Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> bmw e36 328 wolne schodzenie z obrotów
czarnieski
post Thu, 28 Aug 2014 - 16:24
Post #1


User
Dołączył: Sun, 02 March 2014





Witam coś z moją e36 jest nie tak, otóż wolno schodzi z obrotów co mnie stasznie denerwuje bo przy szybszych zmianach biegów a nawet normalnych są szarpnięcia. Była podpinana u znajomego mechanika do komputera i nie ma żadnych błędów, co może być nie tak?
https://www.youtube.com/watch?v=OroEBfxXGNc...eature=youtu.be
Filmik kiepskiej jakości ale coś tam widać. Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Ps. nie wiem jak się tu wkleja filmiki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 Aug 2014 - 16:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
artix
post Thu, 28 Aug 2014 - 19:58
Post #2


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Ja nie widzę tu nic nienormalnego.


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Thu, 28 Aug 2014 - 20:48
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Ani ja...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 28 Aug 2014 - 21:27
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





mam tak samo lub bardzo podobnie...


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Thu, 28 Aug 2014 - 22:52
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





nieszczelny dolot - ale najpierw sprawdź czy masz seryjny dolot, filtr i wydech, potem jeszcze lambdy...


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Fri, 29 Aug 2014 - 00:56
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Lekka jednomasa załatwi sprawe biggrin.gif


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarnieski
post Fri, 29 Aug 2014 - 06:36
Post #7


User
Dołączył: Sun, 02 March 2014





Normalnym jest że po dodaniu gazu wskazówka obrotomierza na 2s się zatrzymuje, po czym wolno spada. Moim zdaniem silnik nawet po przeoraniu go do odcinki powinien szybko zjechać do 1000 a potem do 750 obr. Dolot i wydech seryjny, filtr wymieniony. Tylko ta guma przepływomierza jest podejrzana bo jest ownięta izolacją i tu może być nieszczelność.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Fri, 29 Aug 2014 - 08:34
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





wymień ta gumę - oryginał w Aso z małym rabatem kosztował 80 zł - to przyczyna


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Fri, 29 Aug 2014 - 11:53
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Guma może pomóc i najtaniej wychodzi w ASO jak pisze ww, ale też jest to wina ciężkiego koła zamachowego ja pisze Joe i nawet jak dolot będzie sprawny to nie będzie szału


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarnieski
post Fri, 29 Aug 2014 - 12:45
Post #10


User
Dołączył: Sun, 02 March 2014





Gumę przepływomierza na pewno kupię, dzięki ww za popowiedź. Nie mam obecnie jak porównać z inną e36 R6 ale dziwnym się dla mnie wydaję że przy zmianie z 1 na 2 trzeba odczekać chwilę ze zmianą biegu żeby obroty spadły bo będzie nieprzyjemne szarpnięcie. Jeździłem już paroma autami i w żadnym innym taki problem nie występował.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 29 Aug 2014 - 12:47
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Szarpnięcie przy zmianie biegów ? sprzęgło ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Fri, 29 Aug 2014 - 22:12
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





ale nie ma problemu nawet przy szybkiej zmianie biegów - a poza tym to nie ma znaczenia, a seryjne koło sprawia że całość harmonijniej pracuje - różnica w osiągach pomijalna.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 30 Aug 2014 - 06:24
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Cyrk biggrin.gif
Kup chlopie gume ze 80 zl bo w 1.6 ta guma potrafi zrobic ze auto szarpie nie jedzie i pali jak smok.
A masz 2.8
A tak powaznie to wszystko przez ta gume dolot musi byc bardzo szczelny - przeplywka dostaje swira u Ciebie.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sat, 30 Aug 2014 - 21:11
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Ile waży koło w B28?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Sat, 30 Aug 2014 - 21:49
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





12-13kg


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Sat, 30 Aug 2014 - 23:13
Post #16


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Lekkie koło robi robote:
e36 328


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 31 Aug 2014 - 01:07
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Przeciez nieszczelnośc w dolocie (pomiedzy przepływką a kolektorem) powodowałaby ogolny cyrk w postaci falowania obrotów, przerywania etc. ?


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 31 Aug 2014 - 06:44
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Skiba ta guma ma to do siebie ze we wszystkich starszych bmw sie rozpada - Tu gdzie jest ksztaltowana zeby pracowala to tam sie wykrusza - na oglo sa to takie nieszczelnosci ze auto szarpie na 1 podczas ruszania duzo pali itp ale jak juz ruszysz to np mozna normalnie jechac jesli calkiem jeszcze nie poleciala.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 31 Aug 2014 - 09:26
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Własnie miałem podobne objawy u siebie tylko do tego dochodziło jeszcze falowanie i przerywanie przy ruszaniu. Pozniej było w miare znośnie zeby jechać.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 31 Aug 2014 - 14:19
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





ja pier....

Racinforum i chłopy pytają o falowanie i schodzenie z obrotów mająć dolot oklejony taśmą... masakra jakaś jeszcze chwila i będziemy się razem zastanawiać jaki spoiler dobrać albo jakim woskiem najlepiej wypolerować klape lub też gdzie umieścić korek od gazu.


Co do schodzenia z obrotów to 2.8 na simensie generalnie niechetnie się wkręca i niechętnie schodzi z obrotów.
lekkie koło w moim mające 5,7 KG generalnie wkręcało się tak jak ta na filmiku tylko, że SKRZYNIA SIĘ TŁUCZE i nic nie zrobisz...



--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:30