Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> escort xr3i 1,6 Jak ściągnąć odcięcie zapłonu żeby wkręcał dalej niż to 7tys obr ?, Jak ściągnąć odcięcie zapłonu żeby wkręcał dalej niż to 7tys obr ?
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 12:09
Post #1


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





Witam


pytanie gdzie jest odcięcie zapłonu te które blokuje obr do 7tys obr ?

Ford Escort poj 1,6 moc 105KM rok 88 mechaniczny wtrysk paliwa wielopunktowy

Obecnie motorek wkręca mi do 7 tys obr czyli tyle co fabryka dała nie wiem czy blokada jest na kompach czy na rozdzielaczu
paliwa moment obrotowy tez jest słaby jak ktoś wie gdzie są blokady prosił bym o odp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Apr 2011 - 12:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ZbyszekAE86
post Mon, 11 Apr 2011 - 15:26
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: Bydgoszcz





A chcesz aby tłoki leciały jak kometa?

Nie widzę sensu samego przenoszenia odcięcia zapłonu.
Silnik ma swoją charakterystykę i przy tej odcince pracuje. Samo przeniesienie odcinki nic nie da, może później efekty dźwiękowe i wizualne silnika laugh.gif


--------------------
Z cyklu: Keep AE86 Alive!

_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kitketos
post Mon, 11 Apr 2011 - 15:54
Post #3


User
Dołączył: Mon, 19 January 2009
Skąd: nibylandia





Polecam montaż instalacji gazowej 2 gen, nie będzie wcale odcinki biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 16:10
Post #4


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





Spokojnie panowie wiec tak silniczek jest specjalnie robiony na większe obroty i generowania większej mocy mam w nim utwardzany wał tłoki pierścienie i wszystko co trzeba żeby nic mu się nie działo przy maksymalnych obrotach co juz jest sprawdzone jednak ma standardową elektrykę i wtrysk co znacznie ogranicza jego moc wiec dla tego pytam gdzie jest ogranicznik obrotów ? ( i prosił bym tylko na ten temat odp ) ( podtlenek tez ma ) ale to juz temat na kiedy indziej ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Mon, 11 Apr 2011 - 16:43
Post #5


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





utwardzane pierścienie ? chłopie gdzieś ty to wynalazł ?! biggrin.gif


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 17:08
Post #6


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





w Polsce nie ma chyba firm co się trudnią takimi rzeczami + sem takich pierścieni jest to że przy dużych obciążeniach większej kompresji itd nie robią się miękkie przez co dobrze to wpływa na szczelność po miedzy pierścieniem a gładzią cylindra a - sem to że bardzo wolno się docierają i tez kosztują tongue.gif z tego co widzę i słyszałem i montowałem wossner robi w miarę dobre tłoki i pierścienie ale cena o dużo za ważona w porównaniu do jakości a tez miałem zamiar kupić właśnie wossner- a . ( na zagranicznych stronkach są sklepy gdzie na wymiar robią pierścienie o różnej twardości wytrzymałości przeznaczeniu itd google poszukać zawsze można ( auta co maja 1600HP mają właśnie takie ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 11 Apr 2011 - 17:54
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



CYTAT(Mr.KOMETA @ Mon, 11 Apr 2011 - 17:08) *
w Polsce nie ma chyba firm co się trudnią takimi rzeczami + sem takich pierścieni jest to że przy dużych obciążeniach większej kompresji itd nie robią się miękkie przez co dobrze to wpływa na szczelność po miedzy pierścieniem a gładzią cylindra a - sem to że bardzo wolno się docierają i tez kosztują tongue.gif z tego co widzę i słyszałem i montowałem wossner robi w miarę dobre tłoki i pierścienie ale cena o dużo za ważona w porównaniu do jakości a tez miałem zamiar kupić właśnie wossner- a . ( na zagranicznych stronkach są sklepy gdzie na wymiar robią pierścienie o różnej twardości wytrzymałości przeznaczeniu itd google poszukać zawsze można ( auta co maja 1600HP mają właśnie takie ...


od kiedy Wossner robi pierścienie?



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 18:12
Post #8


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





Od zawsze czyli od powstania firmy produkuje cale komplety tłoki pierścienie i sworznie ( gotowe komplety ) proszę tylko o odpowiedzi na temat ! czyli gdzie jest blokada obr w Xr3i ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Mon, 11 Apr 2011 - 21:12
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





mialem ten sam silnik w mojej starej fiestce i nie widze sensu ladowania go w wieksze obroty przeciez to CVH, a tam normalka slabe walki i szybko wycierajace sie popychacze jak i walek itp jak w m40 produkcji bmw wink.gif


masz to gotowe pod takie cos? to juz lepiej zrob konwersje na ZVH czy jakos tak tj. czapka z zeteca, a dol ten co masz.

radze ci dobrze sprzedaj ten silnik jak masz bude zdrowa i laduj 2.0 zetec'a!


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 21:44
Post #10


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





Wiem że te silniki nie nadają się za bardzo do tuningu później mam inne plany wkładam tam 2,8 vr6 z turbo / kompresor z kompami skrzynia itd tez go zakuwam ale na razie poczekam bo chcę troszkę tego po piłować jeszcze smile.gif jak na 1,6 spokojnie daje rade fordowi 2.0 w tej samej budzie tak że to co chciałem z niego wyciągnąć prawie sie udało V- max tez ma całkiem bardzo dobry tylko jeszcze moment obrotowy i odcięcie go trzyma doszedł bym co go trzyma ale nie chcę zmieniać teraz ustawień w rozdzielaczach kompach bo jak to wszystko porozbieram i zacznę zmieniać te wartości w układach elektrycznych żeby podwały większą dawkę na wtrysk itd to ciężko będzie powrócić to fabrycznych ustawień i w razie by cos nie wypaliło to do wymiany będzie tylko jedna cześć a nie wtryski kompy i czujniki i nie wiadomo co jeszcze dla tego szukam info czy to w trysk czy komp blokuje czy może to i to ... czy może jeszcze coś innego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Mon, 11 Apr 2011 - 21:49
Post #11


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





co blokuje wybacz nie odpowiem ci to musza fachmani od elektryki sie wypowiedziec ;]

daje rade fiescie z 2.0 zetec pod maska? jakas bajka

moj wytrzymal pol roku palowania i powiedzial pewnego dnia papa
ten silnik ma tylko mocny dol i jest prosty, ale sorry dude nic wiecej
i jest strasznie paliwozerny jak na swoje wartosci

v max powiadasz? jestes pewny ze temu licznikowi mozna ufac? laugh.gif

moj przy 180 oszukiwal o 15km/h ph34r.gif


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:03
Post #12


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





2.0 RS w tej samej budzie co ja mam czyli w cabrio z tym że moj nowy motorek a ten w RS juz letko przechodzony i tez nie wiadomo ile miał KM a spalanie 8/100 mieszana 12/100 a jak gaz w podłodze to 3l/15km ( biegi 1,2)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:08
Post #13


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





licznik sprawdzany z innym autem równo pokazuje 220km miałem brakło mi drogi i skończyły się cyferki na budziku to odpuściłem sobie w 3 osoby 3 bieg do odcięcia 180km lecieliśmy teraz jak znajdę te odcięcie kupuje GPS z miernikiem prędkości i sprawdzę co poszło do przodu i o ile smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:16
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(Mr.KOMETA @ Mon, 11 Apr 2011 - 22:08) *
licznik sprawdzany z innym autem równo pokazuje 220km miałem brakło mi drogi i skończyły się cyferki na budziku to odpuściłem sobie w 3 osoby 3 bieg do odcięcia 180km lecieliśmy teraz jak znajdę te odcięcie kupuje GPS z miernikiem prędkości i sprawdzę co poszło do przodu i o ile smile.gif


stary przez caly wątek jakieś bajki tu wypisujesz rolleyes.gif 220kmh w 1.6 cvh nie rozśmieszaj mnie.. w 3 osoby i pewnie jeszcze pod górke bylo, no nie wink.gif ?

co to znaczy 'utwardzony wał,tłoki i pierścienie' ? a elektryka to jest chyba ostatnia rzecz, ktora moze ograniczac ten silnik biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:20
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





CYTAT(dobrus_m30 @ Mon, 11 Apr 2011 - 22:16) *
stary przez caly wątek jakieś bajki tu wypisujesz rolleyes.gif 220kmh w 1.6 cvh nie rozśmieszaj mnie.. w 3 osoby i pewnie jeszcze pod górke bylo, no nie wink.gif ?

co to znaczy 'utwardzony wał,tłoki i pierścienie' ? a elektryka to jest chyba ostatnia rzecz, ktora moze ograniczac ten silnik biggrin.gif


dobrus ja to wiem, Ty to wiesz, ale on nie wink.gif

zresztą następny co sie za dużo F&F i NFS naoglądał/nagrał biggrin.gif

a tym bardziej zdrowe podreślam ZDROWE 1.6 CVH sięgnie max 200km/h, ale z truuuuuudem sleep.gif


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.KOMETA
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:53
Post #16


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





A przestań się ośmieszać nie wiesz na czym polega twardy dół co ty 15 lat masz ? ze mi tu wypisujesz jakieś bzdety to ze ty nie masz pojęcia o tunowaniu motorów to nie znaczy ze inni tego nie wiedzą nie jechałeś tym autem a gadasz jak byś go znał lepiej odmie i jeszcze nie rozumiesz co jest napisane ze chodzi mi o info gdzie jest blokada i wszystkie inne tematy sa tu zbędne tak samo jak twoja obecność ! tu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Mon, 11 Apr 2011 - 23:24
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





CYTAT(Mr.KOMETA @ Mon, 11 Apr 2011 - 22:53) *
A przestań się ośmieszać nie wiesz na czym polega twardy dół co ty 15 lat masz ? ze mi tu wypisujesz jakieś bzdety to ze ty nie masz pojęcia o tunowaniu motorów to nie znaczy ze inni tego nie wiedzą nie jechałeś tym autem a gadasz jak byś go znał lepiej odmie i jeszcze nie rozumiesz co jest napisane ze chodzi mi o info gdzie jest blokada i wszystkie inne tematy sa tu zbędne tak samo jak twoja obecność ! tu


spoko przerobilem dwa takie silniki od gory do dolu i jakos tylko angole sa na tyle szaleni w nim grzebac uprzednio tworzac ZVH rolleyes.gif

zreszta po co ja sie produkuje ty wiesz lepiej majac escorta 1.6 z utwardzonym walem i simeringami na skrzyni wiec mozesz go krecic w niebloglosy i krecic, ale mocy to w nim nie przybedzie.

Dobrze radze sie poduczyc troche i poczytac na ten temat.


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Mon, 11 Apr 2011 - 23:48
Post #18


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Jak to czytałem to miałem wrażenie że bajkę czytam, pokaż fotki tego cacka xD smile.gif


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Tue, 12 Apr 2011 - 09:14
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(Mr.KOMETA @ Mon, 11 Apr 2011 - 22:53) *
A przestań się ośmieszać nie wiesz na czym polega twardy dół co ty 15 lat masz ? ze mi tu wypisujesz jakieś bzdety to ze ty nie masz pojęcia o tunowaniu motorów to nie znaczy ze inni tego nie wiedzą nie jechałeś tym autem a gadasz jak byś go znał lepiej odmie i jeszcze nie rozumiesz co jest napisane ze chodzi mi o info gdzie jest blokada i wszystkie inne tematy sa tu zbędne tak samo jak twoja obecność ! tu


no widzisz, mam 24 i dalej nie wiem co oznacza 'twardy dół' chyba że nie mówimy tu o samochodach smile.gif a ogranicznik obrotów masz w kompie, i co teraz z tym zrobisz? spróbuj może 'utwardzić' ten komputer żeby więcej kręcił. tak jak to zrobiles z wałem rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Tue, 12 Apr 2011 - 09:21
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Strasznie się cieżko tego człowieka czyta.... Ale ja też mam "twardy" dół, przynajmniej moja Aga tak mówi. Kiedyś z kolagą takie 1.6 CVH grzebalismy ile się da i 200 raz może pojechał....


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:52