![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 24 August 2010 ![]() |
Witam,
co prawda jest kilka wzmianek na forum o zawieszeniu BC Racing, ale nigdzie nie ma nic konkretnego. Dlatego też proszę użytkowników takiego zawieszenia o wypowiedzi w temacie. Potrzebuję konkretnych informacji, jakie to ma wady, a jakie zalety, na co zwrócić uwagę przy kupnie itd.? Czy sprawdzi się na torze, czy będzie wystarczająco sztywne w zakrętach? Pozdrawiam, Max ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Mam w e30 BC inverted. To jest taki lepszy K-Sport.
![]() -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jesli do amatorskich potrzeb to bedzie ok.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 24 August 2010 ![]() |
Mam w e30 BC inverted. To jest taki lepszy K-Sport. ![]() Inverted? W czym różni się jego budowa od tego do E36? Co mam rozumieć poprzez lepszy K-Sport? Jakie dokładnie ma zalety i wady twoim zdaniem? Jesli do amatorskich potrzeb to bedzie ok. A biorąc pod uwagę profi ściganie, dlaczego twoim zdaniem się nie sprawdzi? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice ![]() |
Mam w e36 328 załozone to zawieszenie i jestem zadowolony. Według mnie jezeli masz mozliwosc to zrezygnuj z camberów(jezeli obniza cene) które są w zestawie, ponieważ nie maja regulacji w dwóch płaszczyznach tylko w jednej. Lepiej dokupic cos takiego:
http://allegro.pl/camber-plates-bmw-e36-e3...3721084458.html |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
A biorąc pod uwagę profi ściganie, dlaczego twoim zdaniem się nie sprawdzi? Bo dopiero seria ER ma osobna regulacje dobicie/odbicie i zewnetrzne zbiorniczki. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
NA miasto zawieszenie K-sport w wersji street nie nadaje się, co pół roku pękał po kolei amor. Zdjąłem to zawieszenie
Na to pewnie było by dobre, ale na ulice nie. -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Inverted? W czym różni się jego budowa od tego do E36? Co mam rozumieć poprzez lepszy K-Sport? Jakie dokładnie ma zalety i wady twoim zdaniem? A biorąc pod uwagę profi ściganie, dlaczego twoim zdaniem się nie sprawdzi? Dokladnie to co napisal Kras, jesli np to kjs lub jakies krotkie odcinki czy miasto bedzie ok, ale np do jazdy po torze lub rajdy gdzie zawias dlugo bedzie pracowal lepsze bedzie zawieszenie z zewnetrznymi zbiorniakmi. Nie bede opisywal dlaczego bo nie chce pokrecic ale bylo to wiele razy opisywane na forum ze olej mniej sie nagrzewa itd. Ale takie zawieszenie to od 10kpln wiec musial bys patrzyc za jakims np AST. A kjs lub jakies amatorskie imprezy gdzie zawias nie bedzie obciazany godzinami tylko taki zawias wystarczy. Pozatym zeby wykorzystac potencial takiego profesjonalnego zawieszenia najpierw trzeba duzo potrenowac, poustawiac, wiec zakup takiego profi zawiasu na poczatek jest bez sensu. Nie mowiac o kosztach w przypadku jakiegos uszkodzenia. Jesli mozna np znalesc jakiegos teina do Ciebie to poszedl bym w tym kierunku bo ma wszystkie czesci dostepne i wymienne bez problemow. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
mam BC Racing BR w swoim aucie, niewiele jeszcze na nim przejechałem, ale w pełni mnie zadowala. Miałem też wcześniej teina w celice w zasadzie nie widzę większych różnic, ale na korzyść BC przemawia sposób regulacji wysokości.
Jesli mozna np znalesc jakiegos teina do Ciebie to poszedl bym w tym kierunku bo ma wszystkie czesci dostepne i wymienne bez problemow. do BC też są dostępne wszystkie częsci ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Inverted ma odwrócone tloczysko regulacja twardości jest z dołu
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
To nie kwestja regulacji tylko inaczej wtedy dziala zawieszenie, ale to niech ktos madry opisze mamy paru specow.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Nizsza mase nieresorowana, zwiekszona sztywnosc przy obciazeniach bocznych, mniejszy transfer ciepla z hamulcow do oleju w amortyzatorach.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 11 August 2012 Skąd: wpr ![]() |
Odgrzewam kotleta, mam tylko takie opcje do swojego auta:
1. dedykowane B8 + springi pokroju V-maxx, Jamex, lub BSR (tuner Volvo) 2. Gwint BC Racing BR Series 3. customowe gwinty które po przesyłkach kosztują więcej niż nowe KW. 4. na pewno są jeszcze jakieś Ta Technixy ![]() cena B8 ze sprężynami będzie zbliżona do tego gwintu BC. Szarpałbym ten gwint, ale boję się o jakość i kiepskie właściwości. Auto waży niecałe 1,5t i może zdarzyć się jakiś wypad na tor, raz, dwa do roku. Resztę czasu spędzi na ulicy robiąc przebiegi rzędu 8tys km rocznie. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Odgrzewam kotleta, mam tylko takie opcje do swojego auta: 1. dedykowane B8 + springi pokroju V-maxx, Jamex, lub BSR (tuner Volvo) 2. Gwint BC Racing BR Series 3. customowe gwinty które po przesyłkach kosztują więcej niż nowe KW. 4. na pewno są jeszcze jakieś Ta Technixy ![]() cena B8 ze sprężynami będzie zbliżona do tego gwintu BC. Szarpałbym ten gwint, ale boję się o jakość i kiepskie właściwości. Auto waży niecałe 1,5t i może zdarzyć się jakiś wypad na tor, raz, dwa do roku. Resztę czasu spędzi na ulicy robiąc przebiegi rzędu 8tys km rocznie. Jaka marka i model? Z "tanich" gwintów, to nawet nawet ISC, i AP (tania marka KW, jeździ na tym Mowad). -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Sądze że najlepsze wyjście to Bilstein B8 i dobra spreżyna opcja najwytrzymalsza, co do BC sie nie wypowiem nie miałem okazji używać
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 11 August 2012 Skąd: wpr ![]() |
Dlatego też ryzykował nie będę i wpadnie B8. BC wymaga spawania w moim przypadku. AP chętnie, ale nie występuje... Dzięki!
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
W jacky był oferowany zestaw zawieszeń firmy Cobra bodajże. W pełni regulowane (z zewnętrznym zbiornikiem) kosztowało coś koło 5-6k pln jeśli dobrze pamiętam. Firma brytyjska z tego co wiem. Mało popularna u nas w kraju. Może w tym kierunku popatrzcie?? Są i mniej zaawansowane zestawy za mniejszą kasę.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
jeśli chodzi to BC to powiem, że nie musisz się bać o jakość, trochę na nim jeżdżę i nie ma żadnych problemów
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Teraz ja odgrzewam.
AE jest po raz kolejny, tym razem mam nadzieje że na porządnej odbudowie blacharki. i teraz chcę kupić gwint BC Racing BR. Wstępnie nie chcę wstawiać klatki i boję się żeby mi nie pogięło budy. Do wyboru mam dwie twardości sprężyn 8/6 lub 6/4.5. Które wybrać aby było optymalnie? 8/6 i wtedy zmniejszyć na amorkach twardość? czy 6/4.5 i wtedy optymalnie na amorkach? Pozdrawiam Zbyszek. -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Zależy do czego używane auto. Zawsze te twardsze zadedykowane na tor, a te miękkie fun car. Bierz te miękkie przy tak lekkim aucie. W BC możesz ustawić preload sprężyny więc miękka też utwardzisz, a dodatkowo regulacja dobicia w amorku zrobi swoje
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 08:38 |