![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 28 July 2013 Skąd: Wrocław ![]() |
Cześć. Jestem tu pierwszy raz. Zastanawiam się nad kupnem audi tt w okolicach 2007-2008 roku najlepiej w quattro w kwocie do 70 tysi. Pytanie brzmi czy lepiej wybrać 2,0 tfsi 200 hp czy 3,2 v6 250 hp. O silniku 2.0 trochę poczytałem i wiem tyle że lubi pić olej. A o tym 3,2 nie wiem zbyt wiele, to chyba powiększony VR6? Proszę o pomoc. Autko będzie wykorzystywane raczej w trasie. Pozdrawiam P.S. W grę wchodzi ewentualnie jakiś golfik lub a3 w tej kwocie.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
3.2 to klasyczny vr vw, ten sam siedzi np. w golfie V R32. Jak planujesz grubsze mody to łatwiej będzie z 2.0T. Za VR6 przemawia na pewno łańcuch rozrządu i super dzwięk, ale będzie palił więcej od tsi.
A może właśnie mk5 r32, wydaje mi się lepszy na trasę, mimo że ta sama płyta co w TT. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 28 July 2013 Skąd: Wrocław ![]() |
Modów nie planuje. Za stary jestem :-) tylko jaka szansa na znalezienie niezajechanego czyt. w miarę bezawaryjnego i bezwypadkowego R32? A moze s3? Autem będzie jeździć tez moja żona trasy okolo 200 km 3 razy w tygodniu. Moze ktoś podsunie jeszcze jakieś propozycje? Z góry dziękuję :-)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Sorki ale klasyczny VR VW to ma 2.8/2.9 i 12v ten 3.2 24v to można powiedzieć druga generacja VRa.
Po drugie w trasę lepszy silnik wolnossący niż doładowany, po trzecie jeśli planuje grubsze mody to właśnie chyba VR jest bardziej odpowiedni od 2.0 TFSI, sądząc po projektach, bo w VR to jakie niby mody można zrobić, jako wolnossaka to pewnie lepiej nie ruszać, ale po zakuciu i dmuchnięciu to chyba "sky is the limit". Zależy czy celem jest 300 czy 500 KM. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Mody nie są celem...ponadto autem ma jeździć Kobieta wiec wybór chyba oczywisty
![]() ![]() -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 28 July 2013 Skąd: Wrocław ![]() |
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc:-)zatem poszukiwania niebitego r32 czas zacząć ;-)pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Mody nie są celem...ponadto autem ma jeździć Kobieta wiec wybór chyba oczywisty ![]() ![]() Myślę że żona i tak w trasie by jechała na podciśnieniu więc po szybkim zgaszeniu auta nic się nie stanie ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
CYTAT No i 2.0 potrafi być ekonomiczne w trasie jeśli Bierzesz to pod uwagę 3.2 FSI też jest bardzo ekonomiczne jak się nie pałuję (koledze 3.6 pali bez większego butowania 8-9l). |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
3.2 FSI też jest bardzo ekonomiczne jak się nie pałuję (koledze 3.6 pali bez większego butowania 8-9l). z tym ze 3.2 w TT nie jest FSI ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
TT 2.0 był tylko FWD
TT 3.2, TT S i TT RS był tylko AWD Jesli więc założeniem jest quattro, to zostaje 3.2 bądź pozostale wersje S/RS -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Thu, 01 March 2007 ![]() |
Do 2.0 TFSI (200 lub 211 KM) też można było opcjonalnie dobrać napęd quattro. Fakt, że jest ich mało na rynku, ale jednak czasem się trafiają (podobnie jak A3 2.0T w quattro)
Jedynie 1.8 zawsze wychodziły z napędem na przód. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
za 70 tys niekupisz ladnej sztuki tt ani 3.2 ani 2.0
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:22 |