Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> draw thru, turbo w garbusie
Łysy1303
post Sat, 04 Apr 2009 - 20:58
Post #1


User
Dołączył: Sun, 01 July 2007





mysle powaznie nad założeniem turbo do swojego garbusa i wydaje mi sie ze system draw thru sprawdził by sie dosyć dobrze (wszak jest setki garbusów z tym systemem). jestem totalnym laikiem w dziedzinie turbo i prosił bym o kilka informacji. Jak rozwiaza problem upuszczania spalin (wstegate?? gdzie o tym poczytac) Ew prosił bym o jakieś linki w języku polskim gdzie mógłbym znaleźć informacje o rozwiązaniach tego typu. Sory za laickie pytania ale naprawde uzyłem wyszukiwarki (moze nie umiem szuka??) ktoś rozjasni temat?? nawet nie wiem dokładnie o co pytac bo jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.

tak to by miało wygladac






zrobienie kolektorów ogarnie bez problemu moj kumpel, ja dostrojenie gaźnika itp to juz temat który ogarniemy chodzi mi o te nieszczęsne upuszczanie spalin ew czym sie kierowa dobierajac turbo?? silnk zostanie seryjny (1600 sprez ok8, łagodny wałek, seryjne 45-50km, z turbo miałby miec 80-100, do zrobienia??)


--------------------
(o ! /o) magia boxera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Apr 2009 - 20:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wombat
post Sun, 05 Apr 2009 - 23:55
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





na temat garbusa byl tu megawątek włącznie z nickami ludzi i adresami www składnic z cześciami.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Mon, 06 Apr 2009 - 07:40
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Garbus

Rozumiem że ze względu na język poniższe strony odpadają (chociaż zawsze można się wspomóc translatorem google):

TheSamba.com
Shoptalkforums.com


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łysy1303
post Mon, 06 Apr 2009 - 15:58
Post #4


User
Dołączył: Sun, 01 July 2007





CYTAT(Wombat @ Sun, 05 Apr 2009 - 23:55) *
na temat garbusa byl tu megawątek włącznie z nickami ludzi i adresami www składnic z cześciami.


mysle ze znam przynajmniej część tych ludzi osobiscie lepiej lub gorzej. Jednak jest taki problem ze w sumie nikt nie przerabiał tematu turbo

CYTAT(Flathead @ Mon, 06 Apr 2009 - 07:40) *
Garbus

Rozumiem że ze względu na język poniższe strony odpadają (chociaż zawsze można się wspomóc translatorem google):

TheSamba.com
Shoptalkforums.com


strony znam doskonale, jednak służą mi głownie do przegladania obrazków wink.gif


ja zadaje bardzo proste pytanie: czy za pomoca westegate wbudowanego w turbosprezarke dam rade zrobić tak zebym miał ok 0.5 bara, gdzie podpiąć podcisnienie i jak wyrególować bypass w turbo. Nie moge uzyć blow off bo mam mieszanke w kolektorze.


--------------------
(o ! /o) magia boxera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Mon, 06 Apr 2009 - 16:48
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Czy wbudowany czy zewnetrzny WG jak najbardziej utrzyma 0.5 bara. Cisnienie do aktuatora podpiac gdzies pomiedzy turbo a cylindry, mozna dac mbc lub ebc. Sama turbosprezarka musi miec odpowiednie uszczelniacze bo po zamknieciu przepustnic podcisnienie potrafi wyssac z nich olej.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łysy1303
post Mon, 06 Apr 2009 - 23:36
Post #6


User
Dołączył: Sun, 01 July 2007





dziekuje, o to mi chodziło. Czy na WG uzyskam odpowiednie cisnienie rególujac tym popychaczem w przypadku wbudowanego?? Z jakiego auta sugerujecie turbine (myslałem o renault 1,5dci bo pojemność i moc która chce uzyskać podobne)?? Czy jest jeszcze coś co powinien wiedzieć laik?? (pomijam kwesje składu mieszanki szczelnosci układu itp bo to oczywiste)


--------------------
(o ! /o) magia boxera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Tue, 07 Apr 2009 - 00:21
Post #7


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Lysy1303, jezeli chodzi o turbo blow i draw thru w Garbie, to spore pojecie powinien miec Tomek Tyka z VWSpeedshop - kafer_man(at)tlen.pl


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łysy1303
post Tue, 07 Apr 2009 - 16:05
Post #8


User
Dołączył: Sun, 01 July 2007





on nie ma za bardzo wiedzy - tylko elektronika jesli chodzi o turbo. Znam człowieka osobiscie kilka latek


--------------------
(o ! /o) magia boxera
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 00:24