Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> audi tt 2.0 czy 3.2
perlamed
post Sun, 28 Jul 2013 - 22:49
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 28 July 2013
Skąd: Wrocław





Cześć. Jestem tu pierwszy raz. Zastanawiam się nad kupnem audi tt w okolicach 2007-2008 roku najlepiej w quattro w kwocie do 70 tysi. Pytanie brzmi czy lepiej wybrać 2,0 tfsi 200 hp czy 3,2 v6 250 hp. O silniku 2.0 trochę poczytałem i wiem tyle że lubi pić olej. A o tym 3,2 nie wiem zbyt wiele, to chyba powiększony VR6? Proszę o pomoc. Autko będzie wykorzystywane raczej w trasie. Pozdrawiam P.S. W grę wchodzi ewentualnie jakiś golfik lub a3 w tej kwocie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Jul 2013 - 22:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mitusm
post Mon, 29 Jul 2013 - 19:57
Post #2


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





3.2 to klasyczny vr vw, ten sam siedzi np. w golfie V R32. Jak planujesz grubsze mody to łatwiej będzie z 2.0T. Za VR6 przemawia na pewno łańcuch rozrządu i super dzwięk, ale będzie palił więcej od tsi.
A może właśnie mk5 r32, wydaje mi się lepszy na trasę, mimo że ta sama płyta co w TT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
perlamed
post Mon, 29 Jul 2013 - 23:17
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 28 July 2013
Skąd: Wrocław





Modów nie planuje. Za stary jestem :-) tylko jaka szansa na znalezienie niezajechanego czyt. w miarę bezawaryjnego i bezwypadkowego R32? A moze s3? Autem będzie jeździć tez moja żona trasy okolo 200 km 3 razy w tygodniu. Moze ktoś podsunie jeszcze jakieś propozycje? Z góry dziękuję :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Mon, 29 Jul 2013 - 23:20
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Sorki ale klasyczny VR VW to ma 2.8/2.9 i 12v ten 3.2 24v to można powiedzieć druga generacja VRa.
Po drugie w trasę lepszy silnik wolnossący niż doładowany, po trzecie jeśli planuje grubsze mody to właśnie chyba VR jest bardziej odpowiedni od 2.0 TFSI, sądząc po projektach, bo w VR to jakie niby mody można zrobić, jako wolnossaka to pewnie lepiej nie ruszać, ale po zakuciu i dmuchnięciu to chyba "sky is the limit". Zależy czy celem jest 300 czy 500 KM.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Mon, 29 Jul 2013 - 23:39
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Mody nie są celem...ponadto autem ma jeździć Kobieta wiec wybór chyba oczywisty biggrin.gif Nie wiem czy przypadkiem 2.0tfsi nie ma wymuszonego obiegu wody poprzez turbo po zgaszeniu ale jakoś wyobrażam sobie (z całym szacunkiem dla małżonki autora tematu) jak po przejechaniu 100km zjeżdża na stacje przypudrować nosek i bach silnik OFF biggrin.gif Żaden silnik tego nie lubi a doładowany szczególnie. Poza tym 2.0tfsi jak słusznie zwróciłeś uwagę lubi chlapnąć sobie olej, chcesz sprawdzać co chwilę w aucie żony stan oleju ? Kobieta raczej tego nie przypilnuje. r32 + dsg i będziecie zadowoleni ;-)


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
perlamed
post Tue, 30 Jul 2013 - 04:55
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 28 July 2013
Skąd: Wrocław





Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc:-)zatem poszukiwania niebitego r32 czas zacząć ;-)pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Tue, 30 Jul 2013 - 19:27
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





CYTAT(m!xeR @ Mon, 29 Jul 2013 - 23:39) *
Mody nie są celem...ponadto autem ma jeździć Kobieta wiec wybór chyba oczywisty biggrin.gif Nie wiem czy przypadkiem 2.0tfsi nie ma wymuszonego obiegu wody poprzez turbo po zgaszeniu ale jakoś wyobrażam sobie (z całym szacunkiem dla małżonki autora tematu) jak po przejechaniu 100km zjeżdża na stacje przypudrować nosek i bach silnik OFF biggrin.gif Żaden silnik tego nie lubi a doładowany szczególnie. Poza tym 2.0tfsi jak słusznie zwróciłeś uwagę lubi chlapnąć sobie olej, chcesz sprawdzać co chwilę w aucie żony stan oleju ? Kobieta raczej tego nie przypilnuje. r32 + dsg i będziecie zadowoleni ;-)


Myślę że żona i tak w trasie by jechała na podciśnieniu więc po szybkim zgaszeniu auta nic się nie stanie smile.gif . No i 2.0 potrafi być ekonomiczne w trasie jeśli Bierzesz to pod uwagę . Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Tue, 30 Jul 2013 - 20:11
Post #8


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





CYTAT
No i 2.0 potrafi być ekonomiczne w trasie jeśli Bierzesz to pod uwagę

3.2 FSI też jest bardzo ekonomiczne jak się nie pałuję (koledze 3.6 pali bez większego butowania 8-9l).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 01 Aug 2013 - 10:16
Post #9


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(norbivr6 @ Tue, 30 Jul 2013 - 20:11) *
3.2 FSI też jest bardzo ekonomiczne jak się nie pałuję (koledze 3.6 pali bez większego butowania 8-9l).


z tym ze 3.2 w TT nie jest FSI wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Thu, 01 Aug 2013 - 10:25
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





TT 2.0 był tylko FWD
TT 3.2, TT S i TT RS był tylko AWD
Jesli więc założeniem jest quattro, to zostaje 3.2 bądź pozostale wersje S/RS


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xen
post Thu, 01 Aug 2013 - 12:04
Post #11


User
Dołączył: Thu, 01 March 2007





Do 2.0 TFSI (200 lub 211 KM) też można było opcjonalnie dobrać napęd quattro. Fakt, że jest ich mało na rynku, ale jednak czasem się trafiają (podobnie jak A3 2.0T w quattro)
Jedynie 1.8 zawsze wychodziły z napędem na przód.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Thu, 01 Aug 2013 - 17:27
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





za 70 tys niekupisz ladnej sztuki tt ani 3.2 ani 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:22