![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Seryjnie sworzeń na wcisk w łeb korby, pływający w tłoku ,bez zabezpieczeń sworznia, średnica 22mm.
Tłoki wymuszają zmianę średnicy na 20mm, są zabezpieczenia sworznia, więc sworzeń może pływać w korbie. Z tego co wiem są dwie opcje: 1. Rozwiert korby o 1mm na 23mm i montaż tulejki 23/20. 2. Wprasować tulejkę, powiedzmy 22/18 i rozwiert na 20 mm. Jak to w praktyce robicie, jakie są zalety/wady metod? P.S. Jak zapewnić smarowanie sworznia? Dziurka od góry we łbie? Jaka średnica? Jaka rysa w tulejce (głębokość)? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Wydminy ![]() |
Opcja druga bo po w tłoczeniu tulejka i tak musi być wyrównana poprzez rozwiert. -------------------- SSS 2008 Modlin- 60ft 2.062, ET 12.625@186.55
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Pablo0000 spotkałem się z opinią, że przy tulejce o grubości 1mm ciężko będzie wykonać nacięcia na olej, które powinny mieć głębokość 1 mm.
Więc jak to ugryźć? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Wydminy ![]() |
Zrobić płytsze nacięcie np. 0,5 mm
-------------------- SSS 2008 Modlin- 60ft 2.062, ET 12.625@186.55
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
W sumie byłoby. Robił ktoś nacięcie 0.5mm?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Wydminy ![]() |
W silnikch do supry np. 2jzgte, 7mgte niema rowka, otwór na główce ma średnice 3mm
-------------------- SSS 2008 Modlin- 60ft 2.062, ET 12.625@186.55
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Mi robili w autoszlif Dziak ale u mnie była za duża i na mniejszą robili z tłokach rowki na zabezpieczenie i wiekszą tulejke pływa na sworzniu i tłok ma zabezpieczenia, auto narazie śmiga tylko ich ceny są chore
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Wiele korbowodów w główkach nie ma nacięć do smarowania i jeżdżą
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 18:11 |