![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Tak jak w temacie.
Jestem na etapie zbierania gratów, mam zamiar założyć blow offa w 320d. Cel ? Turbo ma nie schodzić z obrotów na zmianach biegów oraz uwielbiam ten dzwięk. Sterowane jak to widzę robią na forach - stycznikiem. Sedno sprawy - jaki zawór wytrzyma 2 bary i będzie dawać fajny dźwięk? -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Po pierwsze, co to znaczy "turbo ma nie schodzić z obrotów"? Po drugie, co ma z tym wspólnego blowoff?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Ubytek ciśnienia = próba uzupełnienia go na bierząco = większe ciśnienie w momencie jego zamknięcia.
Geometria turbo nie zmienia się na to łagodne i gra nie zaczyna się od początku , non stop łopatki są atakowane agresywnie. -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Przecież bov otwiera się jak spuści się nogę z gazu. Jak puścisz gaz nie ma spalin, jak nie ma spalin turbo nie ładuje wiec nie wiem co ma uzupełniać na bieżąco ciśnienie.
-------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Nie wiem, może masz racje. Chce przekonać sie o tym osobiście.
Jaki najlepiej wybrać? -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 26 February 2012 ![]() |
bov w dieslu jest tak potrzebny jak dziwce różaniec , no ale jak ktoś lubi bezsensownie wydawać kasę to proszę :
http://allegro.pl/zawor-upustowy-blow-off-...2547576299.html |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Mnie interesuje sam zawór nie jakiś kosmiczny zestaw.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
kup dobry głośnik, nagraj upragniony dźwięk na płytę, odpalaj przed remizą po przygazówce. Profit.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
sam zawór:
link -------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
Na tym forum zajmujemy sie modyfikacjami mającymi na celu szeroko rozumiane usprawnienie auta - podniesienie mocy itp.
Wszelkiego rodzaju udziwnienia mające na celu jedynie łechtanie zmysłu słuchu i własnego ego nie pasują tutaj i będa tępione. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Kolego, a jak sobie wyobrażasz blowoffa do Diesla, skoro blowoff służy do opróżnienia układu dolotowego z nadciśnienia przy zamknięciu przepustnicy? Temat jest zamknięty, ale chętnie się dowiem na priv.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:47 |