![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2008 ![]() |
Witam!
Wykonam swapa w e34 z 3.0 v8 na 4.0 v8 (m60b40), do tego wsadze most z e38 4.0 automata. W mojej e34 zostanie skrzynia reczna 5 biegow. Czy silnik bez problemu zamontuje na moja skrzynie czy powinienem wiedziec o paru kruczkach i czy most rowniez mi spasuje? W e38 bylo ograniczenie elektroniczne predkosci zatem co stanie sie po swapie?? Mam zostawic moj komputer czy przestroic go pod nowy silnik? Prosze pomozcie bo autko czeka w pewnym garazu ktory ma wkrotce zostac zburzony ![]() Pozdro |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
Co ty stary kombinujesz????
Wkladasz silnik zmieniasz przeplywke i kompa(niekoniecznie) tyle nara |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 11 February 2006 Skąd: Wawa ![]() |
i most i sprzegło i koło zamachowe.....
-------------------- _https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Witam
sprzęgło i koło zamachowe zostaje z 3.0 , a niby dlaczego trzeba by było zmieniać most . Też tym się interesuje bo w tej chwili mam e34 m60b30 i przymierzam się powoli do swapa na b40 Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2008 ![]() |
Witam
Dlatego tak kombinuje z tym mostem bo jesli zostane przy swoim bede mial nadal to samo przelozenie, zatem ta sama predkosc maksymalna.O ile ten most z automata siodemki ma dluzsze przelozenie to wtedy na starej mojej skrzyni recznej 5hp bede mial wieksza predkosc max. Tylko wlasnie nie wiem czy sie nie myle i czy przelozenie w e38 nie jest dluzsze z racji szkrzyni automat. Moze powinienem dorwac most z e34 540? Gdyby to poukladac jeszcze raz na nowo to przy swapie z m60b30 na m60b40 bedzie tak: komputer zostaje(ale czy nic nie trzeba z nim zbajerzyc?) sprzeglo zostaje kolo zamachowe zostaje pompa paliwa moze zostac? przeplywomierz juz wiem zmienic chlodnice sa takie same? no i co z mostem?ma to sens co kombinuje? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2008 ![]() |
Czy w seryjnym moscie zarowno w 3.0 jak i 4.0 jest 25% szpery?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
CYTAT Witam Dlatego tak kombinuje z tym mostem bo jesli zostane przy swoim bede mial nadal to samo przelozenie, zatem ta sama predkosc maksymalna.O ile ten most z automata siodemki ma dluzsze przelozenie to wtedy na starej mojej skrzyni recznej 5hp bede mial wieksza predkosc max. Tylko wlasnie nie wiem czy sie nie myle i czy przelozenie w e38 nie jest dluzsze z racji szkrzyni automat. Moze powinienem dorwac most z e34 540? Gdyby to poukladac jeszcze raz na nowo to przy swapie z m60b30 na m60b40 bedzie tak: komputer zostaje(ale czy nic nie trzeba z nim zbajerzyc?) sprzeglo zostaje kolo zamachowe zostaje pompa paliwa moze zostac? przeplywomierz juz wiem zmienic chlodnice sa takie same? no i co z mostem?ma to sens co kombinuje? CYTAT Czy w seryjnym moscie zarowno w 3.0 jak i 4.0 jest 25% szpery? może ameryki nie odkryłem ,ale w tych linkach znajdziecie to co szukacie. wpisując 7ostatnich znaków z Vinu wszystko macie jak na dłoni , a szukając manualnie równiez znajdziecie przełozenia dyfra. zasada jest jedna im większa liczba przełozenia tym mniejszy vmax. ja mam seryjnie 3,23 ,a zmieniam na zeszperowane 3,45 co mi polepszy sprint ,a obetnie vmax. http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=b...ns=M&arch=0 http://bmwfans.info/original/ -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2008 ![]() |
Swietna szybka odpowiedz, wielkie dzieki.
Jeszcze chcielbym sie upewnic czy mam rowniez wymienic poloski czy stare wytrzymaja na dluzsza mete? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
CYTAT Jeszcze chcielbym sie upewnic czy mam rowniez wymienic poloski czy stare wytrzymaja na dluzsza mete? Z pułośkami to kwestia tylko i wyłącznie rozstawu otworów na flanszach dyfra oraz piasty , pozatym dlugość półosi ma tu kluczowe znaczenie. jeśli tylko bez przeszkód uda ci się zmontowac to w całośc to napewno wytrzymają. Ja teraz połykam temat montarzu zeszperowanego dyfra z 535 do 525 i tam jest własnie problem innego rozstawu otworów na flanszach . naszczęście okazało się ze mimo ruznych rozstawów otworów w tych modelach , dla obu modelów wieloklin połączenia piasty i flanszy jest kompatybilny. Reasumując : w modelu 525 zmieniam z modelu 535 dyfer ,półosie i flansze piasty. Jeśli wieloklin nie okazałby się kompatybilny zostało by mi zmiana kompletnej tylnej belki łacznie z wachaczami i heblami. No chyba że jeszcze jakaś zeżba z półosiami ,ale tego lepiej nie robic. Właśnie czekam na części z allegro. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2008 ![]() |
Jesli chodzi o te wymiary dyfrow ktore Cie interesuja to
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2008 ![]() |
...to sledz temat gdzie moga sie one pojawic bo jest walkowany wlasnie
(e36 most z innego BMW) Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
W 3,0 jest przełożenie 3,07 , a w 4,0 2,93 , szpery w tych modelach były tylko w opcji . Nieduża różnica w przełożeniach , ale oczywiście prędkość maksymalna się poprawi ( aczkolwiek nie pamiętam przy jakiej prędkości jest odcięcie przy przełożeniu 3,07)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 29 March 2008 ![]() |
Dzieki wszystkim za pomoc!
MCQIVER jezeli mozesz to podpowiedz mi tylko ktory bedzie lepszy most do moich potrzeb z 540i czy 740i. Zapewne z siodemki bede mial inne wymiary dyfra wiec pewnie trzeba bedzie kombinowac z jego zalozeniem. Taka e34 powinna lepiej chodzic na moscie 740i bo jest lzejsza.Przypomne ze silnik tez zmieniam na 4.0 Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
CYTAT Dzieki wszystkim za pomoc! MCQIVER jezeli mozesz to podpowiedz mi tylko ktory bedzie lepszy most do moich potrzeb z 540i czy 740i. Zapewne z siodemki bede mial inne wymiary dyfra wiec pewnie trzeba bedzie kombinowac z jego zalozeniem. Taka e34 powinna lepiej chodzic na moscie 740i bo jest lzejsza.Przypomne ze silnik tez zmieniam na 4.0 Pozdrawiam nie jestem ci w stanie tego powiedzieć , poniewaz nie znam przełożeń w tych mostach gdyż 540 , 740 to jeszcze za mało danych , aby można było coś znależć w serwisach online lub innych. Takie cos to może Ci powiedzieć ktoś kto strichte zna te dwa modele. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:52 |