Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> g60 chłodniczka oleju, wymiana chłodniczki
turbofin
post Sun, 12 Aug 2012 - 19:49
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2012
Skąd: Zieluń





Koledzy w moim G60 przy butowaniu grzeje sie oliwa do 120 stopni.
Czy mozna by zmienić serujna chłodniczke oleju na cos takiego:

chlodniczka oleju audi A3
http://moto.allegro.pl/chlodniczka-oleju-a...2503420968.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 12 Aug 2012 - 19:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Mon, 13 Aug 2012 - 16:17
Post #2









Wyrzuć wymiennik ciepła, który masz fabrycznie i zapodaj normalną powietrzną chłodnicę oleju. U mnie zbiło ponad 20 stopni na chłodnicy 16-rzędowej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Mon, 13 Aug 2012 - 17:35
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





u siebie w 1.8t usunalem to ustrojstwo...jezdze tylko na zewnetrznej chlodnicy oleju mocala z podstawka z termostatem


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofin
post Mon, 13 Aug 2012 - 19:15
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2012
Skąd: Zieluń





Gdzie mozna by kupić taki zestaw? Ile będzie to kosztowalo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Mon, 13 Aug 2012 - 20:01
Post #5









przykładowo:
re5pect.pl / mtuning.pl / fmic.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofin
post Mon, 13 Aug 2012 - 20:36
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2012
Skąd: Zieluń





Podstawka może być bez termostatu? Olej nie bedzie mial za niskiej temperatury?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 13 Aug 2012 - 23:04
Post #7


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





tutaj ludzie jeżdżą pełną dzidą, za niska temperatura oleju to ostatnia rzecz o którą się tutaj martwi.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Tue, 14 Aug 2012 - 09:09
Post #8









ja bym na Twoim miejscu zapodał z termostatem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Tue, 14 Aug 2012 - 10:57
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(Leo @ Mon, 13 Aug 2012 - 23:04) *
tutaj ludzie jeżdżą pełną dzidą, za niska temperatura oleju to ostatnia rzecz o którą się tutaj martwi.

No tak, zawsze i wszędzie do odcinki, doskonały pomysł.
Tylko jak się w zimie wyjedzie to człowiek chciałby, żeby auto osiągnęło optymalną temperaturę w normalnym czasie. To tak jak jeżdżenie na otwartym termostacie w układzie chłodzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 14 Aug 2012 - 23:15
Post #10


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





W zimie bez termostatu w podstawce to nie "w normalnym czasie" tylko nigdy olej nie nagrzeje sie do temperatury roboczej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:09