![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 April 2006 ![]() |
co mozecie powiedzieć o tym autku warto kupować 15 letni egzemplarz, jakie koszta eksploatacji i jaka instalacja gazowa nadaje sie do tego auta??
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
Jesli juz piszesz na tym forum to Ci powiem ze BMW zawsze warto kupic.
Co do wieku samochodu to zalezy jak ktos go taktowal przez jego lata.... gdyz czasmi mozna kupic paru letnie autko zjechane masakrycznie.... a czasmi mozna kupic egzemplaz liczacy sobie lat 15-20 w stanie praktycznie perfekcyjnym.... wiec tu reguly nie ma. Co do exploatacji to tez zalezy wlasnie od stanu samochodu, bo w spalanie nie bedziemy wnikac, gdyz jest napsiane to w innych postach. Zagazowywac Beeme to wg mnie nieporozumienie lecz jesli juz myslisz o takiej operacji to tylko i wylacznie sekwencja, chyba ze lubisz przygody A ogolnie co do 318 i to bardziej polecalbym 318is ale nie powiem ze 318i jest zle. Zycze udanego zakupu -------------------- Za odwagę trzeba płacić.
Strach jest za darmo |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 September 2005 ![]() |
Witam ja zagazowalem swoją bemke zwyklym gazem (nie sekwencja) jeżdże juz na nim rok i nic sie nie dzieje sprawuje sie wyśmienicie spalanie po trasie 9-10 litrów po mieście 12-13. posiadam E36 318 92 rok jak do tej pory to wymieniłem w niej tylko łożysko koła przód koszt 189zł bo jest z całą piastą wymiana 40zł. Pozdro.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 11 February 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("radzik":y10dants) Witam ja zagazowalem swoją bemke zwyklym gazem (nie sekwencja) jeżdże juz na nim rok i nic sie nie dzieje sprawuje sie wyśmienicie spalanie po trasie 9-10 litrów po mieście 12-13. posiadam E36 318 92 rok jak do tej pory to wymieniłem w niej tylko łożysko koła przód koszt 189zł bo jest z całą piastą wymiana 40zł. Pozdro.
tak tylko zwykle zagazowywują po taniości i podstawowych czynności nie robia jak wymiana kabli swiec i kopułki.. i wtedy boom i szukamy nowej przepływki poszukaj 318is. pzdr i polecam. p.s-mam do sprzedania przywiozłem z holandi juz zgazem 316(niestety) stan perfekcyjny do wymiany tył amorki goła tylko szyber i abs. 5.5 po opłatach. info priv. -------------------- _https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
jak zawsze niestety... 316/318 powered by LPG
to nie lepiej kupic np. Golfa ze slabszym silnikiem niz krzywdzic BMW? Kolezanka ma 318i (lpg niestety) no i IMO nie jezdzi to zbyt rewelacyjnie, fajnie zmiga sie po zakretach (jakis kit zawiasu tam ma) no ale nic ponadto. Ostatni na swiatlach nie bedziesz, ale pierwszy tez malo kiedy. IS radzi sobie juz lepiej, ale znowu eLPiGi zabija osiagi... BMW - TAK! 318i - nie bardzo! LPG - NIE!!!! -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: Über-Bytom ![]() |
Mhm... wszystkie auta oprocz BMW (taka jest teoria montowania gazu) Nie polecam bo i tak bety maja bardzoe elastyczne silniki. Dlaczego moja E36 320i pali okolo 9ltr w mieszanym? Bo uzywam 1,3 i 5 - tych trzech biegow i spokojnie chodzi. 318 bedzie dobra jesli bedzie zadbana i w bardzo dobrym stanie. Oczywiscie jak jej nie bezdiesz katowal to Ci pojezdzi dlugo.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
abstrahując od tego co to za forum, to oczywiście zależy do czego Ci będzie taki wózek potrzebny - jeśli chcesz popylać, to 318i będzie trochę wołowaty (IS trochę mniej), ale jeśl chcesz po prostu miło pojeździć, to czemu nie - jest tylko jedno ale - jeśli jednak lubisz czasem depnąć, to 318i szybko Ci się znudzi
do M40/M43 śmiało można zakładać zwykłą gazownię - jeśli jest wszystko dobrze zestrojone, to nie ma problemu (choć cierpią na tym i tak nie najlepsze już osiągi) jeśli wybierzesz silnik z 4 zaworami na cylinder - warto pomyśleć o sekwencji - niestety nie potrafię tego wyjaśnić od strony technicznej, ale te silniki źle znoszą instalki I i II generacji -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:30 |