Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> e30 m50b28 turbo, pomoc
maciek0018
post Sun, 04 Nov 2012 - 20:23
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 23 September 2012
Skąd: biała podlaska





Witam wszystkich fanów marki BMW. Mam projekt wykonania przeróbki silnika m50b25 na b28 plus turbo. Wiem ze mnóstwo jest podobnych tematów na forach ale nie znalazłem odpowiedzi na jedno pytanie a mianowicie którą głowice założyć ta od m50 bez vanos czy od m52 z vanosem do bloku m50. Kolejne tytanie o wtryskiwacze ile koni można uzyska na wtryskach od b28, chce podkreślić ze auto ma służyć do jazdy na codziennej a nie na żadnych zawody i do katowania a robię to jedynie dla własnej satysfakcji. Bardzo mile widziany jest kontakt z kimś konkretnym kto już przeżył taką przeróbkę. Bo poza tymi pytaniami ma jeszcze wiele wiele więcej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Nov 2012 - 20:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szary
post Sun, 04 Nov 2012 - 20:59
Post #2


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Głowica tak naprawdę nie ma dużego znaczenia. Ta bez vanosa ma grubsze trzonki zaworów, m52 ma lżejsze szklanki. Załóż to co masz w lepszym stanie. Wtryski z m52b28 nie nadają sie pod turbo, są dużo za małe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek0018
post Sun, 04 Nov 2012 - 22:38
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 23 September 2012
Skąd: biała podlaska





Dzięki za odpowiedz. Więc jakie wtryski polecasz ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Sun, 04 Nov 2012 - 22:39
Post #4


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





korby-tłoki-wał m52b28 reszta najlepiej jakby została z m50.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek0018
post Mon, 05 Nov 2012 - 07:27
Post #5


Rookie
Dołączył: Sun, 23 September 2012
Skąd: biała podlaska





Mam jeszcze jeszcze jedno nurtujące mnie pytanie a mianowicie jak się montuje całe środek od n28 to tłok jest obniżony o 1.2 mm wiec teoretycznie komora spalania powinna się powiększyć (zestaw tłoki i wał n28 a korby n25) może ktoś ma policzone dokładnie Cr dla takiego zestawu i jakiej uszczelki pod głowice zastosować ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Mon, 05 Nov 2012 - 13:09
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Poszukaj na turboBMW,dużo projektów i osób z doświadczeniem w doładowaniu tych silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Mon, 05 Nov 2012 - 13:10
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





W obu przypadkach korby mają 135mm (M50B25NV i M52B28) i CR masz takie jak seryjne M52B28. Po planowaniu czapki i zastosowaniu uszczelki 2.05 będzie to pewnie bliskie serii czyli ~10.2:1 więc nijak pod doładowanie aczkolwiek jak chcesz lekko dmuchać... Tylko jaki sens wtedy iśc w koszta i zwiększać pojemnośc skoro już K64 udowodnił że seryjny dół M50B25Nv jest w stanie wziąć na klatę +400KM po odprężeniu.

Polecam przestudiowanie turbobmw.pl bo tam jest wszystko. Dziesiątki tych samych pytań, i tyle samo rzeczowych odpowedzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek0018
post Mon, 05 Nov 2012 - 19:34
Post #8


Rookie
Dołączył: Sun, 23 September 2012
Skąd: biała podlaska





Dzięki za odpowiedzi na moje pytania bardzo dużo jest tematów na necie ale komu wierzyć...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Mon, 05 Nov 2012 - 19:51
Post #9


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Przy zastosowaniu dołu z 2,8 też trzeba odprężać. A co do wtrysków to duzo zalezy czym będziesz sterować. Jeśli ecumaster to coś w okolicach 440 - 550 ccm będzie ok, jeśli jakiś SA to można się pokusić o większe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 07:05