![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 01 July 2007 ![]() |
mysle powaznie nad założeniem turbo do swojego garbusa i wydaje mi sie ze system draw thru sprawdził by sie dosyć dobrze (wszak jest setki garbusów z tym systemem). jestem totalnym laikiem w dziedzinie turbo i prosił bym o kilka informacji. Jak rozwiaza problem upuszczania spalin (wstegate?? gdzie o tym poczytac) Ew prosił bym o jakieś linki w języku polskim gdzie mógłbym znaleźć informacje o rozwiązaniach tego typu. Sory za laickie pytania ale naprawde uzyłem wyszukiwarki (moze nie umiem szuka??) ktoś rozjasni temat?? nawet nie wiem dokładnie o co pytac bo jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.
tak to by miało wygladac ![]() ![]() zrobienie kolektorów ogarnie bez problemu moj kumpel, ja dostrojenie gaźnika itp to juz temat który ogarniemy chodzi mi o te nieszczęsne upuszczanie spalin ew czym sie kierowa dobierajac turbo?? silnk zostanie seryjny (1600 sprez ok8, łagodny wałek, seryjne 45-50km, z turbo miałby miec 80-100, do zrobienia??) -------------------- (o ! /o) magia boxera
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
na temat garbusa byl tu megawątek włącznie z nickami ludzi i adresami www składnic z cześciami.
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Garbus
Rozumiem że ze względu na język poniższe strony odpadają (chociaż zawsze można się wspomóc translatorem google): TheSamba.com Shoptalkforums.com -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sun, 01 July 2007 ![]() |
na temat garbusa byl tu megawątek włącznie z nickami ludzi i adresami www składnic z cześciami. mysle ze znam przynajmniej część tych ludzi osobiscie lepiej lub gorzej. Jednak jest taki problem ze w sumie nikt nie przerabiał tematu turbo Garbus Rozumiem że ze względu na język poniższe strony odpadają (chociaż zawsze można się wspomóc translatorem google): TheSamba.com Shoptalkforums.com strony znam doskonale, jednak służą mi głownie do przegladania obrazków ![]() ja zadaje bardzo proste pytanie: czy za pomoca westegate wbudowanego w turbosprezarke dam rade zrobić tak zebym miał ok 0.5 bara, gdzie podpiąć podcisnienie i jak wyrególować bypass w turbo. Nie moge uzyć blow off bo mam mieszanke w kolektorze. -------------------- (o ! /o) magia boxera
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Czy wbudowany czy zewnetrzny WG jak najbardziej utrzyma 0.5 bara. Cisnienie do aktuatora podpiac gdzies pomiedzy turbo a cylindry, mozna dac mbc lub ebc. Sama turbosprezarka musi miec odpowiednie uszczelniacze bo po zamknieciu przepustnic podcisnienie potrafi wyssac z nich olej.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 01 July 2007 ![]() |
dziekuje, o to mi chodziło. Czy na WG uzyskam odpowiednie cisnienie rególujac tym popychaczem w przypadku wbudowanego?? Z jakiego auta sugerujecie turbine (myslałem o renault 1,5dci bo pojemność i moc która chce uzyskać podobne)?? Czy jest jeszcze coś co powinien wiedzieć laik?? (pomijam kwesje składu mieszanki szczelnosci układu itp bo to oczywiste)
-------------------- (o ! /o) magia boxera
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Lysy1303, jezeli chodzi o turbo blow i draw thru w Garbie, to spore pojecie powinien miec Tomek Tyka z VWSpeedshop - kafer_man(at)tlen.pl
-------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sun, 01 July 2007 ![]() |
on nie ma za bardzo wiedzy - tylko elektronika jesli chodzi o turbo. Znam człowieka osobiscie kilka latek
-------------------- (o ! /o) magia boxera
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 00:24 |