Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> F1 - sezon 2013
tfister
post Sun, 30 Jun 2013 - 20:38
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 February 2005
Skąd: WaWa





Warto dodać, że HAM stracił oponę zaraz za zjazdem do pitlane i musiał dymać całe kółko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Jun 2013 - 20:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Mon, 01 Jul 2013 - 14:52
Post #142


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Najciekawszy wyścig do tej pory wink.gif

Co do procedury startu ---to Web 'bluzgał" na zespół ...a nie odwrotnie .Może oni ruszają za niego zdalnie ( tak kiedyś chyba było jak w Top Gearze Hamond nie mógł sobie poradzić z ruszeniem bolidem ) tongue.gif
Taki mały żarcik >
Co do opon ..trzeba powołać komisję Macierewicza ..a nóż widelec ten carbon został zmieszany z brzozą ...albo co gorsza z trotylem smile.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 02 Jul 2013 - 08:19
Post #143


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Sun, 07 Jul 2013 - 15:19
Post #144


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





piękne podium ale nie da już się słuchać tych dwóch onanistów, jedzie ponad 20 zawodników ale cały czas tylko słychać jak się brandzlują nad Alonso
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sun, 07 Jul 2013 - 15:29
Post #145


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





i uwazaja ze jak kimi wjedzie w DRS to na jednym kołku wyprzedzi seba biggrin.gif


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 07 Jul 2013 - 21:05
Post #146


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa







koło Webera nokatuje kamerzyste BBC


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Sun, 07 Jul 2013 - 21:40
Post #147


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





Kimi jak Kimi, ale że Roman się nie dał Ferdasowi biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 09 Jul 2013 - 12:37
Post #148


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





zmiany na rok 2014

http://scarbsf1.com/blog1/2013/07/08/2014-rules-first-look/

Front wing reduced front 1800mm to 1650mm wide
Nose tip centered at 185mm high
Front Bulkhead maximum height 525
Chassis height maximum 625mm
Vanity panels still allowed
Engines now 1.6l V6 turbo, Direct injection, fuel flow limited, 15k max RPM
Energy Recovery systems to add +150hp from Kinetic and Turbo harvesting
Race Fuel limited to 100kg
Gearboxes to have 8 forward ratios, those ratios are fixed for the season
Single central exhaust pipe exiting 17-18.5cm behind rear axle line and 300-525mm high
Last 150mm of tail pipe must point 5 degrees upwards
No bodywork behind the tail pipe axis
No lower beam wing
Space still allowed for Y75 winglet (monkey seat)
Top rear wing a little shallower
Minimum weight 690Kg



i ładny opis z blogu Sokoła

http://sokolimokiem.tv/?p=8389


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Tue, 09 Jul 2013 - 12:58
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Niedługo to silnik będzie musiał być z seicento....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 09 Jul 2013 - 14:00
Post #150


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a co powiesz o czasach 1.5T w F1, czyli lata 80-te ?

zmiany sa mega ogromne, małe silniki turbo + odzyskiwanie energii wpisuja sie w ogólny trend branzy moto
cieszy mnie konsekwetne zmniejszanie znaczenia elementow aerodynamicznych
sztywne przełozenia 8biegowych skrzyn biegów to tez mega zagadka wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Tue, 09 Jul 2013 - 15:22
Post #151


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Ciekawi mnie jak z przełożeniami będzie Monaco vs Monza biggrin.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 09 Jul 2013 - 15:32
Post #152


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Sev @ Tue, 09 Jul 2013 - 15:22) *
Ciekawi mnie jak z przełożeniami będzie Monaco vs Monza biggrin.gif



CYTAT
Wracając do skrzyń biegów, ich przełożenia trzeba będzie nominować przed rozpoczęciem sezonu. Obecnie przepisy dopuszczają zgłoszenie 30 zębatek, z których można dowolnie korzystać w trakcie mistrzostw (oczywiście po piątkowych treningach trzeba dobrać przełożenia na resztę weekendu). W 2014 roku przez cały sezon będzie można stosować tylko jeden zestaw przełożeń – czy to na Monako, czy na Monzę. Dostępny będzie tylko jeden „dżoker” – raz w roku będzie można zmienić deklarację dotyczącą przełożeń. Spodziewam się, że zespoły dokonają podziału sezonu pod kątem charakterystyki torów i pewnie wszystkie skorzystają z „dżokera” w jednym momencie (gdzieś po Monako, a przed Silverstone…).


tak jak napisał Sokół, pewnie przed SPA i Monzą zespoły zrobią Dzokera


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Tue, 09 Jul 2013 - 16:39
Post #153


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Cie pieron, chyba ładny wyścig był (niestety tylko fragmenty mogłem obejrzeć) a tu tak mało komentarzy.
Filmik z kółkiem Webbera (jakby ktoś nie widział) - http://www.youtube.com/watch?v=bbUQHergsZs
A'propos zmian na 2014 to chyba trzeba założyć nowy temat.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Sun, 14 Jul 2013 - 19:46
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Najlepiej dla mnie jakby wrócili do zwykłej skrzyni tongue.gif i żeby szli w kierunku umiejętności kierowcy a nie aerodynamiki, opon itp, chociaż to też jest cześć wyścigu dobrze go zaplanować przez cały zespół.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 22 Jul 2013 - 21:51
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Co do skrzyń przełożenia zostaną takie same na cały sezon...ale może będą wachlować przełożeniami głównymi .....pamiętać trzeba też ,że obecnie bolid uzyskuje ok 250Nm-300Nm momentu obrotowego...teraz będą to wielkości minimum 2 razy większe ...cała siłą napędowa dostępna będzie w szerszym zakresie prędkości ..i przy 8 begach pola mocy martwej praktycznie nie będą istniały .
Zapowiada się ciekawy sezon ...najbardziej interesuje mnie GP Ruskich tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Tue, 23 Jul 2013 - 09:42
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





kiwi siła napędowa czyli moc, teraz moc auta maja dostępna od około 10000 do 15 - 16 000, i ten zakres wykorzystują, a zapewne jak obroty spadną w niższy zakres np przy wyprzedzaniu spadek mocy nie jest tak gwałtowny a jeśli obroty spadną poniżej zakresu pełnego ładowania turbo to będzie to o wiele gorsze. Ale to F1 juz jestem ciekaw rozwiązań inżynierskich mających na celu ograniczyć negatywne efekty związane z doładowaniem, na początku pewnie zaawansowane systemy podtrzymania obrotów turbiny, ale później nie wiadomo co będzie. Na pewno zmieni sie dziwiek będzie "pierdzieć" podczas podtrzymania. co uważam za zmiane na gorsze bo dziwiek bedzie bardzij przypominał rajdówki a nie oryginalne wycie dzisiejszych wysokoobrotowych silników.
Ciekaw jestem trwałości bo turbo pozwoli na dużo większa moc przy niższych obrotach czyli zwiększenie momentu obrotowego i duze obciązenie silnika i układu przeniesienie napedu - niestety mam nadzieje ze spadek osiągów nie będzie w związku z tym bardzo widoczny... (jak wiadomo wysoki max momentu obrotowy nie ma związku z osiągami)


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Jul 2013 - 11:16
Post #157


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(ww#296 @ Tue, 23 Jul 2013 - 09:42) *
(jak wiadomo wysoki max momentu obrotowy nie ma związku z osiągami)


nie wracajmy do podstawówki i prostych wzorów matematycznych wink.gif

tymczasem Kobayashi szaleje w Ferrari po ulicach Moskwy wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 28 Jul 2013 - 17:51
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Ciekawy wyścig(GP Węgier) ....walka do samego końca między Raikonenem i Vetelem ....szkoda Grosjana ...wg mnie nie zasłużył na kare, mimo to niezłe 6 miejsce i punkty dla Lotusa .Massa wraca do korzeni czyli zaczyna jeździć jak stary dziad ,który rozpycha się na lewo i prawo ...wielki minus w moich oczach wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Sun, 28 Jul 2013 - 18:05
Post #159


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





oba Lotusy dzisiaj pięknie jechały bo Roman cisnął nawet Vettela
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 02 Aug 2013 - 11:25
Post #160


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Dźwięk nowego V6 T



--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 09:58