Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zwiększenie obrotów biegu jałowego
DRACK
post Wed, 27 Aug 2008 - 13:50
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 07 November 2004
Skąd: z kątowni





Silnik bmw m50b25 motronic 3.1,po wymianie wałków i koła zamachowego na lżejsze fabryczne 650 obr/min powoduje telepanie i przygasanie silnika ,czy jest jakiś sposób na zmianę wolnych obrotów?
na pewno jest to wartość zapisana na e-promie sterującym silnikiem ,ale jak ja zmienić?
Myślałem jeszcze o możliwości zasymulowania załączenia Sie kompresora klimatyzacji ,przez podanie określonego sygnału na sterownik silnika jednak nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat ,na schemacie 2 piny połączone są ze sterownikiem klimatyzacji jednak nadal nie wiem jaki sygnał powinien zostać na nie podany, próba przyspieszania zapłonu za pomocą smt-6 kończy się błędem czujnika obrotów silnika.
Jestem otwarty na wszelkie sugestie.


--------------------
NIE KUPIŁEM SZYBKIEJ FURY,JA JĄ SOBIE ZROBIŁEM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 27 Aug 2008 - 13:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Colin
post Wed, 27 Aug 2008 - 15:05
Post #2


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Aby podac sygnal do ecu ze klima jest wlaczona zwykle wystarczy przewod podpiac do masy.
Jak chcesz podniesc obroty, to jeszcze zostaje odpiecie seryjnego silnika i reczna regulacja uchyleniem przepustnicy lub zrobienie zaworka obejsciowego przepustnicy.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kazio234
post Wed, 27 Aug 2008 - 15:07
Post #3


Super User
Dołączył: Thu, 15 February 2007
Skąd: Olsztyn





U mnie tez sa 2 piny, a zeby zalaczyc wyzsze obroty wystarczy je zewrzec. Dla bezpieczenstwa mozna dac przez opornik 10k i zobaczyc co sie stanie, z opornikiem nic sie nie spali....


--------------------
e36 coupe m50b25T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Wed, 27 Aug 2008 - 15:39
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Nie masz sroby obejsciowej w przepustnicy ? Moze nia sie pobaw jesli jest.


Najlepiej byloby po prostu przesterowac komputer...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRACK
post Wed, 27 Aug 2008 - 16:48
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 07 November 2004
Skąd: z kątowni





w tym modelu taka śruba nie występuje ,a wolne obroty generowane przez uchylona przepustnice dają w tym silniku jeszcze gorsze efekty


--------------------
NIE KUPIŁEM SZYBKIEJ FURY,JA JĄ SOBIE ZROBIŁEM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
80quattro
post Sun, 31 Aug 2008 - 14:04
Post #6


User
Dołączył: Wed, 26 September 2007
Skąd: Ustroń





A nie masz czasem gdzieś nieszczelności w dolocie ?
Jeśli uchylenie przepustnicy powoduje jeszcze większą niestabilność obrotów to są to typowe objawy tzw. lewego powietrza .


--------------------
Audi A4 Quattro 1.8 t BEX
Fiat Punto GT
Fiat Grande Punto Sport 1.4 T-jet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Sun, 31 Aug 2008 - 17:57
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Obejrzyj dokładnie kolektor dolotowy, może jest jakiś wolny króciec, który jest nieużywany i zaślepiony, można go podpiąć za przepływomierz i zrobić prostą regulację.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sun, 31 Aug 2008 - 18:03
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Ale dawanie lewego powietrza nic nie da jesli sterownik bedzie dazyl do zadanych obrotow domykajac przepustnice. Wedlug mnie jedyny sensowny sposob to danie tego sygnalu o wlaczonej klimie


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:13