Shoutbox 0 nowych PW 


713 Stron V  « < 378 379 380 381 382 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Adam R.
post Wed, 05 Jun 2013 - 12:41
Post #7581


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





myjka ultradzwiękowa ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 05 Jun 2013 - 12:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
emtees
post Wed, 05 Jun 2013 - 12:46
Post #7582


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Spróbuję, tylko ogarnę kto w regionie nią dysponuje biggrin.gif


--------------------
Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Wed, 05 Jun 2013 - 15:05
Post #7583


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(emtees @ Wed, 05 Jun 2013 - 11:54) *
Chłopaki, macie jakiś fajny sposób na wyciągnięcie zapieczonego pierścionka uszczelniającego z tłoka? Póki co jestem na początku walki z nim, tłok wcześniej ponoć leżał 3 tyg. w nafcie i go nie ruszyło nic. Ja próbowałem póki co palnikiem podgrzewać tłok, ale efekty są mizerne wink.gif



jakies odrdzewiacze z efektem zmrazania, loctite albo berner ( najnizsze temp zmrazania, wiec najskuteczniejsze )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 05 Jun 2013 - 19:06
Post #7584


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Można też zamrażacz do elektroniki.


Wracając do tematu ustawienia górnego martwego pola w rozrządzie znalazłem taki wynalazek:

http://rg-narzedzia.com.pl/wskaznik-benzyn...sel-p-2427.html

Czy taki czujnik pneumatyczny jest coś wart?


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nuttie
post Thu, 06 Jun 2013 - 10:16
Post #7585


Super User
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Warszawa / WN





zadałem to pytanie w ątku o Shell Nitro + ale nie uzyskałem odpowiedzi, czy sterownik diesla EDC16 ma szansę zareagować na lepszej jakości paliwo, czy program tam napisany umożliwia mu jedynie na reakcję na złej jakości zalane paliwo? W sensie czy po zalaniu takiego paliwa Nitro + Diesel / V-Power Diesel / itp. do diesla, sterownik coś z tym robi i można liczyć na "lepsze" osiągi, czy już sama charakterystyka sterownika nie pozwala na dostosowanie się do lepszego paliwa?


--------------------
Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA)
Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Thu, 06 Jun 2013 - 10:18
Post #7586


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





Panowie problem taki:

Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. smile.gif Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 06 Jun 2013 - 10:25
Post #7587


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Dodam tylko od siebie, że badanie amortyzatorów na stacji jest g.... warte. W praktyce są do wymiany a na stacji potrafi po 70-80% pokazać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Thu, 06 Jun 2013 - 10:40
Post #7588


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





joker: dokładnie, amortyzatory do wymiany, zawieszenie do sprawdzenia.
Ostatnio tak samo miałem - w ASO niby sprawdzili - igła stan a prosty test z naciśnięciami auta - pokazał że jest tragedia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 06 Jun 2013 - 11:40
Post #7589


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam,
CYTAT(" iktorn92 ")
Wie ktoś gdzie dostanę śrubę rzymską taka jak do rozporek? Bo na allegro widze same popierdółki? smile.gif

kiedyś znalazłem taką śrubę, pochodźącą z astry F, a dokładniej służy ta śrupa do ustawiania zbierznoaci, jej wymiar to 16x2, sam prawdopodobnie bedę używał owej śruby do rozpórki, koszta są śmieszne jakieś 20zł.

CYTAT(" emtees ")
Chłopaki, macie jakiś fajny sposób na wyciągnięcie zapieczonego pierścionka uszczelniającego z tłoka? Póki co jestem na początku walki z nim, tłok wcześniej ponoć leżał 3 tyg. w nafcie i go nie ruszyło nic. Ja próbowałem póki co palnikiem podgrzewać tłok, ale efekty są mizerne wink.gif
spróbuj zamoczyć tłok w acetonie, aceton bardzo dobrze rozpuszczas nagar, robi sie z niego cieknąca smoła.

CYTAT(" iktorn92 ")
Panowie problem taki:

Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. smile.gif Pozdrawiam!

kolega ma to samo w carismie, po zmianie amortyzatorów dalej to samo, w innej takiej samej carismie problem nie występuje. Kolega zauważył, że skrzynia biegów nieco hałasuje, nie wiadomo czy to nie od tego?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zdunek
post Thu, 06 Jun 2013 - 12:22
Post #7590


Rookie
Dołączył: Thu, 06 June 2013
Skąd: Zduńska Wola





Na "Drive" niestety jedzie dalej, trzeba się przestawić. W ogóle mając automatyczną skrzynię nie mogłem się przyzwyczaić do braku sprzęgła. Trzeba uważać, żeby w czasie jazdy nie pomylić sprzęgła z hamulcem - najlepiej w ogóle zapomnieć o lewej nodze wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 06 Jun 2013 - 12:57
Post #7591


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(zdunek @ Thu, 06 Jun 2013 - 12:22) *
Na "Drive" niestety jedzie dalej, trzeba się przestawić. W ogóle mając automatyczną skrzynię nie mogłem się przyzwyczaić do braku sprzęgła. Trzeba uważać, żeby w czasie jazdy nie pomylić sprzęgła z hamulcem - najlepiej w ogóle zapomnieć o lewej nodze wink.gif
Czytam, czytam - w łeb się skrobię - ogarnęliście, że to jest odpowiedź na pierwszego posta z tego tematu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 06 Jun 2013 - 14:51
Post #7592


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(iktorn92 @ Thu, 06 Jun 2013 - 10:18) *
Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. smile.gif Pozdrawiam!

Sprawdź stan tulei.

CYTAT(burski @ Thu, 06 Jun 2013 - 12:57) *
Czytam, czytam - w łeb się skrobię - ogarnęliście, że to jest odpowiedź na pierwszego posta z tego tematu...

biggrin.gif


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Thu, 06 Jun 2013 - 17:03
Post #7593


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Takie objawy może dawać zerwana poduszka silnika lub skrzyni.
CYTAT(Nuttie @ Thu, 06 Jun 2013 - 10:16) *
zadałem to pytanie w ątku o Shell Nitro + ale nie uzyskałem odpowiedzi, czy sterownik diesla EDC16 ma szansę zareagować na lepszej jakości paliwo, czy program tam napisany umożliwia mu jedynie na reakcję na złej jakości zalane paliwo? W sensie czy po zalaniu takiego paliwa Nitro + Diesel / V-Power Diesel / itp. do diesla, sterownik coś z tym robi i można liczyć na "lepsze" osiągi, czy już sama charakterystyka sterownika nie pozwala na dostosowanie się do lepszego paliwa?



--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Thu, 06 Jun 2013 - 20:09
Post #7594


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Dzięki za podpowiedzi odnośnie zapieczonych pierścionków - dzisiaj udało mi się pierścień usunąć smile.gif

Mam kolejne pytanie - korbowody w okolicach swożnia tłoka są kolorowe. Powinienem się tym przejmować?


--------------------
Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Thu, 06 Jun 2013 - 21:49
Post #7595


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





@ Al Ed Upek Źle zacytowaleś chodziło Ci o moją wypowiedź? To jest bardzo dobry trop, bo pod rozrządem poducha siedzi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MihasZiom
post Thu, 06 Jun 2013 - 22:20
Post #7596


Rookie
Dołączył: Wed, 24 November 2010





Mam spory problem z e46 320d 136 ps. Podczas jazdy dzisiaj auto zaczęło wariować na wolych obrotach, zaczyna sie "dusić" rzuca silnikiem i kopci na czarno, w czasie jazdy na wiekszych obrotach problemu nie ma, czasem też obroty sie ustabiluzują i jest ok, ale do czasu. Akurat wczoraj samochód był na kompie o zero błędów. Wydaję mi sie ,że jest jakiś problem z paliwem. Turbina nie jest uwalona olejem, w intercoolerze też nie ma oleju. Dzisiaj już nie miałem gdzie podjechac na kompa jutro to zrobie, ale może macie jakieś sugestję i podpowiedzi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Fri, 07 Jun 2013 - 00:59
Post #7597


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(emtees @ Thu, 06 Jun 2013 - 20:09) *
Mam kolejne pytanie - korbowody w okolicach swożnia tłoka są kolorowe. Powinienem się tym przejmować?


nie, zapewne sa wciskane na goraco sworznie tlokowe, czyli podgrzewane w palniku glowki krobowodow byly - stad przebarwienie termiczne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Fri, 07 Jun 2013 - 08:52
Post #7598


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Tak, to była odpowiedź na Twoje pytanie. Sorki za niewłaściwy cytat.
CYTAT(iktorn92 @ Thu, 06 Jun 2013 - 21:49) *
@ Al Ed Upek Źle zacytowaleś chodziło Ci o moją wypowiedź? To jest bardzo dobry trop, bo pod rozrządem poducha siedzi smile.gif



--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Sat, 08 Jun 2013 - 10:21
Post #7599


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Który klocek w zacisku jednotłoczkowym powinien zużywać sie szybciej, ten od strony tłoczka right?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Sat, 08 Jun 2013 - 11:21
Post #7600


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





Generalnie oba tak samo, ale logicznie powinien ten od strony tłoczka, lecz z tego co obserwuje nie jest to szalona roznica chyba ze zacisk cos nie dziala smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

713 Stron V  « < 378 379 380 381 382 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 20:00