Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy? |
Thu, 17 Oct 2013 - 21:16
Post
#261
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Jeśli chodzi o skrzynię to nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo, bardzo szybka, aż nienaturalnie, redukuje w razie potrzeby o dwa biegi w dół, podwójne wysprzęglanie w trybie Sport powoduje fajne strzały z wydechu. Co bardzo ważne dla mnie - nie ma żadnej zwłoki przy ruszaniu, chodzi płynnie i nie ma żadnych szarpnięć. Ogólnie bardzo pozytywnie ją oceniam, ale nigdy nie jezdzilem Dsg.
Co do samego auta, to juz wiem, że wolę stare Evo. Nie ten poziom frajdy z jazdy i precyzji. |
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 21:20
Post
#262
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 |
Jeśli chodzi o skrzynię to nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo, bardzo szybka, aż nienaturalnie, redukuje w razie potrzeby o dwa biegi w dół, podwójne wysprzęglanie w trybie Sport powoduje fajne strzały z wydechu. Co bardzo ważne dla mnie - nie ma żadnej zwłoki przy ruszaniu, chodzi płynnie i nie ma żadnych szarpnięć. Ogólnie bardzo pozytywnie ją oceniam, ale nigdy nie jezdzilem Dsg. Co do samego auta, to juz wiem, że wolę stare Evo. Nie ten poziom frajdy z jazdy i precyzji. Dzieki za info. Rozumiem ze korzystales także z łopatek i tutaj zmiana biegow także jest szybka jeżeli chcesz np. wymusić redukcje np. z 6 na 4. |
|
|
Thu, 17 Oct 2013 - 22:40
Post
#263
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
Jeśli chodzi o skrzynię to nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo, bardzo szybka, aż nienaturalnie, redukuje w razie potrzeby o dwa biegi w dół, podwójne wysprzęglanie w trybie Sport powoduje fajne strzały z wydechu. Co bardzo ważne dla mnie - nie ma żadnej zwłoki przy ruszaniu, chodzi płynnie i nie ma żadnych szarpnięć. Ogólnie bardzo pozytywnie ją oceniam, ale nigdy nie jezdzilem Dsg. Co do samego auta, to juz wiem, że wolę stare Evo. Nie ten poziom frajdy z jazdy i precyzji. -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
Fri, 18 Oct 2013 - 05:36
Post
#264
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Dzieki za info. Rozumiem ze korzystales także z łopatek i tutaj zmiana biegow także jest szybka jeżeli chcesz np. wymusić redukcje np. z 6 na 4. Tak, skrzynią bawiłem się sporo bo na codzień jeżdżę manualami. Dodatkowo nie ma możliwości, aby w trybie manualnym ingerowała w pracę kierowcy, co jest dużym plusem. W trybie Normal zmienia biegi przy 2000 RPM, przy 200km/h jest 3000 RPM . Ale ponieważ na codzień jeżdżę manualami, moje odczucia mogą być również nieco skrzywione, aczkolwiek gdyby było się do czego przyczepić, to bym to tu napisał. Może dłuższa, np. tygodniowa jazda tym autem ukazała by większe wady. Serio. Wiem, że to może wydawać się dziwne, ale mi ten wóz wydał się zbyt "syntetyczny". To brzmi jak czepianie się tego, że mamy postęp, ale ja wolę trochę starej surowości. To jest ten egzemplarz: Uploaded with ImageShack.us |
|
|
Fri, 18 Oct 2013 - 09:27
Post
#265
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 |
Wizyta w CompSport pomoże zarówno z wrażeniami dotyczącymi przyspieszania jak i pewnie napędu. Chociaż ciekawie jaki tam jest haldex jak rozklada napęd i czy przód nie będzie wyjeżdzał na takim rondzie ... Tam nie ma Haldexa, Mercedes ma własne rozwiązanie (podobnie jak BMW w Mini). W jaki sposób CompSport modyfikuje Haldexa, mechanicznie czy oprogramowanie i na czym zmiany polegają? Ja startowałem pierwszy raz na wilgotnym asfalcie, a ten drugi raz cześć auta stała w lekkiej kałuży. Myślę, że elektronika na chwilę zgłupiala i tyle. Nie wiem czy koniecznie zgłupiała. Tam nie ma z tyłu szpery co by oznaczało, że tył w takiej sytuacji nie dostanie za dużo momentu no i sam otwarty dyferencjał dostał by w kość. Większość momentu poszła na przód, czyli troche w gwizdek. |
|
|
Fri, 18 Oct 2013 - 09:59
Post
#266
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
porównując haldex S3 8P z z napędem A45 amg , w Mercedesie nie ma żadnego opóźnienia , szarpnięcia po dołączeniu tyłu .Skrzynia biegów zmienia bardzo szybko biegi , co powoduje że wydaje nam się że samochód jedzie tak sobie.. ale porównując A45 do S3 po sofcie jest AMG duży szybszy do 200km/h około 3-4s...
ps. w jaki sposób uruchamiamy launch control ? |
|
|
Fri, 18 Oct 2013 - 12:07
Post
#267
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
porównując haldex S3 8P z z napędem A45 amg , w Mercedesie nie ma żadnego opóźnienia , szarpnięcia po dołączeniu tyłu .Skrzynia biegów zmienia bardzo szybko biegi , co powoduje że wydaje nam się że samochód jedzie tak sobie.. ale porównując A45 do S3 po sofcie jest AMG duży szybszy do 200km/h około 3-4s... ps. w jaki sposób uruchamiamy launch control ? ESP Off, wciskasz hamulec, dajesz tryb skrzyni na S, trzymasz przez dwie sekundy obie łopatki, gaz w podłogę, potem wciskasz na chwilę tylko prawą łopatkę i już! Łatwizna |
|
|
Fri, 18 Oct 2013 - 13:11
Post
#268
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
"Podczas organizowanego w dniach 25-26 października, 47 Międzynarodowego Rajdu Żubrów zobaczymy Mercedesa A 45 AMG, a za jego sterami Sobiesława Zasadę. Trzykrotny mistrz Europy postanowił wypróbować na 220-kilometrowej trasie nowość ze stajni AMG - model A 45 AMG 4MATIC. To najmocniejszy 4-cylindrowy samochód na świecie, pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności - 133 kW (181 KM) - deklasujący nawet najmocniejsze auta sportowe. Do napędu służy 2-litrowy, turbodoładowany silnik o mocy 265 kW (360 KM) i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Pomysłodawca Rajdu Żubrów, Sobiesław Zasada wygrał imprezę 12 razy, ostatnio sześciokrotnie z rzędu." http://rajdy.autoklub.pl/news/zasada-wypro...-a-45-amg,51689 |
|
|
Fri, 18 Oct 2013 - 15:36
Post
#269
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
"Podczas organizowanego w dniach 25-26 października, 47 Międzynarodowego Rajdu Żubrów zobaczymy Mercedesa A 45 AMG, a za jego sterami Sobiesława Zasadę. Trzykrotny mistrz Europy postanowił wypróbować na 220-kilometrowej trasie nowość ze stajni AMG - model A 45 AMG 4MATIC. To najmocniejszy 4-cylindrowy samochód na świecie, pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności - 133 kW (181 KM) - deklasujący nawet najmocniejsze auta sportowe. Do napędu służy 2-litrowy, turbodoładowany silnik o mocy 265 kW (360 KM) i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pomysłodawca Rajdu Żubrów, Sobiesław Zasada wygrał imprezę 12 razy, ostatnio sześciokrotnie z rzędu." http://rajdy.autoklub.pl/news/zasada-wypro...-a-45-amg,51689 ale nie będzie jechał na seryjnych kołach/oponach:P -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Fri, 18 Oct 2013 - 20:19
Post
#270
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
szkoda tylko że nie można zamówić do końca 2013r pakietu karbonowego...
|
|
|
gość_Wieri_* |
Sun, 20 Oct 2013 - 15:01
Post
#271
|
|
|
|
|
Mon, 21 Oct 2013 - 10:49
Post
#272
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 |
W sumie bez szału jak na 40km wiecej 40kg mniej i start z 4 butów.
-------------------- @CoiloversPl
|
|
|
Mon, 21 Oct 2013 - 10:52
Post
#273
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 |
porównując haldex S3 8P z z napędem A45 amg , w Mercedesie nie ma żadnego opóźnienia , szarpnięcia po dołączeniu tyłu .Skrzynia biegów zmienia bardzo szybko biegi , co powoduje że wydaje nam się że samochód jedzie tak sobie.. ale porównując A45 do S3 po sofcie jest AMG duży szybszy do 200km/h około 3-4s... ps. w jaki sposób uruchamiamy launch control ? Czyli S3 po modyfikacji 'softu' jest szybszy niż RS3 o 3-4s (14s do 200km/h w S3)? Bo RS3 i A45 mają chyba porównywalne osiągi. |
|
|
Mon, 21 Oct 2013 - 11:03
Post
#274
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
W sumie bez szału jak na 40km wiecej 40kg mniej i start z 4 butów. 0,3 s na 400 m to mało? -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Mon, 21 Oct 2013 - 11:18
Post
#275
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jak dla mnie obie fury sa mega szybkie. Dupowoz z automatem, a robi czasy lepsze niz E46 M3. Dodam, ze obecne M3 (420 koni) cabrio wcale nie jest szybsze.
Czas odkladac kase na taka zabawke . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 21 Oct 2013 - 11:18
Post
#276
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
ludzie czasem oczekują nie wiadomo jak spektakularnych różnic optycznych w przyspieszeniu między takimi autami. Jak nie ma dużej różnicy to spektakularnie nie będzie.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Mon, 21 Oct 2013 - 11:52
Post
#277
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Czyli S3 po modyfikacji 'softu' jest szybszy niż RS3 o 3-4s (14s do 200km/h w S3)? Bo RS3 i A45 mają chyba porównywalne osiągi. no gdzie..... S3 po sofcie jedzie do 200km/h około 3-4s gorzej od RS3 i A45 , seria S3 8P wogóle jedzie słabo bo do 200km/h ma jakieś 23s |
|
|
Mon, 21 Oct 2013 - 21:32
Post
#278
|
|
User Dołączył: Wed, 04 April 2007 |
|
|
|
Tue, 22 Oct 2013 - 15:21
Post
#279
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: O-22 |
Wczoraj mialem okazje posmigac tym Mercedesem i mam mieszane uczucia.
Z jednej strony naprawde zwawe auto, zaskakujaco malo podsterownosci (ale nie kompletny brak, chociaz bylo mokro +liscie), przekazujacy duzo wiecej informacji uklad kierowniczy niz w M135i, niezla skrzynia ( chociaz miala momenty zawachania przy szybkich redukcjach na torze) . Z drugiej wnetrze jak dla mnie srednie stylistycznie i slabe jakosciowe (szczegolnie dolna czesc z tunelem), troche zbyt efekciarskie parskniecia przy zmianie biegow (na pewno potegowane przez wersje performance). Co wazne, parskniecia te cichna przy trybie eco/comfort, wiec od biedy mozna ich unikac Z plusów nieoczekiwanych to spalanie mnie totalnie zaskoczylo, bo 7-8 w trasie jest jak najbardziej realne, a przy katowaniu na uliczkach poza miastem wychodzilo ok. 17-18 i nie chcialo wejsc wyzej . Na torze natomiast wskaznik byl chyba sztucznie zablokowany, bo skonczyl sie na 20 i ani drgnal Generalnie jak na 2.0T i 360 hp to naprawde duzy pozytyw. Zaznaczam, ze zawias tez byl performance-owy, wiec pewnie nie ma sensu sugerowac sie jak by sie spisal w Polsce. W warunkach niemieckich byl do przelkniecia. W Polsce, watpie. Jak tak czytam to co napisalem, to wychodzi z tego zajebiscie szybkie auto na co dzien jesli ktos nie ma kasy na dwa oddzielne (na trase i do fun-u), a ja sie chyba po prostu zestarzalem -------------------- TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI |
|
|
Tue, 22 Oct 2013 - 22:45
Post
#280
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 13:30 |