Shoutbox 0 nowych PW 

Reply to this topicStart new topic
> draw thru, turbo w garbusie
Łysy1303
post Sat, 04 Apr 2009 - 20:58
Post #1

User

mysle powaznie nad założeniem turbo do swojego garbusa i wydaje mi sie ze system draw thru sprawdził by sie dosyć dobrze (wszak jest setki garbusów z tym systemem). jestem totalnym laikiem w dziedzinie turbo i prosił bym o kilka informacji. Jak rozwiaza problem upuszczania spalin (wstegate?? gdzie o tym poczytac) Ew prosił bym o jakieś linki w języku polskim gdzie mógłbym znaleźć informacje o rozwiązaniach tego typu. Sory za laickie pytania ale naprawde uzyłem wyszukiwarki (moze nie umiem szuka??) ktoś rozjasni temat?? nawet nie wiem dokładnie o co pytac bo jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.

tak to by miało wygladac

zrobienie kolektorów ogarnie bez problemu moj kumpel, ja dostrojenie gaźnika itp to juz temat który ogarniemy chodzi mi o te nieszczęsne upuszczanie spalin ew czym sie kierowa dobierajac turbo?? silnk zostanie seryjny (1600 sprez ok8, łagodny wałek, seryjne 45-50km, z turbo miałby miec 80-100, do zrobienia??)

--------------------
(o ! /o) magia boxera
Go to the top of the page

+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Apr 2009 - 20:58
Post #

Dotacja

Dotacja na forum

Quote Post
Wombat
post Sun, 05 Apr 2009 - 23:55
Post #2

Forum Clubber

na temat garbusa byl tu megawątek włącznie z nickami ludzi i adresami www składnic z cześciami.

--------------------

+Quote Post
Flathead
post Mon, 06 Apr 2009 - 07:40
Post #3

Super User

Garbus

Rozumiem że ze względu na język poniższe strony odpadają (chociaż zawsze można się wspomóc translatorem google):

TheSamba.com
Shoptalkforums.com

--------------------
On the edge.

+Quote Post
Łysy1303
post Mon, 06 Apr 2009 - 15:58
Post #4

User

CYTAT(Wombat @ Sun, 05 Apr 2009 - 23:55) *
na temat garbusa byl tu megawątek włącznie z nickami ludzi i adresami www składnic z cześciami.