![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
Witam panowie. Mam problem w a8 d2 4.2 abz, otóz po agresywniejszej jeździe zapala się kontrolka CAT silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach, a z okolicy katalizatorów aż sie dymi. No nic innego jak zapchane. Autko kupione od pana 44 rocznik więc podejrzewam że gazu w oporze nie widziało. Przy normalnej jezdzie wszystko w jak najlepszym porządku. Co zrobić z wydechem, żeby oczywiście pozbyć się katów, co w ich miejsce, no i chciałbym podkreślić brzmienie v8, co z tlumikiem końcowym i środkowym ? Dzieki za opowiedzi i pozdrawiam.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
Natrafiłem na firmę http://saiti.home.pl/final/index.php?route...amp;path=60_106 PROEX, może imitacje katów od nich i tłumiki z ich oferty by się sprawdziły na oryginalnych rurach, ceny przystępne.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 12 August 2009 Skąd: Reda ![]() |
Moja rada...wywalić katy. Nie pamiętam czy ABZ ma sondy kontrolne czy nie ale jak ma to podnieść na podkładce. Wydech dać wyspawać z nierdzewki na 3 tłumikach...czyli:
kolektory->DP->x-pipe->tłumik centralny 2=2 -> dwa tłumiki końcowe przelotowe np. RM Motors. W S6 zrobiłem kwas tuż za x-pipem na 4 tłumikach i wyszło przyzwoicie. -------------------- Przewaga dzięki technice.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wypada zapłon i odłącza wtryskiwacze, by chronić katalizator.
Możesz mieć problem z układem zapłonowym/lejącym wtryskiem/pękniętą membraną w regulatorze ciśnienia paliwa/itd. Wytnij katy i zobacz jak będzie, bo jest spora szansa, że nadal będzie przestawał pracować na wszystkie garnki i raził kontrolkami. Zapłon lubi wypadać na rozgrzanym silniku, na niskich obrotach, przy wciskaniu gazu do spodu, szczególnie nagle. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Witam panowie. Mam problem w a8 d2 4.2 abz, otóz po agresywniejszej jeździe zapala się kontrolka CAT silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach, a z okolicy katalizatorów aż sie dymi. No nic innego jak zapchane. Autko kupione od pana 44 rocznik więc podejrzewam że gazu w oporze nie widziało. Przy normalnej jezdzie wszystko w jak najlepszym porządku. Co zrobić z wydechem, żeby oczywiście pozbyć się katów, co w ich miejsce, no i chciałbym podkreślić brzmienie v8, co z tlumikiem końcowym i środkowym ? Dzieki za opowiedzi i pozdrawiam. Zamiast wrożyć z kuli proponował bym podłączyć vag. bo również może być problem z cewkami i wiele innych pochodnych, w efekcie czego lecą katy. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Legnica ![]() |
Natrafiłem na firmę PROEX, może imitacje katów od nich i tłumiki z ich oferty by się sprawdziły na oryginalnych rurach, ceny przystępne. firmy PROEX nie polecam kupilem kiedyś od nich tłumik końcowy do e46 330i, miałbyć na indywidualne zamówienie cichy i podkreslający dzwięk R6 ... dostałem jakieś pierdząco-buczące nie wiem co.. po tygodniu poleciał w smieci... -------------------- C32 AMG
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:17 |