![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 25 April 2006 ![]() |
no własnie, czy mozna uzyc tak porysowany tłok?? jak sie przejedzie palcem to szczegolnie zadnych wzerow nie czuc, ale nie chce znowu rozbierac silnika(brał olej)
nie byłoby pytania gdyby nie było problemu z dostępem do nowych tłokow ale niestety jak narazie nigdzie nie mają i dlatego pytam , czy moge zamontowac te spowrotem.. boczne scianki są nieruszone i są slady bo fabrycznej tokarce , ale niestety z tej strony co widac na zdjeciu i po drugiej stronie, są małe rysy wzdłuz i tutaj jest problem.. rowki przy pierscieniach nie mają zadnych wzerow ani ubytków.. tłok z alfy 2,0 16v ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Katowice ![]() |
dokładnie nie widze jak wyglądają te rysy, ale jeżeli nie ma nowych to weż szmatke i paste polerską i lekko je przepoleruj. Nie do całkowitego wygładzenia bo zmieni sie średnica tłoka w sposób powodujący bardzo szybkie zużycie gładzi cylindra. Gładzie cylindra są porysowane też czy nie??? tłoki aluminiowe zwykłe??
-------------------- Szabana_Design
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("sedici":2sxsv06b) no własnie, czy mozna uzyc tak porysowany tłok?? jak sie przejedzie palcem to szczegolnie zadnych wzerow nie czuc, ale nie chce znowu rozbierac silnika(brał olej)
nie byłoby pytania gdyby nie było problemu z dostępem do nowych tłokow ale niestety jak narazie nigdzie nie mają i dlatego pytam , czy moge zamontowac te spowrotem.. boczne scianki są nieruszone i są slady bo fabrycznej tokarce , ale niestety z tej strony co widac na zdjeciu i po drugiej stronie, są małe rysy wzdłuz i tutaj jest problem.. rowki przy pierscieniach nie mają zadnych wzerow ani ubytków.. tłok z alfy 2,0 16v ![]() Mikrometr prawde ci powie, bo na oko to se mozna... -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
A ja bym zakładał ten tłok bez obaw skoro nie masz pod ręką nic lepszego. Jezeli tuleja cylindrowa i pierscienie są OK to nie powinno sie dziać nic złego- ale po założeniu głowicy sprawdz na wszelki wypadek kompresję.
pozdr -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("pavel":2o0bqs5a) A ja bym zakładał ten tłok bez obaw skoro nie masz pod ręką nic lepszego. Jezeli tuleja cylindrowa i pierscienie są OK to nie powinno sie dziać nic złego- ale po założeniu głowicy sprawdz na wszelki wypadek kompresję.
pozdr W sumie racja - najlepiej poskladac i sprawdzic czy dziala, jak nie dziala to wymienic Dziwny ten kraj, ze remont silnika polega na wymianie panewek i pierscieni a podstawowych urzadzen pomiarowych to sie ludzie boja niesamowicie! -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 05 June 2003 Skąd: Łomianki ![]() |
CYTAT("Colin":1uf5ujhb) Dziwny ten kraj, ze remont silnika polega na wymianie panewek i pierscieni a podstawowych urzadzen pomiarowych to sie ludzie boja niesamowicie!
No wiesz tak jak się złoży to może pochodzi... Ale jak zmierzysz i wyjdzie że trzeba wymienić to zobacz jakie koszty, tragedja. Bez pomiaru można chociaż chwilę żyć w błogiwej nieświadomości. -------------------- Best ET 10.791(turbo/nitro)
Best ET 12.43 (street N/A) Best ET 11.58 (stret nitro) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
I bedzie PRAWIE jak remont...
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 ![]() |
pojedż na Krasnobrodzką do Mołoniewicza,on robi pokrycia tłoków ceramiką,to może rozwiązać problem.najlepiej zabrać blok i tłoki,firma specjalizuje się w obróbce silników,coś pewnie wymyślą
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 25 April 2006 ![]() |
gadałem z mechaniorem i mowił ze mozna spokojnie załozyc, tylko troche go przepolerowac jak szaba napisał.. minimum 50tysi silnik powinien polatac bez problemu, poprzednie pierscienie były solidnie zjechane do nowych.. Nowe kupiłem goetze, tak samo jak uszczelke pod głowice, to chyba dobra firma??
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Katowice ![]() |
Dobra, o ile nie jest to podróba których na polskich giełdach multum a oryginał uszczelka.
-------------------- Szabana_Design
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 25 April 2006 ![]() |
uu nie strasz
na pudełkach od pierscieni są te naklejki hologramy jak na płytach CD, a na uszczelce nie ma.. moze masz racje.. uszczelke i pierscienie kupilem w FOCIE |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
Jak z Foty to powinny być orginały, w CER Motors także mają orginały jak by co i w dobrych cenach
pzdr |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 November 2004 Skąd: Wawa ![]() |
takie rysy na tłoku na nic nie wpływają. To pierścienie zasadniczą mają doszczelniać a nie tłok.
A poza tym kto poważny kupuje takie rzeczy od "pana" na giełdzie ?? zeby wrazie co odwoływać się do kogo przepraszam? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 October 2005 Skąd: warszawa ![]() |
czasem czytając poszczególne posty co niektórych użytkowników żal tyłek sciska... wiecie takie ryski na tłoku no niby nic... a jednak. takie rysy powstają zazwyczaj na wskutek przegrzania płaszcza a co za tym idzie??? zmianan charakterystyki zmienności cieplnej tłoka a dalej co za tym idzie?? zniekształcenie np:owalizacja,podstawa to sprawdzenie co działo się z tłokiem tzn. udanie się do specjalistycznych warsztatów np: krasnobrodzka, lub w piasecznie auto szlif i oddać tłok do oględzin i pomierzenia bo jak wiadomo puchnący tłok to zepsuty tłok panowie specjaliści. pozdrawiam:)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Katowice ![]() |
w każdym silniku pochylonym o minimum 8-10 stopni rysuje tłok z jednej strony. I nie jest to spowodowane puchnięciem tłoka a siłą bezwładności tłoka działającej w przyciąganiu ziemskim oraz nacisku tłoka na ścianki cylindra podczas jego normalnej pracy.
-------------------- Szabana_Design
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Tue, 25 April 2006 ![]() |
radziłem sie kilku mechanikow, bylem u specow w autoszlifie i mowili ze tłok mozna spokojnie uzyc i nie ma to zadnego wpływu na jego dalsza prace, wazne ze rowki są szczelne
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:08 |