Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zapowietrzanie układu paliwa Octavia 1.9 TDI ALH
konos
post Fri, 05 Oct 2007 - 21:53
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 05 October 2007





Witam,

problem jak w tytule
przewody ze zbiornika do pompy szczelne. Słyszałem o jakimś zaworku zwrotnym przy powrocie paliwa umieszczonym przy zbiorniku.

objawy są takie, że autko jedzie i nagle gaśnie bez powodu. Wystarczy siedemnastką odpowietrzyć układ wtryskowy i zapala bez problemu.

Czy to pompa pada, czy ona może łapać powietrze. Dodam, że układ paliw. jest szczelny nie widać nigdzie wycieków.
autko ma przejechane 290kkm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Oct 2007 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
aw69
post Sat, 13 Oct 2007 - 09:56
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





sprawdz przy filtrze paliwa czy wszystko jest ok i czy przez ten przezroczysty przewod co idzie od filtra do pompy nie leci zbyt duzo pęcherzy powietrza, mozesz na krótko podłączyć pompe wtryskową omijając filtr paliwa zobacz czy problem ustąpi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
konos
post Sat, 13 Oct 2007 - 10:24
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 05 October 2007





CYTAT("aw69":vwk1q3j9)
sprawdz przy filtrze paliwa czy wszystko jest ok i czy przez ten przezroczysty przewod co idzie od filtra do pompy nie leci zbyt duzo pęcherzy powietrza, mozesz na krótko podłączyć pompe wtryskową omijając filtr paliwa zobacz czy problem ustąpi


witam
zrobiłem coś takiego jak na razie i jest OK


zobaczymy jak długo będzie ok o tej pory zrobiłem 500 km i efekt się nie powtórzył.[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rollcage
post Sat, 13 Oct 2007 - 12:21
Post #4


Rookie
Dołączył: Fri, 20 January 2006





Przy powrocie do orygialnego filtra paliwa (tm gdzie masz dwa wyjscie, po prawej stronie na twoim zdjeciu) jak to wyciagniesz to powinny byc tam nałozone dwie małe gumowe uszczeleczki... sprawdz czy one sa i czy sa w dobrym stanie.. bo jeśli przepuszczaja to dostaje sie za duzo powietrza do pompy i silnik gaśnie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
konos
post Sat, 13 Oct 2007 - 23:09
Post #5


Rookie
Dołączył: Fri, 05 October 2007





CYTAT("rollcage":38ngc2h3)
Przy powrocie do orygialnego filtra paliwa (tm gdzie masz dwa wyjscie, po prawej stronie na twoim zdjeciu) jak to wyciagniesz to powinny byc tam nałozone dwie małe gumowe uszczeleczki... sprawdz czy one sa i czy sa w dobrym stanie.. bo jeśli przepuszczaja to dostaje sie za duzo powietrza do pompy i silnik gaśnie...


uszczelki są, stan raczej OK. Właśnie po to wsadziłem ten filtr od mercedesa 124. Jak przejeżdżę 1000 km i będzie ok to kupie nowy filtr z uszczelkami.

czy jest jakiś zawór zwrotny przy powrocie gdzieś w okolicach zbiornika. Może macie ETKE żeby to sprawdzić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:51