Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> audi a8 d2 4.2 abz modyfikacja wydechu
Triace
post Mon, 14 Nov 2016 - 14:27
Post #1


User
Dołączył: Tue, 20 May 2014





Witam panowie. Mam problem w a8 d2 4.2 abz, otóz po agresywniejszej jeździe zapala się kontrolka CAT silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach, a z okolicy katalizatorów aż sie dymi. No nic innego jak zapchane. Autko kupione od pana 44 rocznik więc podejrzewam że gazu w oporze nie widziało. Przy normalnej jezdzie wszystko w jak najlepszym porządku. Co zrobić z wydechem, żeby oczywiście pozbyć się katów, co w ich miejsce, no i chciałbym podkreślić brzmienie v8, co z tlumikiem końcowym i środkowym ? Dzieki za opowiedzi i pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 14 Nov 2016 - 14:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Triace
post Mon, 14 Nov 2016 - 15:37
Post #2


User
Dołączył: Tue, 20 May 2014





Natrafiłem na firmę http://saiti.home.pl/final/index.php?route...amp;path=60_106 PROEX, może imitacje katów od nich i tłumiki z ich oferty by się sprawdziły na oryginalnych rurach, ceny przystępne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bloku
post Sun, 27 Nov 2016 - 21:41
Post #3


User
Dołączył: Wed, 12 August 2009
Skąd: Reda





Moja rada...wywalić katy. Nie pamiętam czy ABZ ma sondy kontrolne czy nie ale jak ma to podnieść na podkładce. Wydech dać wyspawać z nierdzewki na 3 tłumikach...czyli:
kolektory->DP->x-pipe->tłumik centralny 2=2 -> dwa tłumiki końcowe przelotowe np. RM Motors.

W S6 zrobiłem kwas tuż za x-pipem na 4 tłumikach i wyszło przyzwoicie.


--------------------
Przewaga dzięki technice.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 28 Nov 2016 - 08:12
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Wypada zapłon i odłącza wtryskiwacze, by chronić katalizator.
Możesz mieć problem z układem zapłonowym/lejącym wtryskiem/pękniętą membraną w regulatorze ciśnienia paliwa/itd.
Wytnij katy i zobacz jak będzie, bo jest spora szansa, że nadal będzie przestawał pracować na wszystkie garnki i raził kontrolkami.
Zapłon lubi wypadać na rozgrzanym silniku, na niskich obrotach, przy wciskaniu gazu do spodu, szczególnie nagle.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Mon, 28 Nov 2016 - 23:16
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(Triace @ Mon, 14 Nov 2016 - 14:27) *
Witam panowie. Mam problem w a8 d2 4.2 abz, otóz po agresywniejszej jeździe zapala się kontrolka CAT silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach, a z okolicy katalizatorów aż sie dymi. No nic innego jak zapchane. Autko kupione od pana 44 rocznik więc podejrzewam że gazu w oporze nie widziało. Przy normalnej jezdzie wszystko w jak najlepszym porządku. Co zrobić z wydechem, żeby oczywiście pozbyć się katów, co w ich miejsce, no i chciałbym podkreślić brzmienie v8, co z tlumikiem końcowym i środkowym ? Dzieki za opowiedzi i pozdrawiam.

Zamiast wrożyć z kuli proponował bym podłączyć vag. bo również może być problem z cewkami i wiele innych pochodnych, w efekcie czego lecą katy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomx
post Tue, 29 Nov 2016 - 14:41
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Legnica





CYTAT(Triace @ Mon, 14 Nov 2016 - 15:37) *
Natrafiłem na firmę PROEX, może imitacje katów od nich i tłumiki z ich oferty by się sprawdziły na oryginalnych rurach, ceny przystępne.


firmy PROEX nie polecam

kupilem kiedyś od nich tłumik końcowy do e46 330i, miałbyć na indywidualne zamówienie cichy i podkreslający dzwięk R6 ... dostałem jakieś pierdząco-buczące nie wiem co.. po tygodniu poleciał w smieci...


--------------------
C32 AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:17