![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Czy to dokładnie ten sam silnik co w bravo 2.0 (165KM)?
Czy jest szansa na takie cyfry: http://www.rperformance.pl/projekty.php?id=64 ? Na co pozwala tam skrzynia? Frontowy IC chyba styknie... Robił ktoś już? -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sun, 22 January 2012 ![]() |
Witam ja też zastanawiam się nad tym autem i przydałoby się coś wiecej na ten temat może ktoś pomoże, ale wiem że te silniki mają jakieś tam problemy z EGR i filtrem cząstek stałych po ewentualnym programie
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Czy to dokładnie ten sam silnik co w bravo 2.0 (165KM)? Czy jest szansa na takie cyfry: http://www.rperformance.pl/projekty.php?id=64 ? Na co pozwala tam skrzynia? Frontowy IC chyba styknie... Robił ktoś już? Freemont jest na EDC17, bravo czy tez giulietta to EDC16 i tu układy wtryskowe są najwydajniejsze. Jeśli będzie analogicznie jak w oplu (np insignia) to układ wtryskowy będzie zapewne mniej wydajny niż w starszym systemie. Po świętach mam mieć coś takiego nowe z salonu, jak zrobię wrzuce wykres. Pozdrawiam -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Witam ja też zastanawiam się nad tym autem i przydałoby się coś wiecej na ten temat może ktoś pomoże, ale wiem że te silniki mają jakieś tam problemy z EGR i filtrem cząstek stałych po ewentualnym programie W przypadku edc16 zamykało się egr programowo i nawet z dpfem po mocnym sofcie te auta jeżdzą (215-220ps); głównie zależy to jednak od sposobów/warunków użytkowania i sprawności osprzętu. -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Wykres Freemont-a http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-a...836026952_o.jpg
Układ wtryskowy mniej wydajny, cooler może i frontowy niemniej w dolocie jest ciepło (plastik pod tablicę rejestracyjną zasłania "pół" wlotu powietrza). Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
dzięki Marcinie za wyklarowanie tematu!
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
odgrzewam kotleta,
jak automat radzi sobie z programem? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 05 December 2007 ![]() |
UWAGA!!! W tych wozach już na serii problemem jest rozlatywanie się na kawałki tarczy nośnej konwertera momentu. Trochę już tego nawymienialiśmy i pewnie jeszcze nawymieniamy. Na razie Fiat nie wprowadził żadnej zmiany w tym temacie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Dwie rzeczy. Mam staly kontakt z kilkoma serwisami fiata i jedyną bolączką automatu w 170 jest czas przełączania biegów powyżej 4 biegu. Pomagają na to dwie rzeczy. Częste wizyty w serwisie na kalibracje skrzyni, lub też dobrze wykonany soft. Lepsze jest to ze jeżdzą dwa freemonty z momentem 450 niuta, każdy z nich robi miesiecznie min 20kkm i skrzynie po blisko 2 latach uzytkowania nie sprawiają problemów. W związku z tym pojęcia nie mam po co przedmówca straszy...
Moce ze 170 które mozna zrobic bez szkody dla silnika i dpf to 230 PS z ograniczeniem dla 1 do 160 ( fabrycznie ma mniej niz 120) i na 2 biegu do 190 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Dwie rzeczy. Mam staly kontakt z kilkoma serwisami fiata i jedyną bolączką automatu w 170 jest czas przełączania biegów powyżej 4 biegu. Pomagają na to dwie rzeczy. Częste wizyty w serwisie na kalibracje skrzyni, lub też dobrze wykonany soft. Lepsze jest to ze jeżdzą dwa freemonty z momentem 450 niuta, każdy z nich robi miesiecznie min 20kkm i skrzynie po blisko 2 latach uzytkowania nie sprawiają problemów. W związku z tym pojęcia nie mam po co przedmówca straszy... Moce ze 170 które mozna zrobic bez szkody dla silnika i dpf to 230 PS z ograniczeniem dla 1 do 160 ( fabrycznie ma mniej niz 120) i na 2 biegu do 190 Chętnie zobaczę wykresy freemonta na seryjnym osprzęcie pokazujące 230ps... -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 05 December 2007 ![]() |
Dwie rzeczy. Mam staly kontakt z kilkoma serwisami fiata i jedyną bolączką automatu w 170 jest czas przełączania biegów powyżej 4 biegu. Pomagają na to dwie rzeczy. Częste wizyty w serwisie na kalibracje skrzyni, lub też dobrze wykonany soft. Lepsze jest to ze jeżdzą dwa freemonty z momentem 450 niuta, każdy z nich robi miesiecznie min 20kkm i skrzynie po blisko 2 latach uzytkowania nie sprawiają problemów. W związku z tym pojęcia nie mam po co przedmówca straszy... Moce ze 170 które mozna zrobic bez szkody dla silnika i dpf to 230 PS z ograniczeniem dla 1 do 160 ( fabrycznie ma mniej niz 120) i na 2 biegu do 190 Można powiedzieć, że też mam stały kontakt , bo pracuje tam na codzień. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Te cyferki wyglądają jak magia. Rozumiem że te przeliczenia mocy (która notabene nijak się ma do destrukcyjnego oddziaływania na konwerter, bo przypomnę że takie urządzenia przenoszą MOMENT OBROTOWY i tak się je projektuje) są poparte jakimiś doświadczeniami wytrzymałościowymi, czy tak sobie ktoś po prostu stwierdził, że jedynka jest "do 160" a dwójka "do 190" ? Dwa 20kkm miesięcznie daje 240kkm rocznie - to trochę więcej niż ciężarówka w międzynarodówce z jednym kierowcą.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
SAMUL2 na pewno rozmawiamy o 170 PS??? Pierwszy pomysł na to co opowiadasz to stwierdziłbym ze po prostu ktoś się nie wyspał i nie dokręcił konwertera... ewentualnie nastąpiła usterka dynamometru na linii.. Zaufaj mi ze na kilka lat współpracy z serwisami nikt z mi znanych mechaników nie demontował skrzyni co potwierdzałem nawet dziś...
FZHUT Ograniczenia momentu dla pierwszych dwóch biegów są pozostawione na stałym fabrycznym poziomie. Jedyna różnica polega na tym ze silnik może generować TEN moment w wyższym zakresie obrotów co pozwala na uzyskanie tych mocy 160 / 190. Większą bolączką przy tych silnikach jest to ze fabryka zagrała w ciuciubabkę z tunerami, sprytnie limitując paliwo. Bywały przypadki gdy freemonty po lewych wirusach, w których moc wyciągana jest z map wykonawczych, podczas zabawy biegami w trybie manualnym nagle gasły wywalając błąd ciśnienia na listwie. Modyfikując limitery można śmiało 140 zmodyfikować do 200PS a 170 do 230 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 05 December 2007 ![]() |
SAMUL2 na pewno rozmawiamy o 170 PS??? Pierwszy pomysł na to co opowiadasz to stwierdziłbym ze po prostu ktoś się nie wyspał i nie dokręcił konwertera... ewentualnie nastąpiła usterka dynamometru na linii.. Zaufaj mi ze na kilka lat współpracy z serwisami nikt z mi znanych mechaników nie demontował skrzyni co potwierdzałem nawet dziś... Tak , mówimy o 170PS. Pęknięcia zaczynają się od śrub wału. Ich kształt i charakter sugeruje, że tarcza nie wytrzymuje drgań generowanych przez diesla i ciężaru konwertera i jest po prostu ukręcana. Może znani Ci mechanicy nie demontowali jeszcze skrzyni , ale my np w ciągu jednego miesiąca mieliśmy dwa przypadki, taka mała kumulacja nam się trafiła. Ja wiem swoje i Ty wiesz swoje i na tym możemy dyskusję zakończyć. Z czasem pewnie usłyszysz o czymś takim i to już tyle co chciałem dodać.Zasygnalizowałem problem, który w/g mnie nie jest jednostkowy i nie miałem zamiaru niczym straszyć ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:27 |