Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> focus 1.8 TDCI nie chce palić, sterownik pompy wtryskowej?
sebjag
post Sat, 26 Feb 2011 - 13:47
Post #1


User
Dołączył: Wed, 21 May 2008





witam,
focus 1.8 TDCI z pompą rotacyjną. Jeszcze 2 dni temu udało się go odpalić parę razy, trzeba było jednak trochę go pokręcić. Teraz auto już nie zapali. Świece grzeją, filtr paliwa wymieniony. Palił ładnie kiedy paliwo podawałem bezpośrednio do pompy wtryskowej. Teraz jednak nawet w taki sposób nie ruszy. Zastanawiałem się czy może zapowietrzona pompa wtryskowa? Nie wiem czy jest jakiś sposób na jej odpowietrzenie? Niby przez przelew powietrze nie idzie. W TDDi z tego co czytałem często pada sterownik pompy BOSHa. Tu jest jednak pompa delphi. Przyczyna podobna?
W razie czego sam sterownik czy regenerować całą pompę? Jakie mogą być inne przyczyny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Feb 2011 - 13:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hz10
post Sat, 26 Feb 2011 - 20:53
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





wtryski umarły, szykuj ryże papiery
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sat, 26 Feb 2011 - 22:23
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Jakie ciśnienie na szynie, jakie kody usterek??


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FD3S
post Sat, 26 Feb 2011 - 23:44
Post #4


User
Dołączył: Thu, 14 September 2006
Skąd: zza zakrętu





Jeżeli masz jakiekolwiek pojęcie o elektronice to da się go naprawić happy.gif często padają też szczotki w rozruszniku


--------------------
na nic koni kupa, gdy kierowca dupa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebjag
post Sun, 27 Feb 2011 - 13:39
Post #5


User
Dołączył: Wed, 21 May 2008





CYTAT(Czacza @ Sat, 26 Feb 2011 - 22:23) *
Jakie ciśnienie na szynie, jakie kody usterek??

tu nie ma szyny:) chyba że nazwiemy nią rozdzielacz wraz z rurkami i wtryskami. ale na rurkach w zasadzie nie ma ciśnienia szkoda mierzyć bo tylko cieknie delikatnie paliwo. Kody usterek? było tylko coś od akumulatora.

CYTAT(FD3S @ Sat, 26 Feb 2011 - 23:44) *
Jeżeli masz jakiekolwiek pojęcie o elektronice to da się go naprawić happy.gif często padają też szczotki w rozruszniku

pompa jest mechaniczna nie wiem czy pojęcie o elektronice mi pomoże:) rozrusznik kręci.

Do roboty pompa, ewentualnie nowa. jak ktoś pisał trzeba szykować ryzę papieru:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 27 Feb 2011 - 14:19
Post #6









No to w koncu TDCI czy TDDI masz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FD3S
post Sun, 27 Feb 2011 - 18:09
Post #7


User
Dołączył: Thu, 14 September 2006
Skąd: zza zakrętu





Otóż w di na pompie jest takie coś elektroniczne smile.gif to, że rozrusznik kręci to nie znaczy, że kręci z odp. predkością


--------------------
na nic koni kupa, gdy kierowca dupa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Sun, 27 Feb 2011 - 19:30
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Dokładnie, na plaku pali? Jeżeli kodów nie ma to w parametry... Wróżki na tym forum nie ma.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Mon, 28 Feb 2011 - 00:22
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Pomotałeś kolego TDCI to Common Rail i tam są: wtryski Delphi, wysokociśnieniowa szyna i pompa Delphi. Jeśli masz Tddi to masz silnik na zwykłej pompie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebjag
post Tue, 01 Mar 2011 - 13:03
Post #10


User
Dołączył: Wed, 21 May 2008





CYTAT(Szydło @ Mon, 28 Feb 2011 - 00:22) *
Pomotałeś kolego TDCI to Common Rail i tam są: wtryski Delphi, wysokociśnieniowa szyna i pompa Delphi. Jeśli masz Tddi to masz silnik na zwykłej pompie.

napisałem w temacie TDCI. wiem że to Common Rail. Napisałem że rozdzielacz z rurkami można tu nazwać szyną.

@rychulja wróżki tu nie szukam. nie chce żeby ktoś z forum mi naprawił auto. Pytałem o możliwe przyczyny. Nie masz nic do powiedzenia w temacie nie udzielaj się.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Tue, 01 Mar 2011 - 19:53
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





W układach common rail zazwyczaj występuje jeszcze pompa niskiego ciśnienia podająca paliwo do tej pompy wysokiego ciśnienia, w twoim aucie również znajduję się taka pompa w baku. Sprawdź ją, bo skoro auto pali gdy podajesz paliwo ręcznie to ja bym tam szukał przyczyny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebjag
post Tue, 01 Mar 2011 - 21:01
Post #12


User
Dołączył: Wed, 21 May 2008





jak sam piszesz zazwyczaj. W tym przypadku nie występuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 11:23