Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> bloki pomiarowe 1.8T agu
R6
post Sun, 30 Jan 2011 - 07:55
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





ma ktos jakies konkretne bloki pomiarowe dla agu ??


narazie znalazlem kilka na forum audi tt z tematu ARTTUR'a ale to chyba raczej nie do agu

Blok 001 - Lambda korekta
Blok 002 - MAF
Blok 004 - Temperatura powietrza dostarczanego
- w agu występuje taki czujnik ??
Blok 020 - Knock Control i cofanie zapłonu na poszczególnych cylindrach .
Blok 031- Odczyt z sondy lambda i AFR
Blok 115 - Doładowanie wymagane vs doładowanie dostarczane
- i tu mnie bardzo ciekawi - AGU niema przeciez czujnika doładowania w IC ???

zalezy mi zeby sprawdzic sondę, maf, n75 i moze jesli by sie dalo pompe paliwa o ile da się te 2 ostatnie za pomocą vag'a


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Jan 2011 - 07:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GTO
post Sun, 30 Jan 2011 - 10:14
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





13 - knock
7 - lambda
2 - czas wtrysku i flow
1 - zapłon + flow o ile dobrze pamiętam

loguje sie 2 z 7 i 1 z 13
N75 jest gdzieś wyżej ale nie pamiętam gdzie, boostu nie ma .



--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 30 Jan 2011 - 12:57
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





W AEB N75 jest na 25...27 kanale. Knock wspólny dla 4 garów kanał 13, knock cylinder 1/2 kanał 14, cylinder 3/4 kanał 15. To wszystko zresztą widać, jak wejdziesz na konkretny kanał to masz podaną wartość w danej jednostce, po jednostce idzie się kapnąć co to jest. Spotkałem się z tym, że w nowszych 1.8T dane parametry były na innych kanałach niż w AEB np. . Wtedy właśnie po jednostkach.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sun, 30 Jan 2011 - 13:00
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





aha - dziękuję za pomoc

ja mam 98 agu także dość prymitywne

dziś będę oglądać


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sun, 30 Jan 2011 - 13:02
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





25 wymagany,korygowany,rzeczywisty load i n75


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:47
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





panowie

mozecie mi powiedziec czy dobrze to wyszło i co wynika z tych cudów ?? pierwszy raz się tym bawiłem

http://vaglog.rtnet.pl/dcsp52_33527.html 2-7
http://vaglog.rtnet.pl/dcsp52_33528.html 1-13
http://vaglog.rtnet.pl/dcsp52_33529.html 25


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strikerbest
post Sun, 30 Jan 2011 - 20:52
Post #7


User
Dołączył: Sat, 20 December 2008
Skąd: Łódź





Na którym biegu logowany? smile.gif
Wydaje mi się że logi to z butem w podłodze do odcinki na trzecim biegu. Pierwszy log z 002 jest źle zrobiony. Niech się wypowiedzą specjaliści jeszcze. Mam rozpiskę wszystkich bloków więc wkleję jak będzie chwila czasu. Niestety co i gdzie czytać (jakie prawidłowe wartości) pozostawiam już diagnostą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sun, 30 Jan 2011 - 22:07
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





logi wg instrukcji 3 bieg od 2000 i podłoga do odcinki na kilku logach cos mi sie pojawiło na drodze stad po 2 pomiary


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 31 Jan 2011 - 10:02
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Być może świece do wymiany, lub czyszczenia. Duty cycle N75 coś szaleje i wygląda to jakbyś wciskał gaz i puszczał non stop.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Mon, 31 Jan 2011 - 16:36
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





raz mi wyjechalo auto ale drugi pomiar powinien byc ok on tez jest "pofalowany" ??

a jak przeplywka ?


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 31 Jan 2011 - 19:03
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Jezeli doladowanie jest dobre to przeplywomierz do wymiany


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Mon, 31 Jan 2011 - 19:21
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





no turbo mi ładuje na 3 biegu 0.6 w peaku :/ więc chyba ok

czyli świece, przepływka i n75 do zmiany ?
dziwne troszke bo autem robię powtarzalne 7.5 do 100 :/



--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strikerbest
post Mon, 31 Jan 2011 - 21:52
Post #13


User
Dołączył: Sat, 20 December 2008
Skąd: Łódź





Kolego ale nie napisałeś że masz inne turbo. A jak dobrze pamiętam to siedzi K03-053
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KoLoS
post Fri, 08 Apr 2011 - 09:23
Post #14


User
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Żyrardów| Zakazane miasto





Podepnę się pod temat żeby nie zakładać podobnego
Zrobiłem logi dynamiczne swojego AGU (z tego co mi wiadomo seria), pomożecie mi je zinterpretować?


Jedyne co kojarzę, to to że MAF powinien być w okolicy 80% mocy auta, czyli teoretycznie przepływka jest OK?

Kanały 2 i 7
Kanały 1 i 13
Kanał 25 i powtórzony 13

Auto czasem szarpie na zimnym silniku, do tego po odpaleniu skaczą na kilkanaście sekund obroty tak w okolice 1800 :? czasem też "strzela" z wydechu... wszystko na zimnym silniku, po nagrzaniu raczej nie mam zastrzeżeń.

P.S.
Jak w AGU zmierzyć doładowanie, z tego co się orientuję AGU się nie loguje na 115 kanale...


--------------------
Był Leon 1M ARL+ jest AGU...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 08 Apr 2011 - 11:16
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





doladowanie w agu mierzy sie na zewnetrznym zegarze. bo agu nie ma map sensora. świece ? adaptacja przepustnicy ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KoLoS
post Fri, 08 Apr 2011 - 14:59
Post #16


User
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Żyrardów| Zakazane miasto





Tak, tylko wolałbym najpierw zdiagnozować ew. niedomagania wozu, a nie wymieniać wszystko po kolei wink.gif


--------------------
Był Leon 1M ARL+ jest AGU...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 08 Apr 2011 - 15:10
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





nie trzeba wymieniac przepustnicy zeby ja zaadaptować ph34r.gif a świece to nie jest aż pół wozu znów smile.gif
Zrób adaptacje przepustnicy. Sprawdz przepływ powietrza na logu statycznym i zobacz czy mieści sie w granicy wskazań. Ew na zimnym odepnij przepływke i zobacz czy tez obroty ida na 1800 z odpietym mafem.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Fri, 08 Apr 2011 - 19:21
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(KoLoS @ Fri, 08 Apr 2011 - 14:59) *
Tak, tylko wolałbym najpierw zdiagnozować ew. niedomagania wozu, a nie wymieniać wszystko po kolei wink.gif

wedlug mnie wszystko ok


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KoLoS
post Fri, 08 Apr 2011 - 20:30
Post #19


User
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Żyrardów| Zakazane miasto





PatTDI, dzięki to mnie pocieszyłeś smile.gif


CYTAT(GREGROR10 @ Fri, 08 Apr 2011 - 15:10) *
nie trzeba wymieniac przepustnicy zeby ja zaadaptować ph34r.gif a świece to nie jest aż pół wozu znów smile.gif

w sumie racja, świeczki sobie wymienię, bo nie wiem kiedy ostatnio były wymieniane...
natomiast co do przepustnicy chyba trafiłeś w 10... mam 2 błędy znalazłem podobny problem na forum, więc TU się z tematem dopisałem. W każdym bądź razie adaptacja przepustnicy się nie powiodła, zastanawiam się tylko czy muszę kupić nową przepustnice czy da się coś z tą zrobić?

CYTAT(GREGROR10 @ Fri, 08 Apr 2011 - 15:10) *
Sprawdz przepływ powietrza na logu statycznym i zobacz czy mieści sie w granicy wskazań.

jak byś mi jeszcze podpowiedział jak to prawidłowo zrobić, to byłbym wdzięczny smile.gif


--------------------
Był Leon 1M ARL+ jest AGU...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 09 Apr 2011 - 10:05
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Nie wiem jak w AGU ale w golfie AHW (1.4 16V) jak padła przepustnica to objawy były bardzo podobne do Twoich z tym że nie strzelał w wydech, ale była masa różnych dziwnych rzeczy , totalnie nie do wyjaśnienia, jak sie 'potencjometr' - scieżka miała już przerwe(y) szczególnie w tym zakresie w którym sie używa najcześciej gazu no i po wymianie na nową problem ustąpił. Z tym że polecam przepustnice oryginalna - oj bedzie kosztować , chyba że bawisz się w używki ale to też nie wiadomo co kupisz i jak długo pochodzi. No i na uszkodzonej przepustnicy właśnie nie da się zrobić adaptacji. Do niektórych przepustnic widziałem sam wkład do środka (płytke ze ścieżka napylona na druk) sprawdz na allegro ale to raczej do AGU nie podejdzie tylko z tego co pamietam do starych motorów VAG-a.

Co do przepływu to poszukaj na forach - na passat forum jest opis dodany przez Marecek z opisem co i jak sprawdzać logować w 1.8T Agu lub innych z map-em.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:23