![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
Pacjent jak w opisie.
1.8 turbo,, mbc. doladowanie max 1,15 bar, GLOWICA ZALOZONA OD N/A (lepszy flow), wydech 3 cale, europejski komputer (strojony podobno na 91 oktan), paliwo bp ultimate 98 oktan pomiar przy tem. okolo 3 stopni. Pomiar: sonda szerokopasmowa. Objaw: Przy maksymalnym otwarciu przepusticy na 4 biegu od okolo 3,5 tys do 4,5 tys obrotow (doladowanie okolo 1 bar) afr okolo 11,7 - 11,9 i potem spada az do konca do okolo 10,9 (doladowanie 1,1 - 1,15). Na 5 przy podobnych obrotach doszedlem do 12,3, potem zaczelo spadac..... Nie rozumiem o co chodzi.... Wiem ze 12,3 to teraz nie jakis dramat, ale jak sie zrobi cieplo.....albo kawalek dalej i po tlokach. Jak podpialem pompe paliwa na krotko - nie bylo zadnej roznicy. Co TO MOZE BYC?: Pompa paliwa? (chyba nie, bo afr by potem nie malal...?) Regulator cisnienia paliwa ? Inna glowica? stary filtr powietrza? PLEASE HELP p.s pomiar w 2 innych gtr dokonany przy okolo 20 st (maj) wskazywal na max afr 11,9 nawet przy 1,5 barowym doladowaniu, przy 1,1 - podoobnie, ale jak tam podpisnalismy pompe na krotko o jakies 0,2 - 0,3 afr spadalo) -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
europejski komputer (strojony podobno na 91 oktan) Tutaj bym szukal najpierw. -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
nie specjalnie rozumiem dlaczego komp ma byc problemem, skoro w tych dwoch pozostałych było lepiej.
mozesz wyjasnic? -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Nie domyslilem sie,ze tego samego kompa sprawdzales w 2 innych.
Nie mam pomyslu na to. -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Ja osobiście przed zrobieniem jakiegokolwiek pomiaru najpierw sprawdził bym filtry (powietrza + paliwa) .
Nie wiem czy przed zamontem silnika sprawdzałeś wydajność wtryskiwaczy (czy któryś nie jest walnięty) no może jakieś podciśnienia , zaworki-czujniki na nich (jest bardzo dużo pierdół do sprawdzania). Ale też stawiając trzy takie same samochody (Przerabiane) pod ścianą i robiąc im pomiar AFR każdy z nich będzie miał inne wskazania . Chyba wiem które wozy porównujesz - (Sławka i Krzyśka) ale z tego co wiem to oni nie mają głowicy od N/A jak u ciebie tylko u nich siedzą oryginalne . Zakładając głowicę od modelu BP do silnika BPT na pewno zmieniłeś charakterystykę - może jakiś piggy-back wyleczy twój problem lub naciąg sprężynki w przepływce . Jeżeli masz dostęp do sondy to może jeszcze pokręć śrubką od powietrza tylko nie pamiętam czy w BG jest bo w BF jest na pewno -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:25 |