Shoutbox 0 nowych PW 


 
Closed TopicStart new topic
> Zawór blow off do diesla, jaki polecacie ?, Musi wytrzymać 2 bary, priorytet to dzwięk.
deejey!
post Thu, 16 Aug 2012 - 23:47
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Tak jak w temacie.

Jestem na etapie zbierania gratów, mam zamiar założyć blow offa w 320d.

Cel ? Turbo ma nie schodzić z obrotów na zmianach biegów oraz uwielbiam ten dzwięk.


Sterowane jak to widzę robią na forach - stycznikiem.


Sedno sprawy - jaki zawór wytrzyma 2 bary i będzie dawać fajny dźwięk?


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Aug 2012 - 23:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Thu, 16 Aug 2012 - 23:53
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Po pierwsze, co to znaczy "turbo ma nie schodzić z obrotów"? Po drugie, co ma z tym wspólnego blowoff?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Fri, 17 Aug 2012 - 00:10
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Ubytek ciśnienia = próba uzupełnienia go na bierząco = większe ciśnienie w momencie jego zamknięcia.

Geometria turbo nie zmienia się na to łagodne i gra nie zaczyna się od początku , non stop łopatki są atakowane agresywnie.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Fri, 17 Aug 2012 - 00:35
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





Przecież bov otwiera się jak spuści się nogę z gazu. Jak puścisz gaz nie ma spalin, jak nie ma spalin turbo nie ładuje wiec nie wiem co ma uzupełniać na bieżąco ciśnienie.


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Fri, 17 Aug 2012 - 11:04
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Nie wiem, może masz racje. Chce przekonać sie o tym osobiście.

Jaki najlepiej wybrać?


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hatebreeader
post Fri, 17 Aug 2012 - 11:26
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 26 February 2012





bov w dieslu jest tak potrzebny jak dziwce różaniec , no ale jak ktoś lubi bezsensownie wydawać kasę to proszę :

http://allegro.pl/zawor-upustowy-blow-off-...2547576299.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Fri, 17 Aug 2012 - 12:07
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Mnie interesuje sam zawór nie jakiś kosmiczny zestaw.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 17 Aug 2012 - 12:46
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





kup dobry głośnik, nagraj upragniony dźwięk na płytę, odpalaj przed remizą po przygazówce. Profit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Fri, 17 Aug 2012 - 13:02
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





sam zawór:
link


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Fri, 17 Aug 2012 - 13:05
Post #10


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





Na tym forum zajmujemy sie modyfikacjami mającymi na celu szeroko rozumiane usprawnienie auta - podniesienie mocy itp.
Wszelkiego rodzaju udziwnienia mające na celu jedynie łechtanie zmysłu słuchu i własnego ego nie pasują tutaj i będa tępione.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 17 Aug 2012 - 18:02
Post #11


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Kolego, a jak sobie wyobrażasz blowoffa do Diesla, skoro blowoff służy do opróżnienia układu dolotowego z nadciśnienia przy zamknięciu przepustnicy? Temat jest zamknięty, ale chętnie się dowiem na priv.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:47