Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zmian kolektora ssącego problemy ze ssaniem.
Bogdan9999
post Thu, 09 Jul 2009 - 23:38
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Witam wszystkich jak w temacie po wyspawaniu sobie nowego kolektora ssącego okazało się że ssanie wariuje najgorsze to jest to ze ssanie mam regulowane za pomocą temperatury cieczy chłodzącej a nie silniczkiem krokowym sad.gif Coś na zasadzie termostatu. Zmieniałem juz ten zaworek juz 3 razy i dzieje sie to samo czyli nawet po rozgrzaniu auto wchodzi na obroty około 1500 po czym spadają na 1100 i tak w kółko rzadko kiedy spadają na katalogowe 750 ale zostają tam na krótko sad.gif Co mogło sie zmienić jaka wartość i jak to wysterować aby nie wariowało już ? załączam fotki starego kolektora ssącego i nowego. Proszę o jakieś wskazówki może spotkaliście sie z tym problemem już.

stary


nowy


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 09 Jul 2009 - 23:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mate96
post Fri, 10 Jul 2009 - 21:13
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





a może masz jakaś nieszczelność i to kwestia "lewego powietrza"? odłączałeś już cały ten system ssania na próbę na ciepłym silniku żeby sprawdzić czy jest ok?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Fri, 10 Jul 2009 - 23:28
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





Bogdan9999 widze że f2t się skończył i czas na fe3, napisz czy coś w silniku zmieniałeś i z czego przepływka czy od fe3 czy f2t??


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 11 Jul 2009 - 01:32
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Tak ten zaworek od ssania odłączyłem na próbę i bez niego wszystko jest ok nie ma żadnych problemów z wolnymi wtedy. Nieszczelności też nie ma. Na razie składam resztę auta do końca ale przy okazji myślę co z tym fantem zrobić.
Co do silnika to został poddany kompletnej obróbce wyważaniu + kute tłoki CP, regeneracja korb smile.gif lekkie koło zamachowe + podwójny docisk(mojej produkcji smile.gif ), wszystko wyważone:) głowica po obróbce i portingu min. wymiana prowadnic uszczelniaczy zawory na 3 kąty nowe zapinki na zawory smile.gif Zobaczymy czy ten mit o FE3 to prawda biggrin.gif
Narazie przepływka i elektryka od F2T ale niedługo przepływka znika i będzie strojenie.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Sat, 11 Jul 2009 - 22:41
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





jak zamontowałeś na innej wysokości, lub węże są dłuższe, to przez "zawór szybkiego biegu jałowego" może nie przepływać borygo:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Sun, 12 Jul 2009 - 00:08
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Za maly jest przeplyw cieczy chlodzacej (zawor za malo sie rozgrzewa wraz z silnikiem).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 12 Jul 2009 - 01:07
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Węże są tej samej długości mniej więcej. Ale wysokość jest inna troszke nirzej jest zamontowany jakieś 5 cm. Co jest najdziwniejsze to że gdy jest zimny wszystko jest ok ale po rozgrzaniu nazwijmy to pełnym nie trzyma wolnych już wcale tz. obroty faluja od 1200 do 1500 i tak cały czas. Jak zgasze i posti troche powiedzmy godzine i zapale znowu jest ok ale jak znowu złapie konkret temperatury obroty znowu wariują sad.gif Czy to może być wina przepływu ? Jak z tym walczyć ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 05 Sep 2009 - 20:53
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Witam problem rozwiązany całe te szopki były przez wadliwy korek od chłodnicy który nie trzymał ciśnienia w układzie ;/ Kupiłem korek HKS i wszystko jest ok chodzi jak laleczka smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 02:21