![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Czy takie zużycie mostka i wałka rozrządu pod nim kwalifikuje głowicę do wymiany, czy to się jakoś naprawia?
http://imgur.com/a/GeByy Silnik do Audi 2.3l 20v R5 oczywiście, czyli staroć. Etka nie pokazuje, aby mostek był częścią zamienną. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
bo mostek sam w sobie wymienny nie jest , "surowa" głowica i mostki sa rozwiercane i osiowane , tworzac jedną całosc
jesli juz to mozna dac mostki do scięcia i ponownego wyosiowania , mostek to panewka , rysy i przetarcia to norma po tylu latach , wazne jest aby niebyło zbyt nadmiernego luzu , w seriwisówce powinna byc podana dopuszczalna srednica otworu czy tez owalizacja , ew mozesz pomierzyc z innymi mostkami , |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
problem jest tego rodzaju, że silnik wyzionął ducha, z powodu braku smarowania po naprawie, i pomijając ten fakt - pytanie jest czy zostawić to czy szukać nowej głowicy ,bo naprawa to ch.g.w. co z niej będzie ?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
wałek nie ma takich strasznych obciązeń i jak naprawisz smarowanie to bedzie to jeździć
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Ja poskładałem kiedyś silnik po wymianie UPG nie sprawdzając czy po planowaniu wymyto głowicę. Wałek s dwie stopki się porysowały, nie byłem pewien czy to mogę złożyć zasięgnąłem rady zawodowego znajomego mechanika, powiedział że złożyć można - pod warunkiem że rysy nie są jakoś mocno wyczuwalne.
W Twoim wypadku sprawdzenie wymiarów i owalizacji raczej jest wskazane. Szkoda żeby wałek pękł, lub żeby ciśnienie oleju spadło. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Przez nadmierny luz możesz gubić za dużo oleju przez co wydajność pompy spadnie i może zabraknąć ciśnienia przy ekstremalnych sytuacjach.
Jw. sprawdził bym nominalne pasowanie i jak lezy wałek w panewce. (czy nie ma za dużego luzu) Już się spotykałem w grupie VAG z utratą ciśnienia oleju przez wyrobione panewki wałka. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 06:17 |