![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
Witam, mam bmw e39 z silnikiem 2.2 170km 2001r, mozna z niego wykrzesać coś chociaz 220hp ? czy odrazu go wyrzucać i pakować 4.4 v8?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Masz na mysli 2.2 520i 169KM ??? Proszę podawaj konkrety a będzie nam łatwiej Ci pomóc
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
tak mam na mysli ten silnik, w ogóle to auto z tym silnikiem nie jedzie a nie pali mało. bardziej pasowała by mi opcja z v8.. w 5 tyś operacja się zamknie czy braknie ?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na okolice 220KM wspomnianych koni pakuj M54B30 - jak klocki lego wchodzi zamiast M54B22. Na więcej bezawaryjnych koni i tonę niuta 4,4 bez vanosów.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
a co wchodzi bez przeróbek łap i mocowan pod silnik na miejsce tego ? i do czego musiał bym zmieniac skrzynie a do czego nie .. dodam ze mam automat
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Rodzina M54 siada na serię, nieco osprzętu trzeba podmienić. Tak jak już napisano - M54B30 jest rozsądną opcją.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
rozumiem, czyli skrzynia automat została by z aktualnego motoru ??
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Rozsadnie patrzac, to tylko M54B30. Jesli chce sie cos wykrzesac z tego auta, to proponuje silnik S62. Z takim odpycha sie już znośnie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
należy pamietać że r6 i v8 w e39 maja inne sanki, układ kierowniczy i zawieszenie z przodu;) zabawa w swap v8 do e39? Jak dla mnie sybciej i taniej kupić od razu całe v8
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 August 2009 Skąd: Łapy / Białystok ![]() |
Swap na inny silnik opłaca się jak stary umiera, ma się zadbaną bude albo mocny sentyment do auta.
Kwestie cenowe to większość zna, a to czy lądować m54, m62 czy s62 zalerzy mocno od zasobów finansowych. Ja sobie do BMW serii 5 chciałem wsadzić mocno v8, padło na s62, rozebralem niby dobry silnik w mak i okazało sie, że wypadało by zrobić remont. Jak remont zacząłem robić to zakułem cały silnik, o kosztach nie pisze bo małe nie były. A teraz zastanawiam się czy s62 nie sprzedać. Takie małe przemyślenie moje. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 September 2011 ![]() |
Zmień auto na 540i albo M5.
-------------------- Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 30 April 2015 ![]() |
Zmień auto na 540i albo M5. Albo odchodź samochud o -500kg (żart). A tak na poważnie żeby e39 dobrze się odpychało to patrz wyżej, Wiem ponieważ miałem 520i i 528iA i trochę pośmigałem 540i znam różnice. Do 2.2 to załóż sobie lpg i miej ekonomiczny cichy wygodny dupo wóz. Szkoda kasy na gadżety co dadzą +5 km i +3 Nm . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 06:05 |