Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> z3 3,0i swap
tdik
post Sat, 14 Dec 2013 - 16:27
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





czy trudny do ogarniecia jest swap w z3 3,0i 231 ps w serii na silnik 3,0 turbo. duzo rzezby z tym bedzie. kto ewentualnie zrobilby takie cos


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Dec 2013 - 16:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
m!xeR
post Sat, 14 Dec 2013 - 16:40
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Dakic ?


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:38
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





jakie koszta takkiej zabawy. lepiej uturbic ten motor lub pozenic to z 3,0t??


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Sat, 14 Dec 2013 - 17:45
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Pogadaj z Dakicem (z Pszczyny). Na pewno podpowie a duża szansa, że podejmie się tematu. Imho lepiej pakować N54 niż modzić to co masz


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOBRY
post Sat, 14 Dec 2013 - 20:21
Post #5


User
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Warszawa





http://groupeaie.pl/
polecam, zrobili wiele takich swapów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Sun, 15 Dec 2013 - 23:17
Post #6


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(DOBRY @ Sat, 14 Dec 2013 - 20:21) *
http://groupeaie.pl/
polecam, zrobili wiele takich swapów.


Takich, czyli jakich? Bo wszedłem na ich stronę i w projektach nie widzę ani jednego swapa na silniki n54/n55, a o taki pytał chyba?? autor tematu, nie widziałem też ani jednego projektu bmw turbo na ich stronie..

Swap na n54/55 to zupełnie inna liga niż m54/s54, o m52/s52 nie wspominam nawet.

Do autora: PSS z Poznania wstawiał do e36 silnik s65 z m3 e92, wydaje mi się, że koszt robocizny byłby podobny, bo najgorzej jest z uciażliwą elektroniką.

Jakie przeznaczenie auta? Napisz coś więcej, bo wiadomo- dobrze ogarnięty swap seryjnej jednostki powinien być bardziej bezawaryjny niż projekt turbo silnika, ktory nie jest specjalnie u nas popularny (mało kto uturbia m54). Jak ktoś turbi bmw to albo m50, albo emki zazwyczaj.


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 16 Dec 2013 - 18:55
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





znajomy ma\do wziecia taka ladna bunie. ale nawet 3,0 nic nie jedzie a pije ile widzi. planuje wsadzic 3,0 i zrobic podstawowe mody tak aby dojsc do 360 380 ps


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Mon, 16 Dec 2013 - 20:53
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Z3 3.0i ma 6.2 do setki. To nie jedzie?
Może ma coś nie tak z piecem?

Łatwiej jest wsadzić S50 lub S54, bo siedziało w tej budzie.


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 17 Dec 2013 - 00:03
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





no i opierdole go moim 4 garkowym szambiakiem ktory nic nie jedzie. jezeli isc w koszta to jedynie w cos z wentylatorem. liczac koszta to lepiej od razu szukac z3 m niz swapowac


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Tue, 17 Dec 2013 - 07:22
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





m54 uturbił Leo na bmw-sport,
zawsze można popytać o koszta


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 17 Dec 2013 - 13:12
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





chodzi o swap a nie turbienie. pisalem do dakic ale nie odpowiada


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 17 Dec 2013 - 13:42
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Czego potrzebuje ten silnik żeby pojechać?? Z jakich czujników bierze sygnały??


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Tue, 17 Dec 2013 - 14:23
Post #13


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





Poziom wypowiedzi najwyższych lotów...

Wsadzenie N54 to znaczne koszta, nie będę rzucał kwotami bo zaraz swaperzy mnie zjedzą.
jedyne co to popieram kolegę Krisu_K13TL , grupa AiE to zdecydowanie nie jest dobry pomysł.

P.S.
Zmieniłeś kolego swoją jedynkę na Z4 ?


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 17 Dec 2013 - 15:14
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Koszta kosztami, ja chcę wiedzieć jak jest zorganizowana ta elektronika w tym silniku. Czy potrzebuje sygnał z absu, licznik z dawcy itp. Mechanicznie nie problem wsadzić ten silnik, tylko jak jest z elektroniką. A swaperzy nie zjedzą bo nie ma jeszcze dużego popytu na ten silnik. Bracia Jagiełło do e36 wsadzili 4.6litra z literką N w nazwie.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 17 Dec 2013 - 17:14
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





ja nie zmienilem i nie zmieniam. kolehga szuka znaczzne tzn jakie mozesz na pw


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Christoof
post Tue, 17 Dec 2013 - 19:41
Post #16


User
Dołączył: Tue, 07 November 2006





CYTAT(jackolus @ Tue, 17 Dec 2013 - 14:23) *
, grupa AiE to zdecydowanie nie jest dobry pomysł.


kolego jackolus - skąd ta opinia ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOBRY
post Tue, 17 Dec 2013 - 20:01
Post #17


User
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Warszawa





Właśnie, ja robiłem w AiE swap w Z4 na M54b30 i nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko wygląda jak ori , żadnych usterek, świetny kontakt z nimi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 17 Dec 2013 - 20:32
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





M54b30 nie jest na can'ie, to pierwsza rzecz która czyni swap silników tego typu możliwym do wykonania nawet przeze mnie, chłopaka bez wykształcenia mechanicznego/elektronicznego, co z resztą wykorzystuję. Kilka prostych tricków i silnik siedzi i działa jak fabryka. Z serią N już różowo nie jest, choć skoro nikt nic nie pisze to albo jest tak trudne, że na prawdę trzeba być dobrym elektronikiem z dobrym zapleczem, albo "nie taki diabeł straszny".


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 18 Dec 2013 - 10:56
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





nie taki diabeł straszny wink.gif wszystko kwestia $
jakby ktoś potrzebował wyciąć can-busa,ews-a,dsc itp ze sterownika to mogę pomóc wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Wed, 18 Dec 2013 - 17:13
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Już jakiś kierunek jest smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 19:27