Shoutbox 0 nowych PW 


160 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy?
TJung
post Thu, 17 Oct 2013 - 21:16
Post #261


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Jeśli chodzi o skrzynię to nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo, bardzo szybka, aż nienaturalnie, redukuje w razie potrzeby o dwa biegi w dół, podwójne wysprzęglanie w trybie Sport powoduje fajne strzały z wydechu. Co bardzo ważne dla mnie - nie ma żadnej zwłoki przy ruszaniu, chodzi płynnie i nie ma żadnych szarpnięć. Ogólnie bardzo pozytywnie ją oceniam, ale nigdy nie jezdzilem Dsg.

Co do samego auta, to juz wiem, że wolę stare Evo. Nie ten poziom frajdy z jazdy i precyzji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Thu, 17 Oct 2013 - 21:20
Post #262


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(TJung @ Thu, 17 Oct 2013 - 21:16) *
Jeśli chodzi o skrzynię to nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo, bardzo szybka, aż nienaturalnie, redukuje w razie potrzeby o dwa biegi w dół, podwójne wysprzęglanie w trybie Sport powoduje fajne strzały z wydechu. Co bardzo ważne dla mnie - nie ma żadnej zwłoki przy ruszaniu, chodzi płynnie i nie ma żadnych szarpnięć. Ogólnie bardzo pozytywnie ją oceniam, ale nigdy nie jezdzilem Dsg.

Co do samego auta, to juz wiem, że wolę stare Evo. Nie ten poziom frajdy z jazdy i precyzji.


Dzieki za info. Rozumiem ze korzystales także z łopatek i tutaj zmiana biegow także jest szybka jeżeli chcesz np. wymusić redukcje np. z 6 na 4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 17 Oct 2013 - 22:40
Post #263


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





CYTAT(TJung @ Thu, 17 Oct 2013 - 21:16) *
Jeśli chodzi o skrzynię to nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo, bardzo szybka, aż nienaturalnie, redukuje w razie potrzeby o dwa biegi w dół, podwójne wysprzęglanie w trybie Sport powoduje fajne strzały z wydechu. Co bardzo ważne dla mnie - nie ma żadnej zwłoki przy ruszaniu, chodzi płynnie i nie ma żadnych szarpnięć. Ogólnie bardzo pozytywnie ją oceniam, ale nigdy nie jezdzilem Dsg.

Co do samego auta, to juz wiem, że wolę stare Evo. Nie ten poziom frajdy z jazdy i precyzji.


sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 18 Oct 2013 - 05:36
Post #264


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(PiSi @ Thu, 17 Oct 2013 - 21:20) *


Dzieki za info. Rozumiem ze korzystales także z łopatek i tutaj zmiana biegow także jest szybka jeżeli chcesz np. wymusić redukcje np. z 6 na 4.

Tak, skrzynią bawiłem się sporo bo na codzień jeżdżę manualami. Dodatkowo nie ma możliwości, aby w trybie manualnym ingerowała w pracę kierowcy, co jest dużym plusem. W trybie Normal zmienia biegi przy 2000 RPM, przy 200km/h jest 3000 RPM biggrin.gif. Ale ponieważ na codzień jeżdżę manualami, moje odczucia mogą być również nieco skrzywione, aczkolwiek gdyby było się do czego przyczepić, to bym to tu napisał. Może dłuższa, np. tygodniowa jazda tym autem ukazała by większe wady.

CYTAT((A)rturo @ Thu, 17 Oct 2013 - 22:40) *
sad.gif sad.gif sad.gif

Serio. Wiem, że to może wydawać się dziwne, ale mi ten wóz wydał się zbyt "syntetyczny". To brzmi jak czepianie się tego, że mamy postęp, ale ja wolę trochę starej surowości.

To jest ten egzemplarz:


Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Fri, 18 Oct 2013 - 09:27
Post #265


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT((A)rturo @ Thu, 17 Oct 2013 - 19:37) *
Wizyta w CompSport pomoże zarówno z wrażeniami dotyczącymi przyspieszania jak i pewnie napędu.
Chociaż ciekawie jaki tam jest haldex jak rozklada napęd i czy przód nie będzie wyjeżdzał na takim rondzie ...

Tam nie ma Haldexa, Mercedes ma własne rozwiązanie (podobnie jak BMW w Mini).
W jaki sposób CompSport modyfikuje Haldexa, mechanicznie czy oprogramowanie i na czym zmiany polegają?
CYTAT(TJung @ Wed, 16 Oct 2013 - 16:09) *
Ja startowałem pierwszy raz na wilgotnym asfalcie, a ten drugi raz cześć auta stała w lekkiej kałuży. Myślę, że elektronika na chwilę zgłupiala i tyle.

Nie wiem czy koniecznie zgłupiała. Tam nie ma z tyłu szpery co by oznaczało, że tył w takiej sytuacji nie dostanie za dużo momentu no i sam otwarty dyferencjał dostał by w kość. Większość momentu poszła na przód, czyli troche w gwizdek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Fri, 18 Oct 2013 - 09:59
Post #266


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





porównując haldex S3 8P z z napędem A45 amg , w Mercedesie nie ma żadnego opóźnienia , szarpnięcia po dołączeniu tyłu .Skrzynia biegów zmienia bardzo szybko biegi , co powoduje że wydaje nam się że samochód jedzie tak sobie.. ale porównując A45 do S3 po sofcie jest AMG duży szybszy do 200km/h około 3-4s...

ps. w jaki sposób uruchamiamy launch control ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 18 Oct 2013 - 12:07
Post #267


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(skandaloo @ Fri, 18 Oct 2013 - 09:59) *
porównując haldex S3 8P z z napędem A45 amg , w Mercedesie nie ma żadnego opóźnienia , szarpnięcia po dołączeniu tyłu .Skrzynia biegów zmienia bardzo szybko biegi , co powoduje że wydaje nam się że samochód jedzie tak sobie.. ale porównując A45 do S3 po sofcie jest AMG duży szybszy do 200km/h około 3-4s...

ps. w jaki sposób uruchamiamy launch control ?


ESP Off, wciskasz hamulec, dajesz tryb skrzyni na S, trzymasz przez dwie sekundy obie łopatki, gaz w podłogę, potem wciskasz na chwilę tylko prawą łopatkę i już! Łatwizna biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Fri, 18 Oct 2013 - 13:11
Post #268


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





"Podczas organizowanego w dniach 25-26 października, 47 Międzynarodowego Rajdu Żubrów zobaczymy Mercedesa A 45 AMG, a za jego sterami Sobiesława Zasadę. Trzykrotny mistrz Europy postanowił wypróbować na 220-kilometrowej trasie nowość ze stajni AMG - model A 45 AMG 4MATIC. To najmocniejszy 4-cylindrowy samochód na świecie, pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności - 133 kW (181 KM) - deklasujący nawet najmocniejsze auta sportowe. Do napędu służy 2-litrowy, turbodoładowany silnik o mocy 265 kW (360 KM) i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pomysłodawca Rajdu Żubrów, Sobiesław Zasada wygrał imprezę 12 razy, ostatnio sześciokrotnie z rzędu."

http://rajdy.autoklub.pl/news/zasada-wypro...-a-45-amg,51689
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 18 Oct 2013 - 15:36
Post #269


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(maciekha @ Fri, 18 Oct 2013 - 13:11) *
"Podczas organizowanego w dniach 25-26 października, 47 Międzynarodowego Rajdu Żubrów zobaczymy Mercedesa A 45 AMG, a za jego sterami Sobiesława Zasadę. Trzykrotny mistrz Europy postanowił wypróbować na 220-kilometrowej trasie nowość ze stajni AMG - model A 45 AMG 4MATIC. To najmocniejszy 4-cylindrowy samochód na świecie, pod względem mocy uzyskanej z jednego litra pojemności - 133 kW (181 KM) - deklasujący nawet najmocniejsze auta sportowe. Do napędu służy 2-litrowy, turbodoładowany silnik o mocy 265 kW (360 KM) i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Pomysłodawca Rajdu Żubrów, Sobiesław Zasada wygrał imprezę 12 razy, ostatnio sześciokrotnie z rzędu."

http://rajdy.autoklub.pl/news/zasada-wypro...-a-45-amg,51689



ale nie będzie jechał na seryjnych kołach/oponach:P


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Fri, 18 Oct 2013 - 20:19
Post #270


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





szkoda tylko że nie można zamówić do końca 2013r pakietu karbonowego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Wieri_*
post Sun, 20 Oct 2013 - 15:01
Post #271









Go to the top of the page
 
+Quote Post
lovwelas
post Mon, 21 Oct 2013 - 10:49
Post #272


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





W sumie bez szału jak na 40km wiecej 40kg mniej i start z 4 butów.


--------------------
@CoiloversPl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Mon, 21 Oct 2013 - 10:52
Post #273


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(skandaloo @ Fri, 18 Oct 2013 - 09:59) *
porównując haldex S3 8P z z napędem A45 amg , w Mercedesie nie ma żadnego opóźnienia , szarpnięcia po dołączeniu tyłu .Skrzynia biegów zmienia bardzo szybko biegi , co powoduje że wydaje nam się że samochód jedzie tak sobie.. ale porównując A45 do S3 po sofcie jest AMG duży szybszy do 200km/h około 3-4s...

ps. w jaki sposób uruchamiamy launch control ?

Czyli S3 po modyfikacji 'softu' jest szybszy niż RS3 o 3-4s (14s do 200km/h w S3)? Bo RS3 i A45 mają chyba porównywalne osiągi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 21 Oct 2013 - 11:03
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(lovwelas @ Mon, 21 Oct 2013 - 10:49) *
W sumie bez szału jak na 40km wiecej 40kg mniej i start z 4 butów.

0,3 s na 400 m to mało?


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 21 Oct 2013 - 11:18
Post #275


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jak dla mnie obie fury sa mega szybkie. Dupowoz z automatem, a robi czasy lepsze niz E46 M3. Dodam, ze obecne M3 (420 koni) cabrio wcale nie jest szybsze.
Czas odkladac kase na taka zabawke smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 21 Oct 2013 - 11:18
Post #276


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





ludzie czasem oczekują nie wiadomo jak spektakularnych różnic optycznych w przyspieszeniu między takimi autami. Jak nie ma dużej różnicy to spektakularnie nie będzie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Mon, 21 Oct 2013 - 11:52
Post #277


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(JJacek @ Mon, 21 Oct 2013 - 10:52) *
Czyli S3 po modyfikacji 'softu' jest szybszy niż RS3 o 3-4s (14s do 200km/h w S3)? Bo RS3 i A45 mają chyba porównywalne osiągi.

no gdzie..... S3 po sofcie jedzie do 200km/h około 3-4s gorzej od RS3 i A45 , seria S3 8P wogóle jedzie słabo bo do 200km/h ma jakieś 23s wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFerrari
post Mon, 21 Oct 2013 - 21:32
Post #278


User
Dołączył: Wed, 04 April 2007





CYTAT(lovwelas @ Mon, 21 Oct 2013 - 10:49) *
W sumie bez szału jak na 40km wiecej 40kg mniej i start z 4 butów.


Oba startują z 4 butów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
domeq
post Tue, 22 Oct 2013 - 15:21
Post #279


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: O-22





Wczoraj mialem okazje posmigac tym Mercedesem i mam mieszane uczucia.

Z jednej strony naprawde zwawe auto, zaskakujaco malo podsterownosci (ale nie kompletny brak, chociaz bylo mokro +liscie), przekazujacy duzo wiecej informacji uklad kierowniczy niz w M135i, niezla skrzynia ( chociaz miala momenty zawachania przy szybkich redukcjach na torze) .

Z drugiej wnetrze jak dla mnie srednie stylistycznie i slabe jakosciowe (szczegolnie dolna czesc z tunelem), troche zbyt efekciarskie parskniecia przy zmianie biegow (na pewno potegowane przez wersje performance). Co wazne, parskniecia te cichna przy trybie eco/comfort, wiec od biedy mozna ich unikac wink.gif

Z plusów nieoczekiwanych to spalanie mnie totalnie zaskoczylo, bo 7-8 w trasie jest jak najbardziej realne, a przy katowaniu na uliczkach poza miastem wychodzilo ok. 17-18 i nie chcialo wejsc wyzej wink.gif. Na torze natomiast wskaznik byl chyba sztucznie zablokowany, bo skonczyl sie na 20 i ani drgnal wink.gif Generalnie jak na 2.0T i 360 hp to naprawde duzy pozytyw.

Zaznaczam, ze zawias tez byl performance-owy, wiec pewnie nie ma sensu sugerowac sie jak by sie spisal w Polsce. W warunkach niemieckich byl do przelkniecia. W Polsce, watpie.

Jak tak czytam to co napisalem, to wychodzi z tego zajebiscie szybkie auto na co dzien jesli ktos nie ma kasy na dwa oddzielne (na trase i do fun-u), a ja sie chyba po prostu zestarzalem wink.gif


--------------------
TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only
było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Tue, 22 Oct 2013 - 22:45
Post #280


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





czas na Nordschleife - 8.06

http://www.carmag.co.za/driving-impression...benz-a45-amg-4/
Go to the top of the page
 
+Quote Post

160 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 05:57