Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> gdzie kupie dystans z przejsciem z 5x114,3 na 5x112 ?, do wyścigów do bardzo lekkich felg
Albert
post Sat, 16 May 2009 - 08:48
Post #1


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Planuje w najbliższym czasie zakup ultra lekkich felg które mają rozstaw śrub 5x114,3. Moje auto ma 5x112.

Chciałbym znaleźć firmę która sprzedaje wysokiej jakości dystanse które umożliwią przejście z jednego rozstawu śrub na drugi. Dystans będzie mógł mieć 20-30 mm.

Prosiłbym was o informacje gdzie można by takie dystanse, renomowanych firm, zakupić.

Śruby pływające nie wchodzą w grę.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 16 May 2009 - 08:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nuttie
post Sat, 16 May 2009 - 09:03
Post #2


Super User
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Warszawa / WN





Myślę, że koledzy z http://www.felgi.waw.pl są w stanie dorobić coś odpowiedniego.


--------------------
Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA)
Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 16 May 2009 - 09:07
Post #3


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





znalazłem 2 firmy w USA

http://adaptitusa.com/
http://www.wheeladapter.com/

ale szukał bym raczej czegoś w Europie lub sprawdzone rozwiązania w PL


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sat, 16 May 2009 - 09:24
Post #4


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Na prawdę chcesz takiego gówna używać do wyścigów?

Odważny jesteś....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Sat, 16 May 2009 - 11:10
Post #5


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





IMO to ryzykowne rozwiązanie. Taki pierścień umieszczony między felgą a tarczą hamulcową akumuluje mnóstwo ciepła z hamulców, a po dłuższym czasie efekty są niezbyt ciekawe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Sat, 16 May 2009 - 11:29
Post #6


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





Z tego wlasnie powodu co przedstawil Antek, ja nawet w swoim daily sztruclu pomimo ogromnej milosci do Porsche Twistow czy RH ZW1 nigdy nie zdecyduje sie na taki wynalazek, nawet renomowanej firmy jak H&R. Bardzo bym nie chcial zeby mi sie kolo urwalo przy predkosci np 150kmh


--------------------
VW CC GT 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Sat, 16 May 2009 - 11:34
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Przepraszam a co ma sie stac? Ktos ma jakies zle doswiadczenia?


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Sat, 16 May 2009 - 11:39
Post #8


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Bardziej niż urwania koła obawiałbym się tego, że zgromadzone w dystansie ciepło przyczyniałoby się do dodatkowego rozgrzewania tarcz hamulcowych, co skutkowałoby stopniowym obniżaniem ich skuteczności. W przypadku krótkich sprintów i jazdy daily nie ma to takiego znaczenia, ale w wyścigach długodystansowych, w których uczestniczy Albert, z pewnością stanowiłoby to pewien problem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sat, 16 May 2009 - 11:51
Post #9


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Koła odpadają nawet bez dystansów- case BMW cabrio nas na Time Attack.

Nie ma tych felg w 5x120? Po co takie kombinacje?



--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 16 May 2009 - 11:55
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(240Z @ Sat, 16 May 2009 - 11:39) *
Bardziej niż urwania koła obawiałbym się tego, że zgromadzone w dystansie ciepło przyczyniałoby się do dodatkowego rozgrzewania tarcz hamulcowych, co skutkowałoby stopniowym obniżaniem ich skuteczności.

ciekawa teoria laugh.gif nie pomyślałeś że przewodność cieplna dystansu do felgi alu będzie lepsza niż do tarczy ,co za tym idzie transfer ciepła jest w kierunku felgi, skoro firmy to produkuja to nie po to żeby komuś koło odpadło przy 150 skoro niektóre samochody rozwijają 300
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Sat, 16 May 2009 - 11:58
Post #11


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





CYTAT(Bullitt @ Sat, 16 May 2009 - 11:51) *
...5x120...


5x112. wink.gif IMO też nie ma co kombinować. Albert, jakiej szerokości potrzebujesz te felgi? Coś z oferty ATS ci nie podpasuje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 16 May 2009 - 11:59
Post #12


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





normalnie w tym samym miejscu jest aluminiowa felga - jakos w ich wypadku nikt nie mowi o gromadzeniu ciepla i spadku skutecznosci hamowania. czemu nagle inny kawalek aluminium mialby to spowodowac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 16 May 2009 - 13:17
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Wydaje mi sie ze Tomek Strozik w sc/cc ma cos podobnego, jezdzi to i nie urwa sie juz kawal czasu, mimo sporego dystansu. Podbij do niego i zapytaj.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
admeen
post Sat, 16 May 2009 - 13:38
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sat, 08 February 2003
Skąd: Gdańsk





Ja mam u siebie z przodu 20 z tylu 40 (wczesniej byly tez 60, ale opona ocierala o blotnik) i nic sie nie dzieje, a juz napewno nie urywa. Jedyny klopot to nagminnie padajace lozyska z przodu. Auto nie jezdzi wolno i od czasu do czasu pojedzie jakiegos kjsa.

Tyle tylko, ze nie mam w dystancie szpilek, tylko dystans do piasty przykrecany jest swoimi srubami, a kolo do dystansu swoimi.

Tak mi sie jeszcze przypomnialo, bo moze byc to istotne. Sruby nie sa plywacaje. Rozstaw piasty 5x110, rozstaw dystansu 5x112.


--------------------
Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE
Omega Evo500 C30NE/SE
Szybciej wyglądają, niż jeżdżą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 16 May 2009 - 15:47
Post #15


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Nie ma tych felg w rozstawie 5 x 112

Co do ATS to właśnie teraz dla felgi ATS DTM COMPETITION mam 50mm adapter który producent daje w komplecie z felgami. Jak na razie nic się nie stało.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sat, 16 May 2009 - 16:35
Post #16


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





A tak nawiasem- o jakich felgach myślisz?

Może byc PW


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 16 May 2009 - 16:38
Post #17


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





poszło na GG


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ITR
post Sat, 16 May 2009 - 17:40
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: z zaskoczenia





Albert, bedziesz z fura bedzie w poznaniu 24go?


--------------------
Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD
1.48 @ Poznan AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 17 May 2009 - 07:51
Post #19


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Nawet gdybym kupił felgi pod rozstaw 5 x 112 to i tak muszę kupić dystans. Powodem są bardzo mocno nadmuchane błotniki które muszę wypełnić kołami. Rożnica jest taka że za 5x112 muszę dać 2.5 tyle co za 5x114.3 wiec wydaje mi się ze warto kupić dobry dystans i to powinno rozwiązać problem.

ITR: szanse są 50/50


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekk
post Sun, 17 May 2009 - 14:33
Post #20


Rookie
Dołączył: Mon, 16 April 2007
Skąd: Warszawa/Puławy





Witam
Tak jak juz ktos wspomnial, zapraszam do nas na www.felgi.waw.pl , cos wymyslimy smile.gif
Dystanse ktore dorabiamy sa najmocniejsze z mozliwych, dlatego sa uzywane w sportowych samochodach. Natomiast czas oczekiwania na taki dystans to ok. 2 tygodni.

Jak by co kontakt do mnie:
Darek
tel. 503 111 999
darek@nvn.pl
gg: 3037860

Pozdrawiam


--------------------
www.poTURBOwani.pl - boosted not busted!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:13