasem zapodać DSG? Przy DSG można byłoby wykombinować lekką rozbieżność w zmianach biegów, tak żeby najpierw tył zmieniał bieg a potem przód. Dzięki temu auto nie miałoby przerw w dostarczaniu mocy, a jedynie na ułamek sekundy działałaby jedna oś.
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 15:41
Post
#65
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl |
ja mam kupioną dsg już prawie rok czasu, sterowanie trzeba zrobic do niej
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Sat, 03 May 2014 - 15:58
Post
#66
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska |
ja rozebrałem dwie skrzynie dsg i z tego co zostało da się poskładać całą skrzynię ale oczywiście nie ma czasu... tam całe sterowanie idzie z drążka zmiany biegów...
trzeba zrobić proste testy ewentualna korekta w sofcie i ma działać... |
|
|
Sat, 03 May 2014 - 16:25
Post
#67
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl |
lewarek również mam, tylko niemam wiedzy elektroniczncznej
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Sat, 03 May 2014 - 18:07
Post
#68
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze |
Ja to sie dalej zastanawiam jak sie to bedzie zachowywalo i kto to opanuje gdy na przemian beda osie tracic trakcje. Latwo bedzie tym wyj... gdzies:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 19:14
Post
#69
|
|
prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 20:08
Post
#70
|
|
User Dołączył: Sun, 24 November 2013 |
Przeciez jest tu na forum praca dyplomowa chlopakow z PG golf 2 bimoto 2x1.8 co.prawda ale jakos to dziala.POWODZENIA!
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 20:51
Post
#71
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno |
Ja to sie dalej zastanawiam jak sie to bedzie zachowywalo i kto to opanuje gdy na przemian beda osie tracic trakcje. Latwo bedzie tym wyj... gdzies:) Dwa spiny i parabolicznym kursem azymut na przydrożne krzaki No i kierowca musi między pierwszym, a drugimi spinem przyjąć pozycje embrionalną - będzie miał mało czasu. Projekt fajowy - jako democar super , ciekawy powiew świeżości w tej polskiej szarzyżnie. Ale osiągniecie dziesiątki będzie cudem nad Wisłą , a porówniania do VTG powodują u mnie rozwolnienie. |
|
|
Sun, 04 May 2014 - 12:20
Post
#72
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie |
Najwyżej Calibra zostanie rozebrana i zbudowane dwa auta po 700KM Zaturbione R32 są coraz popularniejsze i doceniane, a co za tym idzie w cenie.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Sun, 04 May 2014 - 21:17
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 |
Dwa spiny i parabolicznym kursem azymut na przydrożne krzaki No i kierowca musi między pierwszym, a drugimi spinem przyjąć pozycje embrionalną - będzie miał mało czasu. Projekt fajowy - jako democar super , ciekawy powiew świeżości w tej polskiej szarzyżnie. Ale osiągniecie dziesiątki będzie cudem nad Wisłą , a porówniania do VTG powodują u mnie rozwolnienie. Jak swift z dwoma silnikami po 170 KM robi niskie 10 to dlaczego calibra 2x700 KM miałaby nie dać rady? http://www.youtube.com/watch?v=GeMcEUTgV5g |
|
|
Sun, 04 May 2014 - 21:42
Post
#74
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin |
Jak swift z dwoma silnikami po 170 KM robi niskie 10 to dlaczego calibra 2x700 KM miałaby nie dać rady? http://www.youtube.com/watch?v=GeMcEUTgV5g bo to wolnossące seryjne silniki z sekwencyjnymi skrzyniami i (prawdopodobnie) airshifterami... prócz pomysłu na dwa silniki te pojazdy różnią się wszystkim -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
Sun, 04 May 2014 - 22:20
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ |
Nie wiem co wy z tymi synchronizacjami, dopóki jeden silnik nie będzie hamował drugiego (a tu nie będzie) to musi jechać.
Tu najważniejsze jest zawieszenie i szybkie zmiany biegów, wiemy ze tuner wie jak zrobić 1400KM z tych silników. Jak to auto w najlepszej formie będzie jeździć 10s to będzie porażka, jeżeli z taka mocą nie zejdzie poniżej 9s to będzie nadzwyczaj dziwne. Kibicuje! -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Sun, 04 May 2014 - 22:30
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 |
byle by te same biegi zawsze wchodziły to bedzie jechać
|
|
|
Sun, 04 May 2014 - 23:12
Post
#77
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2004 Skąd: Kraków |
Gosc ogarnal R32 na 700 koni, wsadzil zgrabnie 2 silniki w bude Calibry, zbudowal wiele jezdzacych szybkich aut i napewno zalamie sie bo nie bedzie umial ogarnac reszty
-------------------- Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ |
|
|
Sun, 04 May 2014 - 23:20
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ |
Aha, jeszcze słowo do pana Tino, zapraszamy!
Niech się przejedzie po naszych "drag stripach" i wykręci czas. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Mon, 05 May 2014 - 01:38
Post
#79
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
Weźcie jeszcze pod uwagę ze w projekt jest zaangażowany Ecumaster wiec możemy sobie robić z silnikami co chcemy, zmieniać ich moc np. w funkcji pokonanego dystansu, prędkości, kontrole trakcji co tylko sobie wymyślimy. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wed, 07 May 2014 - 19:33
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 26 October 2008 Skąd: Częstochowa |
Tak na szybko po dzisiejszym (pierwszym ) treningu na Rudnikach:
- auto ze startu jak i z rolki przy pelnym bucie jedzie jak najbardziej prosto, bez zadnych piruetow, co sugerowalo w tym temacie pare osob - chinskie GT45 na pojedynczej kulce laduja 1bar juz od 3750 obrotow - przy pierwszym przejezdzie nie zalozylismy wezyka na wg, przeladowalo do 2,3b, ktore pojawilo sie przy 4500 obrotow Tym samym drugi powod zmartwien kilku innych osob - zbyt duze turbiny - zostal zazegnany - Jezdzilismy poki cos nie zdechnie, no i trening zakonczyl sie planowo - przejazdy na Wanli byly ok, po zmianie na Hoosiery drugiego startu nie wytrzymal przegub z Audi RS6 - brawo niemcy, chinskie czesci daly rade Do poprawy jest jeszcze sporo, ale juz wiemy, na czym stoimy. Szerszy opis treningu, zdjecia i filmiki dzis poznym wieczorem/jutro Ogolnie jestesmy meeega zadowoleni, auto naprawde pieknie sie napedza, mimo tego, ze do planowanej mocy brakuje jeszcze sporo (problemy z elektornika walkow?) - trzymajcie kciuki Pozdrawiam, mrowczan -------------------- |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:41 |