![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
ma ktos jakies konkretne bloki pomiarowe dla agu ??
narazie znalazlem kilka na forum audi tt z tematu ARTTUR'a ale to chyba raczej nie do agu Blok 001 - Lambda korekta Blok 002 - MAF Blok 004 - Temperatura powietrza dostarczanego - w agu występuje taki czujnik ?? Blok 020 - Knock Control i cofanie zapłonu na poszczególnych cylindrach . Blok 031- Odczyt z sondy lambda i AFR Blok 115 - Doładowanie wymagane vs doładowanie dostarczane - i tu mnie bardzo ciekawi - AGU niema przeciez czujnika doładowania w IC ??? zalezy mi zeby sprawdzic sondę, maf, n75 i moze jesli by sie dalo pompe paliwa o ile da się te 2 ostatnie za pomocą vag'a -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
13 - knock
7 - lambda 2 - czas wtrysku i flow 1 - zapłon + flow o ile dobrze pamiętam loguje sie 2 z 7 i 1 z 13 N75 jest gdzieś wyżej ale nie pamiętam gdzie, boostu nie ma . -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
W AEB N75 jest na 25...27 kanale. Knock wspólny dla 4 garów kanał 13, knock cylinder 1/2 kanał 14, cylinder 3/4 kanał 15. To wszystko zresztą widać, jak wejdziesz na konkretny kanał to masz podaną wartość w danej jednostce, po jednostce idzie się kapnąć co to jest. Spotkałem się z tym, że w nowszych 1.8T dane parametry były na innych kanałach niż w AEB np. . Wtedy właśnie po jednostkach.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
aha - dziękuję za pomoc
ja mam 98 agu także dość prymitywne dziś będę oglądać -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
25 wymagany,korygowany,rzeczywisty load i n75
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
panowie
mozecie mi powiedziec czy dobrze to wyszło i co wynika z tych cudów ?? pierwszy raz się tym bawiłem http://vaglog.rtnet.pl/dcsp52_33527.html 2-7 http://vaglog.rtnet.pl/dcsp52_33528.html 1-13 http://vaglog.rtnet.pl/dcsp52_33529.html 25 -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sat, 20 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Na którym biegu logowany?
![]() Wydaje mi się że logi to z butem w podłodze do odcinki na trzecim biegu. Pierwszy log z 002 jest źle zrobiony. Niech się wypowiedzą specjaliści jeszcze. Mam rozpiskę wszystkich bloków więc wkleję jak będzie chwila czasu. Niestety co i gdzie czytać (jakie prawidłowe wartości) pozostawiam już diagnostą. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
logi wg instrukcji 3 bieg od 2000 i podłoga do odcinki na kilku logach cos mi sie pojawiło na drodze stad po 2 pomiary
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Być może świece do wymiany, lub czyszczenia. Duty cycle N75 coś szaleje i wygląda to jakbyś wciskał gaz i puszczał non stop.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
raz mi wyjechalo auto ale drugi pomiar powinien byc ok on tez jest "pofalowany" ??
a jak przeplywka ? -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Jezeli doladowanie jest dobre to przeplywomierz do wymiany
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
no turbo mi ładuje na 3 biegu 0.6 w peaku :/ więc chyba ok
czyli świece, przepływka i n75 do zmiany ? dziwne troszke bo autem robię powtarzalne 7.5 do 100 :/ -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 20 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Kolego ale nie napisałeś że masz inne turbo. A jak dobrze pamiętam to siedzi K03-053
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 29 October 2003 Skąd: Żyrardów| Zakazane miasto ![]() |
Podepnę się pod temat żeby nie zakładać podobnego
Zrobiłem logi dynamiczne swojego AGU (z tego co mi wiadomo seria), pomożecie mi je zinterpretować? Jedyne co kojarzę, to to że MAF powinien być w okolicy 80% mocy auta, czyli teoretycznie przepływka jest OK? Kanały 2 i 7 Kanały 1 i 13 Kanał 25 i powtórzony 13 Auto czasem szarpie na zimnym silniku, do tego po odpaleniu skaczą na kilkanaście sekund obroty tak w okolice 1800 :? czasem też "strzela" z wydechu... wszystko na zimnym silniku, po nagrzaniu raczej nie mam zastrzeżeń. P.S. Jak w AGU zmierzyć doładowanie, z tego co się orientuję AGU się nie loguje na 115 kanale... -------------------- Był Leon 1M ARL+ jest AGU...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
doladowanie w agu mierzy sie na zewnetrznym zegarze. bo agu nie ma map sensora. świece ? adaptacja przepustnicy ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 29 October 2003 Skąd: Żyrardów| Zakazane miasto ![]() |
Tak, tylko wolałbym najpierw zdiagnozować ew. niedomagania wozu, a nie wymieniać wszystko po kolei
![]() -------------------- Był Leon 1M ARL+ jest AGU...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
nie trzeba wymieniac przepustnicy zeby ja zaadaptować
![]() ![]() Zrób adaptacje przepustnicy. Sprawdz przepływ powietrza na logu statycznym i zobacz czy mieści sie w granicy wskazań. Ew na zimnym odepnij przepływke i zobacz czy tez obroty ida na 1800 z odpietym mafem. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Tak, tylko wolałbym najpierw zdiagnozować ew. niedomagania wozu, a nie wymieniać wszystko po kolei ![]() wedlug mnie wszystko ok -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 29 October 2003 Skąd: Żyrardów| Zakazane miasto ![]() |
PatTDI, dzięki to mnie pocieszyłeś
![]() nie trzeba wymieniac przepustnicy zeby ja zaadaptować ![]() ![]() w sumie racja, świeczki sobie wymienię, bo nie wiem kiedy ostatnio były wymieniane... natomiast co do przepustnicy chyba trafiłeś w 10... mam 2 błędy znalazłem podobny problem na forum, więc TU się z tematem dopisałem. W każdym bądź razie adaptacja przepustnicy się nie powiodła, zastanawiam się tylko czy muszę kupić nową przepustnice czy da się coś z tą zrobić? Sprawdz przepływ powietrza na logu statycznym i zobacz czy mieści sie w granicy wskazań. jak byś mi jeszcze podpowiedział jak to prawidłowo zrobić, to byłbym wdzięczny ![]() -------------------- Był Leon 1M ARL+ jest AGU...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Nie wiem jak w AGU ale w golfie AHW (1.4 16V) jak padła przepustnica to objawy były bardzo podobne do Twoich z tym że nie strzelał w wydech, ale była masa różnych dziwnych rzeczy , totalnie nie do wyjaśnienia, jak sie 'potencjometr' - scieżka miała już przerwe(y) szczególnie w tym zakresie w którym sie używa najcześciej gazu no i po wymianie na nową problem ustąpił. Z tym że polecam przepustnice oryginalna - oj bedzie kosztować , chyba że bawisz się w używki ale to też nie wiadomo co kupisz i jak długo pochodzi. No i na uszkodzonej przepustnicy właśnie nie da się zrobić adaptacji. Do niektórych przepustnic widziałem sam wkład do środka (płytke ze ścieżka napylona na druk) sprawdz na allegro ale to raczej do AGU nie podejdzie tylko z tego co pamietam do starych motorów VAG-a.
Co do przepływu to poszukaj na forach - na passat forum jest opis dodany przez Marecek z opisem co i jak sprawdzać logować w 1.8T Agu lub innych z map-em. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:23 |