![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Witam wszystkich.
W projekcie, z którym działam mam wrzucone podłużnice i zawieszenie przednie z E9x. Co ważne - auto buduję z myślą o dobrych właściwościach jezdnych do szybkiej jazdy torowej. Samochód ma bardzo nisko maskę przez co jest problem z wsadzeniem silnika ponieważ (pomimo tylnej miski) miska opiera się przednią częścią o kołyskę i o magiel (miska siedzi na maglu). Czy jest opcja wrzucić jakąś inną pasującą kołyskę która będzie miała magiel bardziej z przodu albo niżej? Czy kołyska z xDrive pasuje? Ma zupełnie inną budowę i cały środek pod silnikiem jest pusty ale nie wiem jak potem z właściwościami jezdnymi z "odwrotnym" ustawieniem wahaczy względem RWD? Czy wersja xDrive ma jakieś bolączki typu mniejszy skręt, gorsze prowadzenie albo wyjściowo złe parametry geometrii? Wiadomo, że musiałbym przełożyć całą kołyskę z maglem i zwrotnicami. Chciałbym uniknąć rzeźby z oryginalną kołyską i obniżania magla. Czy ktoś coś podpowie? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
myślę, że nikt raczej takich porównań nie robi.
Możesz spróbować znaleźć 2 e9x: jedno z xdrive, drugie bez. W tym z xdrive odpiąć skrzynkę i się przejechać. Moje doświadczenie z f11: wersja bez xdrive prowadzi się jak gokart, jak jeździłem na jeździe testowej wersją z xdrive, czułem się jakbym prowadził suva, siedząc na asfalcie. E9x nigdy tak nie testowałem |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 05:58 |