Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zwiększenie mocy BMW e36 2.8 l
Jakub_e36
post Mon, 01 May 2006 - 13:43
Post #1


User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





Witam. Mam BMW e36 z 1995 roku: pojemność skokowa to: 2800 cm3. Po shamowaniu wyszło mi 188 km (seryjnie: 198), lecz samochód jest w opłakanym stanie. Pierw doprowadzę go do normalności, a potem mam zamiar zwiększać jego moc. Włożyć kompresor? Jeśli tak to jaki, a jeśli nie to, co byście radzili? Chciałbym sie zamknąć w 7-8 tys. Z góry dziękuje za rady. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 01 May 2006 - 13:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hwojtek
post Mon, 01 May 2006 - 14:50
Post #2


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Nie sądzę, żebyś był w stanie znaleźć kompresor, zmodyfikować pod niego silnik i założyć go za 8000 PLN...

Być może (być może!) w 10.000 PLN zmieścisz się z zestawem turbo.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Mon, 01 May 2006 - 15:54
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





To ja sie podłącze , jesli kto umie to liczyc , jaki kompresor ma byc zeby w 2.5 lub 2.8 dał około 250-300 koni. I do ilu trzeba wtedy odprężyc motorek Turbo jakos sie boje


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jakub_e36
post Mon, 01 May 2006 - 17:51
Post #4


User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT("hwojtek":3ira56u7)
Nie sądzę, żebyś był w stanie znaleźć kompresor, zmodyfikować pod niego silnik i założyć go za 8000 PLN...

Być może (być może!) w 10.000 PLN zmieścisz się z zestawem turbo.


A orientujesz się w ilu tysiącach bym się zmieścił? A jeśli turbo to jakie? Do jakiej firmy pisać/dzwonić, aby dowiedzieć sie szczegółów i liczyć w razie czego na pomoc? Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KUJON
post Mon, 01 May 2006 - 22:39
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 24 February 2004
Skąd: TARNÓW





CYTAT("Jakub_e36":20idonkq)
Witam. Mam BMW e36 z 1995 roku: pojemność skokowa to: 2800 cm3. Po shamowaniu wyszło mi 188 km (seryjnie: 198), lecz samochód jest w opłakanym stanie. Pierw doprowadzę go do normalności, a potem mam zamiar zwiększać jego moc. Włożyć kompresor? Jeśli tak to jaki, a jeśli nie to, co byście radzili? Chciałbym sie zamknąć w 7-8 tys. Z góry dziękuje za rady. Pozdrawiam.

nie wiem skąd ci sie wzieło to 198 MK bo 2,8 seryjnie miało 193 KM ...


--------------------
--==ONLY BMW==--
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 02 May 2006 - 00:09
Post #6


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Pogadaj z Keyserem, w końcu to on jest dyżurny do BMW turbo tutaj... Ja tylko sprzątam


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kostos
post Tue, 06 Jun 2006 - 00:58
Post #7


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 January 2004
Skąd: Wroclaw





podpinam sie pod temacik..mam e36 328 cabrio,niedawno zostal wlozony kolektor wydechowy rownoodleglosciowy i uwolniony wydech,teraz na dniach zakladam kolektor dolotowy od 2,5 m50 i chip..mysle ze powinno byc kolo 230 KM,no i juz szukam kolejnych modow..co moglbym teraz zrobic?moze glowica?czy to sie oplaca,czego mozna sie po tym spodziewac?
pozdrawiam


--------------------
A4 3.0 tdi 253ps 525nm avant...szukam miejskiego zapierdalacza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
525/24V
post Tue, 06 Jun 2006 - 06:44
Post #8


User
Dołączył: Wed, 30 November 2005





po zmiane kolektora od m50b25 powinno wypluc okolo 220 koni.


--------------------
Lybra 2.4 jtd
97 YZF 750R 125 hp (4HD)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kostos
post Tue, 06 Jun 2006 - 13:43
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 January 2004
Skąd: Wroclaw





..no zalezy ile bylo przed zmiana..czekam niecierpliwie na odp na pytanie zadane wyzej..
pzdr


--------------------
A4 3.0 tdi 253ps 525nm avant...szukam miejskiego zapierdalacza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BYDLAKUS
post Wed, 07 Jun 2006 - 00:11
Post #10


Rookie
Dołączył: Sat, 08 April 2006





CYTAT("kostos":2vvyw4b0)
..no zalezy ile bylo przed zmiana..czekam niecierpliwie na odp na pytanie zadane wyzej..
pzdr


Witam też mam e36 328 i moje pytanko: gdzie mogę założyć ten kolektor z 2.5L M50? i jak możesz to napisz jaki założyłeś ten wydech i ile cię kosztował?
Z góry dzięki.


--------------------
*BMW-E36-328-COUPE*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brajanek
post Sat, 10 Jun 2006 - 18:21
Post #11


User
Dołączył: Sun, 18 September 2005





a czym sie rozni niby ten kolektor z M50 od tego z M52? to ze nie ma katalizatorów czy jak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegscvan
post Sat, 10 Jun 2006 - 19:05
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: poznan





ssacy


--------------------
czołg sprzedany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Sat, 10 Jun 2006 - 20:53
Post #13


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





co prawda to nie ten dział, ale dla poszukujacych modyfikacji, mam do sprzedania motor pochodzący z Alpiny B3, moc 375 KM, jesli jest ktoś zainteresowany, to prosze o pytania na pw/maila


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
West
post Sat, 10 Jun 2006 - 22:52
Post #14


User
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Poznań/Zurych





CYTAT("brajanek":upc82eul)
a czym sie rozni niby ten kolektor z M50 od tego z M52? to ze nie ma katalizatorów czy jak?


Poszukaj w archiwum, bo temat juz był wałkowany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:32