Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Wed, 05 Jun 2013 - 12:41
Post
#7581
|
|
Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka |
myjka ultradzwiękowa ?
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 05 Jun 2013 - 12:41
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 05 Jun 2013 - 12:46
Post
#7582
|
|
Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń |
Spróbuję, tylko ogarnę kto w regionie nią dysponuje
-------------------- Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21 |
|
|
Wed, 05 Jun 2013 - 15:05
Post
#7583
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
Chłopaki, macie jakiś fajny sposób na wyciągnięcie zapieczonego pierścionka uszczelniającego z tłoka? Póki co jestem na początku walki z nim, tłok wcześniej ponoć leżał 3 tyg. w nafcie i go nie ruszyło nic. Ja próbowałem póki co palnikiem podgrzewać tłok, ale efekty są mizerne jakies odrdzewiacze z efektem zmrazania, loctite albo berner ( najnizsze temp zmrazania, wiec najskuteczniejsze ) |
|
|
Wed, 05 Jun 2013 - 19:06
Post
#7584
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa |
Można też zamrażacz do elektroniki.
Wracając do tematu ustawienia górnego martwego pola w rozrządzie znalazłem taki wynalazek: http://rg-narzedzia.com.pl/wskaznik-benzyn...sel-p-2427.html Czy taki czujnik pneumatyczny jest coś wart? -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 10:16
Post
#7585
|
|
Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN |
zadałem to pytanie w ątku o Shell Nitro + ale nie uzyskałem odpowiedzi, czy sterownik diesla EDC16 ma szansę zareagować na lepszej jakości paliwo, czy program tam napisany umożliwia mu jedynie na reakcję na złej jakości zalane paliwo? W sensie czy po zalaniu takiego paliwa Nitro + Diesel / V-Power Diesel / itp. do diesla, sterownik coś z tym robi i można liczyć na "lepsze" osiągi, czy już sama charakterystyka sterownika nie pozwala na dostosowanie się do lepszego paliwa?
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 10:18
Post
#7586
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra |
Panowie problem taki:
Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. Pozdrawiam! |
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 10:25
Post
#7587
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Dodam tylko od siebie, że badanie amortyzatorów na stacji jest g.... warte. W praktyce są do wymiany a na stacji potrafi po 70-80% pokazać.
|
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 10:40
Post
#7588
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 |
joker: dokładnie, amortyzatory do wymiany, zawieszenie do sprawdzenia.
Ostatnio tak samo miałem - w ASO niby sprawdzili - igła stan a prosty test z naciśnięciami auta - pokazał że jest tragedia. |
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 11:40
Post
#7589
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam,
CYTAT(" iktorn92 ") Wie ktoś gdzie dostanę śrubę rzymską taka jak do rozporek? Bo na allegro widze same popierdółki? smile.gif kiedyś znalazłem taką śrubę, pochodźącą z astry F, a dokładniej służy ta śrupa do ustawiania zbierznoaci, jej wymiar to 16x2, sam prawdopodobnie bedę używał owej śruby do rozpórki, koszta są śmieszne jakieś 20zł. CYTAT(" emtees ") Chłopaki, macie jakiś fajny sposób na wyciągnięcie zapieczonego pierścionka uszczelniającego z tłoka? Póki co jestem na początku walki z nim, tłok wcześniej ponoć leżał 3 tyg. w nafcie i go nie ruszyło nic. Ja próbowałem póki co palnikiem podgrzewać tłok, ale efekty są mizerne wink.gif spróbuj zamoczyć tłok w acetonie, aceton bardzo dobrze rozpuszczas nagar, robi sie z niego cieknąca smoła.CYTAT(" iktorn92 ") Panowie problem taki: Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. smile.gif Pozdrawiam! kolega ma to samo w carismie, po zmianie amortyzatorów dalej to samo, w innej takiej samej carismie problem nie występuje. Kolega zauważył, że skrzynia biegów nieco hałasuje, nie wiadomo czy to nie od tego? Pozdrawiam. |
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 12:22
Post
#7590
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 June 2013 Skąd: Zduńska Wola |
Na "Drive" niestety jedzie dalej, trzeba się przestawić. W ogóle mając automatyczną skrzynię nie mogłem się przyzwyczaić do braku sprzęgła. Trzeba uważać, żeby w czasie jazdy nie pomylić sprzęgła z hamulcem - najlepiej w ogóle zapomnieć o lewej nodze
|
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 12:57
Post
#7591
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
Na "Drive" niestety jedzie dalej, trzeba się przestawić. W ogóle mając automatyczną skrzynię nie mogłem się przyzwyczaić do braku sprzęgła. Trzeba uważać, żeby w czasie jazdy nie pomylić sprzęgła z hamulcem - najlepiej w ogóle zapomnieć o lewej nodze Czytam, czytam - w łeb się skrobię - ogarnęliście, że to jest odpowiedź na pierwszego posta z tego tematu...
|
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 14:51
Post
#7592
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. Pozdrawiam! Sprawdź stan tulei. Czytam, czytam - w łeb się skrobię - ogarnęliście, że to jest odpowiedź na pierwszego posta z tego tematu... -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 17:03
Post
#7593
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 |
Takie objawy może dawać zerwana poduszka silnika lub skrzyni.
zadałem to pytanie w ątku o Shell Nitro + ale nie uzyskałem odpowiedzi, czy sterownik diesla EDC16 ma szansę zareagować na lepszej jakości paliwo, czy program tam napisany umożliwia mu jedynie na reakcję na złej jakości zalane paliwo? W sensie czy po zalaniu takiego paliwa Nitro + Diesel / V-Power Diesel / itp. do diesla, sterownik coś z tym robi i można liczyć na "lepsze" osiągi, czy już sama charakterystyka sterownika nie pozwala na dostosowanie się do lepszego paliwa? -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 20:09
Post
#7594
|
|
Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń |
Dzięki za podpowiedzi odnośnie zapieczonych pierścionków - dzisiaj udało mi się pierścień usunąć
Mam kolejne pytanie - korbowody w okolicach swożnia tłoka są kolorowe. Powinienem się tym przejmować? -------------------- Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21 |
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 21:49
Post
#7595
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra |
@ Al Ed Upek Źle zacytowaleś chodziło Ci o moją wypowiedź? To jest bardzo dobry trop, bo pod rozrządem poducha siedzi
|
|
|
Thu, 06 Jun 2013 - 22:20
Post
#7596
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 November 2010 |
Mam spory problem z e46 320d 136 ps. Podczas jazdy dzisiaj auto zaczęło wariować na wolych obrotach, zaczyna sie "dusić" rzuca silnikiem i kopci na czarno, w czasie jazdy na wiekszych obrotach problemu nie ma, czasem też obroty sie ustabiluzują i jest ok, ale do czasu. Akurat wczoraj samochód był na kompie o zero błędów. Wydaję mi sie ,że jest jakiś problem z paliwem. Turbina nie jest uwalona olejem, w intercoolerze też nie ma oleju. Dzisiaj już nie miałem gdzie podjechac na kompa jutro to zrobie, ale może macie jakieś sugestję i podpowiedzi ?
|
|
|
Fri, 07 Jun 2013 - 00:59
Post
#7597
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
|
|
|
Fri, 07 Jun 2013 - 08:52
Post
#7598
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 |
Tak, to była odpowiedź na Twoje pytanie. Sorki za niewłaściwy cytat.
@ Al Ed Upek Źle zacytowaleś chodziło Ci o moją wypowiedź? To jest bardzo dobry trop, bo pod rozrządem poducha siedzi -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
Sat, 08 Jun 2013 - 10:21
Post
#7599
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik |
Który klocek w zacisku jednotłoczkowym powinien zużywać sie szybciej, ten od strony tłoczka right?
|
|
|
Sat, 08 Jun 2013 - 11:21
Post
#7600
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra |
Generalnie oba tak samo, ale logicznie powinien ten od strony tłoczka, lecz z tego co obserwuje nie jest to szalona roznica chyba ze zacisk cos nie dziala
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 18:45 |