![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Panowie, odnosze wrazenie ze sa tu uzytkownicy ktorzy znaja odpowiedz na to pytanie
![]() pytam rowniez pod katem tuningu, zastanawiam sie czy ta seryjnie mocniejsza ma szanse byc mocniejsza po szczepieniu. pozdr. -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
to jest zupełnie nowy silnik - kod silnika n57 (min. lżejszy). Poprzednik był to m57
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
Hwojtek kiedyś pisał o nowym 3.0D od biemdablju - jest to całkowicie nowa jednostka, ochów i achów nie było końca, elastyczność w serii lepsza od 3.0sD, ciężko sobie to wyobrazić, że single turbo jest bardziej elastyczne od biturbo ale Wojtkowi myślę można wierzyć
![]() Generalnie silnik świetny, organoleptycznie nie było mi dane jeszcze tego sprawdzić - w kwestii modowania to na pewno już albo za parę chwil będziesz mógł go programem w Master/sie podciągnąć. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 05 November 2008 ![]() |
Jeżeli mnie pamięć nie myli to Marek robi te silniki już chwile.
Dodatkowo należy dodać super dźwięk silnika. Podobno warczy jak stara, amerykańska v8 ![]() A odnośnie elastyczności. Właściciele silnika 3.0sd określają go mianem....silnika elektrycznego bo ciaglnie jednakowo przez cały zakres oborótów. 3.0d mimo wszystko ma wyczuwalny wzrost momentu i moze stad odczucie lepszej elastycznosci? Wkońcu nasze pośladki nei mają wbudowanych stoperów ![]() Ale silnik świetny, mało pali, śmiga jak szalony, pali laka jak się patrzy i etc. Kilka fajnych filmików: http://www.youtube.com/watch?v=ctg9ZFUuZJ8 http://www.youtube.com/watch?v=AaVERhRKurE http://www.youtube.com/watch?v=q39642xNSj0 - tu nie mam pytań ;-) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
reasumujac daje rade ten motor.....330d 07r zapierd..... wiec nie bardzo moge sobie wyobrazic ze ten motor bedzie jeszcze lepszy.....
zaatakuje masters'a z nowym rokiem... -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Po testach 330xd automat z 2009 roku opadła mi szczena. Moja 330d 204 KM wogóle nie jedzie...
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
owszem ale ja jezdzilem 231, z programem miala 284 koni i 580Nm i bylem bardzo zadowolony wiec nie bardzo sobie wyobrazam ta nowa ale zobaczymy.
tamta byla w manualu a ta jest w automacie z lopatami w kierownicy ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
na bazie n57 robia juz biturbo do "siódeki". Ma 306KM, ciekawe czy zawita do trójki
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Wed, 05 November 2008 ![]() |
Po testach 330xd automat z 2009 roku opadła mi szczena. Moja 330d 204 KM wogóle nie jedzie... Możesz coś więcej napisać na temat tego samochodu? Jak w środku, coś wiecej o silniku i napędzie 4x4, ogólnie wszystkie uwagi jakie masz dotyczące tego pojazdu. Wersja o mocy 306koni potraktowana wirusem da ~360....masakra. Do trójki w obecnej budzie pewnie już nie zawita. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Same superlatywy, może oprócz wnetrza gdzie mi średnio przypada do gustu. Silnik ciągnie fenomenalnie, skrzynia ZF, dla mnie jest perfekcyjna. Zresztą ZF dostarcza podobną skrzynie do naprawdę szybkich wozów. Prowadzenie... mi osobiście odpowiada styl BMW, jezdziłem wieloma autami, i "przyjemność z jazdy" nie jest na wyrost. Musisz sam spróbować. Na koniec - wolałbym nowe 330xd + wirus, zamiast 335d nawet z wirusem, ze względu na świetny, jak dla śmiertelnika napęd X-drive. Samochód rusza nawet z 3 kołami bez przyczepności, ale to trochę komercja, natomiast testowaliśmy auto na macie, gdzie dwa kołą są na asfalcie, dwa na macie. Pełen gaz, auto katapultuje prosto jak rakieta.
P.S. To też dobre spalanie 245 KM -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
jakies nowosci w sprawie virusow? malo mi momentu
![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
gdzie robiłeś 330d M57? jak będziesz miał już N57 napisz jak różnice. niestety N57 na razie poza zasięgiem finansowym
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
gdzie robiłeś 330d M57? jak będziesz miał już N57 napisz jak różnice. niestety N57 na razie poza zasięgiem finansowym Compoty mi robily, no mam ale wciaz bez programu ![]() licze na to ze Compoty niebawem mi to ogarna.... -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
a N57 bez wirusa jest duża różnica w porównaiu do M57 (bez/ z wirusem)? osiągi, hałas?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
raczej zapier.......mysle ze jest mocniejsze od m57, tzn nie przypominam sobie zeby m57 tak jezdzilo mimo ze to nowe mam w automaciewiec chyba gorzej powinno przyspieszac......
mysle ze po virusie bedzie dawalo rade.... -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 13:19 |