![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 21 May 2008 ![]() |
witam,
focus 1.8 TDCI z pompą rotacyjną. Jeszcze 2 dni temu udało się go odpalić parę razy, trzeba było jednak trochę go pokręcić. Teraz auto już nie zapali. Świece grzeją, filtr paliwa wymieniony. Palił ładnie kiedy paliwo podawałem bezpośrednio do pompy wtryskowej. Teraz jednak nawet w taki sposób nie ruszy. Zastanawiałem się czy może zapowietrzona pompa wtryskowa? Nie wiem czy jest jakiś sposób na jej odpowietrzenie? Niby przez przelew powietrze nie idzie. W TDDi z tego co czytałem często pada sterownik pompy BOSHa. Tu jest jednak pompa delphi. Przyczyna podobna? W razie czego sam sterownik czy regenerować całą pompę? Jakie mogą być inne przyczyny? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
wtryski umarły, szykuj ryże papiery
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Jakie ciśnienie na szynie, jakie kody usterek??
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 14 September 2006 Skąd: zza zakrętu ![]() |
Jeżeli masz jakiekolwiek pojęcie o elektronice to da się go naprawić
![]() -------------------- na nic koni kupa, gdy kierowca dupa
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 21 May 2008 ![]() |
Jakie ciśnienie na szynie, jakie kody usterek?? tu nie ma szyny:) chyba że nazwiemy nią rozdzielacz wraz z rurkami i wtryskami. ale na rurkach w zasadzie nie ma ciśnienia szkoda mierzyć bo tylko cieknie delikatnie paliwo. Kody usterek? było tylko coś od akumulatora. Jeżeli masz jakiekolwiek pojęcie o elektronice to da się go naprawić ![]() pompa jest mechaniczna nie wiem czy pojęcie o elektronice mi pomoże:) rozrusznik kręci. Do roboty pompa, ewentualnie nowa. jak ktoś pisał trzeba szykować ryzę papieru:D |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
No to w koncu TDCI czy TDDI masz?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 14 September 2006 Skąd: zza zakrętu ![]() |
Otóż w di na pompie jest takie coś elektroniczne
![]() -------------------- na nic koni kupa, gdy kierowca dupa
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dokładnie, na plaku pali? Jeżeli kodów nie ma to w parametry... Wróżki na tym forum nie ma.
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Pomotałeś kolego TDCI to Common Rail i tam są: wtryski Delphi, wysokociśnieniowa szyna i pompa Delphi. Jeśli masz Tddi to masz silnik na zwykłej pompie.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Wed, 21 May 2008 ![]() |
Pomotałeś kolego TDCI to Common Rail i tam są: wtryski Delphi, wysokociśnieniowa szyna i pompa Delphi. Jeśli masz Tddi to masz silnik na zwykłej pompie. napisałem w temacie TDCI. wiem że to Common Rail. Napisałem że rozdzielacz z rurkami można tu nazwać szyną. ![]() @rychulja wróżki tu nie szukam. nie chce żeby ktoś z forum mi naprawił auto. Pytałem o możliwe przyczyny. Nie masz nic do powiedzenia w temacie nie udzielaj się. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
W układach common rail zazwyczaj występuje jeszcze pompa niskiego ciśnienia podająca paliwo do tej pompy wysokiego ciśnienia, w twoim aucie również znajduję się taka pompa w baku. Sprawdź ją, bo skoro auto pali gdy podajesz paliwo ręcznie to ja bym tam szukał przyczyny.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Wed, 21 May 2008 ![]() |
jak sam piszesz zazwyczaj. W tym przypadku nie występuje
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 11:23 |