![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Witam
pytanie gdzie jest odcięcie zapłonu te które blokuje obr do 7tys obr ? Ford Escort poj 1,6 moc 105KM rok 88 mechaniczny wtrysk paliwa wielopunktowy Obecnie motorek wkręca mi do 7 tys obr czyli tyle co fabryka dała nie wiem czy blokada jest na kompach czy na rozdzielaczu paliwa moment obrotowy tez jest słaby jak ktoś wie gdzie są blokady prosił bym o odp |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A chcesz aby tłoki leciały jak kometa?
Nie widzę sensu samego przenoszenia odcięcia zapłonu. Silnik ma swoją charakterystykę i przy tej odcince pracuje. Samo przeniesienie odcinki nic nie da, może później efekty dźwiękowe i wizualne silnika ![]() -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 January 2009 Skąd: nibylandia ![]() |
Polecam montaż instalacji gazowej 2 gen, nie będzie wcale odcinki
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Spokojnie panowie wiec tak silniczek jest specjalnie robiony na większe obroty i generowania większej mocy mam w nim utwardzany wał tłoki pierścienie i wszystko co trzeba żeby nic mu się nie działo przy maksymalnych obrotach co juz jest sprawdzone jednak ma standardową elektrykę i wtrysk co znacznie ogranicza jego moc wiec dla tego pytam gdzie jest ogranicznik obrotów ? ( i prosił bym tylko na ten temat odp ) ( podtlenek tez ma ) ale to juz temat na kiedy indziej ..
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
utwardzane pierścienie ? chłopie gdzieś ty to wynalazł ?!
![]() -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
w Polsce nie ma chyba firm co się trudnią takimi rzeczami + sem takich pierścieni jest to że przy dużych obciążeniach większej kompresji itd nie robią się miękkie przez co dobrze to wpływa na szczelność po miedzy pierścieniem a gładzią cylindra a - sem to że bardzo wolno się docierają i tez kosztują
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
w Polsce nie ma chyba firm co się trudnią takimi rzeczami + sem takich pierścieni jest to że przy dużych obciążeniach większej kompresji itd nie robią się miękkie przez co dobrze to wpływa na szczelność po miedzy pierścieniem a gładzią cylindra a - sem to że bardzo wolno się docierają i tez kosztują ![]() od kiedy Wossner robi pierścienie? -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Od zawsze czyli od powstania firmy produkuje cale komplety tłoki pierścienie i sworznie ( gotowe komplety ) proszę tylko o odpowiedzi na temat ! czyli gdzie jest blokada obr w Xr3i ..
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
mialem ten sam silnik w mojej starej fiestce i nie widze sensu ladowania go w wieksze obroty przeciez to CVH, a tam normalka slabe walki i szybko wycierajace sie popychacze jak i walek itp jak w m40 produkcji bmw
![]() masz to gotowe pod takie cos? to juz lepiej zrob konwersje na ZVH czy jakos tak tj. czapka z zeteca, a dol ten co masz. radze ci dobrze sprzedaj ten silnik jak masz bude zdrowa i laduj 2.0 zetec'a! -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Wiem że te silniki nie nadają się za bardzo do tuningu później mam inne plany wkładam tam 2,8 vr6 z turbo / kompresor z kompami skrzynia itd tez go zakuwam ale na razie poczekam bo chcę troszkę tego po piłować jeszcze
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
co blokuje wybacz nie odpowiem ci to musza fachmani od elektryki sie wypowiedziec ;]
daje rade fiescie z 2.0 zetec pod maska? jakas bajka moj wytrzymal pol roku palowania i powiedzial pewnego dnia papa ten silnik ma tylko mocny dol i jest prosty, ale sorry dude nic wiecej i jest strasznie paliwozerny jak na swoje wartosci v max powiadasz? jestes pewny ze temu licznikowi mozna ufac? ![]() moj przy 180 oszukiwal o 15km/h ![]() -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
2.0 RS w tej samej budzie co ja mam czyli w cabrio z tym że moj nowy motorek a ten w RS juz letko przechodzony i tez nie wiadomo ile miał KM a spalanie 8/100 mieszana 12/100 a jak gaz w podłodze to 3l/15km ( biegi 1,2)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
licznik sprawdzany z innym autem równo pokazuje 220km miałem brakło mi drogi i skończyły się cyferki na budziku to odpuściłem sobie w 3 osoby 3 bieg do odcięcia 180km lecieliśmy teraz jak znajdę te odcięcie kupuje GPS z miernikiem prędkości i sprawdzę co poszło do przodu i o ile
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
licznik sprawdzany z innym autem równo pokazuje 220km miałem brakło mi drogi i skończyły się cyferki na budziku to odpuściłem sobie w 3 osoby 3 bieg do odcięcia 180km lecieliśmy teraz jak znajdę te odcięcie kupuje GPS z miernikiem prędkości i sprawdzę co poszło do przodu i o ile ![]() stary przez caly wątek jakieś bajki tu wypisujesz ![]() ![]() co to znaczy 'utwardzony wał,tłoki i pierścienie' ? a elektryka to jest chyba ostatnia rzecz, ktora moze ograniczac ten silnik ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
stary przez caly wątek jakieś bajki tu wypisujesz ![]() ![]() co to znaczy 'utwardzony wał,tłoki i pierścienie' ? a elektryka to jest chyba ostatnia rzecz, ktora moze ograniczac ten silnik ![]() dobrus ja to wiem, Ty to wiesz, ale on nie ![]() zresztą następny co sie za dużo F&F i NFS naoglądał/nagrał ![]() a tym bardziej zdrowe podreślam ZDROWE 1.6 CVH sięgnie max 200km/h, ale z truuuuuudem ![]() -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
A przestań się ośmieszać nie wiesz na czym polega twardy dół co ty 15 lat masz ? ze mi tu wypisujesz jakieś bzdety to ze ty nie masz pojęcia o tunowaniu motorów to nie znaczy ze inni tego nie wiedzą nie jechałeś tym autem a gadasz jak byś go znał lepiej odmie i jeszcze nie rozumiesz co jest napisane ze chodzi mi o info gdzie jest blokada i wszystkie inne tematy sa tu zbędne tak samo jak twoja obecność ! tu
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
A przestań się ośmieszać nie wiesz na czym polega twardy dół co ty 15 lat masz ? ze mi tu wypisujesz jakieś bzdety to ze ty nie masz pojęcia o tunowaniu motorów to nie znaczy ze inni tego nie wiedzą nie jechałeś tym autem a gadasz jak byś go znał lepiej odmie i jeszcze nie rozumiesz co jest napisane ze chodzi mi o info gdzie jest blokada i wszystkie inne tematy sa tu zbędne tak samo jak twoja obecność ! tu spoko przerobilem dwa takie silniki od gory do dolu i jakos tylko angole sa na tyle szaleni w nim grzebac uprzednio tworzac ZVH ![]() zreszta po co ja sie produkuje ty wiesz lepiej majac escorta 1.6 z utwardzonym walem i simeringami na skrzyni wiec mozesz go krecic w niebloglosy i krecic, ale mocy to w nim nie przybedzie. Dobrze radze sie poduczyc troche i poczytac na ten temat. -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak to czytałem to miałem wrażenie że bajkę czytam, pokaż fotki tego cacka xD
![]() -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
A przestań się ośmieszać nie wiesz na czym polega twardy dół co ty 15 lat masz ? ze mi tu wypisujesz jakieś bzdety to ze ty nie masz pojęcia o tunowaniu motorów to nie znaczy ze inni tego nie wiedzą nie jechałeś tym autem a gadasz jak byś go znał lepiej odmie i jeszcze nie rozumiesz co jest napisane ze chodzi mi o info gdzie jest blokada i wszystkie inne tematy sa tu zbędne tak samo jak twoja obecność ! tu no widzisz, mam 24 i dalej nie wiem co oznacza 'twardy dół' chyba że nie mówimy tu o samochodach ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Strasznie się cieżko tego człowieka czyta.... Ale ja też mam "twardy" dół, przynajmniej moja Aga tak mówi. Kiedyś z kolagą takie 1.6 CVH grzebalismy ile się da i 200 raz może pojechał....
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:52 |