Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> e46 '02 swap z n42b18 na m52
kirpek
post Sat, 25 Jan 2014 - 14:56
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





witam!

przyjechał do mnie i kolegi pacjent e46 bez płynu chłodzącego i grudą oleju pod maską.
olej był wszędzie, za to w silniku niecałe 1,5 litra.
n42 nie grzeszy pancernością, i usterkowością.
i właściciel zastanawia się czy przełożyć na taki sam, a to wiadomo.. trudno o wpełni sprawne n42..
czy na m52 2.5/ 2.8.

moje pierwsze pytanie brzmi: podejdzie wszystko bez problemów jak to jest w e36?
na zasadzie wyciągam stare, wkładam nowe, podpinam wtyczki, przykręcam śrubki i nie mam się czym martwić,
czy są jakieś przeróbki z wtyczkami, elektryką....

przełożyliśmy kilka e36, w różnych kombinacjach i jak powszechnie wiadomo to jak klocki lego.


drugie pytanie, co potrzeba? do bezproblemowego swapu w kombinacji jak wyżej?

jakieś inne stosunkowo proste rozwiązanie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 25 Jan 2014 - 14:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dobrus
post Sat, 25 Jan 2014 - 23:09
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





troche przeróbek bedzie jak chocby pedal gazu ktory w n42 jest elektryczny, w m52 na linke. ogolnie widzialbym tam bardziej m54.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Sun, 26 Jan 2014 - 13:35
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





plan jest taki że kupujemy całego anglika. czy idąc tym tropem przeszczep na m52 będzie ok?
trudno jest póki co o anglika w cenie do 5000 z m54.

dobrus możesz więcej coś napisać o takim przeszczepie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 27 Jan 2014 - 11:48
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





jak bedziecie miec calego anglika to nie bedzie wiekszych problemow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Mon, 27 Jan 2014 - 15:23
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(kirpek @ Sun, 26 Jan 2014 - 15:35) *
plan jest taki że kupujemy całego anglika. czy idąc tym tropem przeszczep na m52 będzie ok?
trudno jest póki co o anglika w cenie do 5000 z m54.

dobrus możesz więcej coś napisać o takim przeszczepie?


a może byś chciał anglika M3 E46 za 5000 ?

nie sądzisz że troszke za mały fundusz na zakup auta/ swap ?
za 5 koła to możesz kupić lekko padlinowaty silnik z osprzętem M54B30 a nie całego anglika
a gdzie tam wał most, hamulce itp itd.....


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Mon, 27 Jan 2014 - 19:43
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





daruj sobie ironię, czy tak trudno pisać na temat?
jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia to nic nie pisz.
nikt nie chce padlinowatego 3.0 tym bardziej m3.

nie jest powiedziane też że to musi być 2.8.
ma być w rozsądnych pieniądzach, i dobrze.

takie e46 robimy pierwszy raz, i chciałem się dobrze do tematu przygotować, aby prace poszły szybko i bez potknięć.
jeśli ktoś ma jakąś wiedzę nt. swapu m52 w miejsce n42 to chętnie wysłucham.
to czy się uda kupić anglika do 5000 to już nasza broszka.

jeśli m54 ma być prostsze, to poszukamy też swap z takim silnikiem.

myślę że nie piszę chińszczyzną, i łatwo zrozumieć o co pytam.
jeśli ktoś ma, taką wiedzę, i się podzieli nią, to będę bardzo wdzięczny.
pozdrawiam


Go to the top of the page
 
+Quote Post
hater
post Mon, 27 Jan 2014 - 21:20
Post #7


Frequent User
Dołączył: Tue, 18 August 2009
Skąd: Sobótka





http://otomoto.pl/bmw-325-325-ti-compact-m...-C31999063.html pierwszy lepszy za allegro, spokojnie do 5k się kupi jakieś M54 może nie odrazu B30. Myślę że jak zakupisz takiego compacta to wszystko przełożysz i sprzedasz resztę niepotrzebnych gratów wink.gif A i sam swap będzie prościutki.


--------------------
e36 318Ti zabawka -było
E36 325 sedan - nowa zabawka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Tue, 28 Jan 2014 - 19:19
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





allegro mamy obcykane wink.gif jutro prawdopodobnie wciągniemy w budżecie. prawdopodobnie bo najpierw oględziny.

3.0 odpada raczej. generalnie mam mieszane uczucia do m54, ale jak pisałem, wszystko wyjdzie w praniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Tue, 28 Jan 2014 - 20:33
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





co mnie zdziwiło niezmiernie, odpowiedź znalazłem na bmw-sporcie, szybciej niż tutaj. i jeśli ktoś będzie miał problem jak mój, udać się tam.
tak czy siak, dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Tue, 28 Jan 2014 - 21:31
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Możesz napisać to innym pomożesz...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 28 Jan 2014 - 22:35
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





myślałem że jeśli mowa o swapowaniu NA RACINGFORUM to w grę wchodzą tylko mocne jednostki, dlatego z góry założyłem że jak M54 TO B30 .

no ale skoro chłopy na bwm sport Ci powiedzieli jak zrobić swapa to już pewnie wszystko wiesz...

" należ wyciągnąć stary silnik i wsadzić nowy, będzie auto zeswapowane "


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 12:33