Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zakup R34 pytania
Shana
post Wed, 28 May 2014 - 10:45
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 28 May 2014





Witam serdecznie, w dośc niedalekiej przyszłości chciałbym bardzo poważnie rozważyć zakup Skylina R34 w wersji gts, i tu pojawiają sie następujące pytania:

1.Orientacyjna kwota ktora jest potrzebna na zakup auta ktore nie sprawi za dużo niespodzianek.
2.Jak ma się juz kwestia rejestracji auta z keirą po prawej, juz zmieni te przepisy czy dalej sie z tym cackają lub ew. zabawa w odstępstwa od warunków technicznych.
3.Czy jest ktoś to ściąga tego typu auta i faktycznie przykłada sie do ich sprawdzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 28 May 2014 - 10:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ledziu
post Wed, 28 May 2014 - 11:11
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





1) musisz liczyć od 35k + spore opłaty .
2) teoretycznie już prawie rejestrują a praktycznie w moim wydziale komunikacji nie ma szans.
3) pewnie jest ktoś taki ale trzeba mieć zaufanie. mnie wyślizgała firma (potem znajdę namiary) właśnie na weryfikacj stanu auta przed zakupem. Dobrze że straciłem drobną kwotę.

Ogólnie zastanów sie po co Ci takie auto które w serii dupy nie urywa a po zakończeniu wszystkich kwestii zakupowo/prawnych wyjdzie worek kasy. Jedyną zaletą będzie oryginalność...

No i już nie wspomnę o tym ze odzyskanie chociażby namiastki pieniążków które zainwestujesz będzie graniczyć z cudem... więc całość wyjdzie Ci tyle supra mk4 ori LHD i to fajnie zrobiona a w dodatku sprzedawalna...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 28 May 2014 - 13:49
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Skyline większy sens będzie mieć w opcji kupna GT-Ra, ale to już pewnie okolice 100k++.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shana
post Wed, 28 May 2014 - 15:33
Post #4


Rookie
Dołączył: Wed, 28 May 2014





Oczywiscie ze bardziej sensowny, tylko ze cenowo GTR jeszcze długo pozostanie dla mnie niedozdobycia a na GTSa jeszcze bedzie mnie stać nawet z opłatami, oscyluje ze zamknie się to w + - 60 tysiącach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisC
post Wed, 28 May 2014 - 16:20
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 July 2012
Skąd: Łódź





http://allegro.pl/nissan-skyline-r34-zarej...4217399363.html wszystko zrobione za Ciebie, tylko wrzucić manual
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalczykowy
post Wed, 28 May 2014 - 19:12
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 02 November 2013





gter'a to jeszcze warto ale zwyłego gts'a...? nie lepeij 200sx z rb'kiem za 1/3 ceny? ^^
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 29 May 2014 - 15:10
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Masz chociaż pojęcie ile kosztuje wrzucenie RB25 do S13/14 tak, żeby to działało jak należy i było zrobione bez drutowania? Przełożony jest za 50k, licząc, że wyjdzie 60k takie auto na gotowo - jak mi poskładasz S13/S14 ze zdrową budą(zawias i heble seria) i zdrowym RB25 tak, żeby to miało ręce i nogi i nie było do czego się przyczepić od strony mechanicznej - to "trochę" klientów się znajdzie. S14 z RB25 za 20k to będzie mega okazja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shana
post Thu, 29 May 2014 - 16:43
Post #8


Rookie
Dołączył: Wed, 28 May 2014





Jesli ten r34 w/w wytrzyma tak z pare miesięcy to bardzo chętnie go wezme, ale myśle, ze juz moge niezdążyć.
Dlaczego R34 a nie jak kolega napisał w/w supre ? Marzenie jest mieć skylina, może byc nawet z kierą po prawej, to juz tam nie robi wielkie róznicy smile.gif
niestety na GTRa stac mnie jeszcze długo nie będzie, ale od GTSa można zacząć smile.gif
Tak juz z czystej ciekawości, poza jednostką napędową... czym jeszcze różnią sie oba modele?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 29 May 2014 - 18:54
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





inna karoseria (poszerzenia,plastiki), inny naped (4x4), wieksza pojemnoscia (2.6)


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Thu, 29 May 2014 - 19:29
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Ja bym powiedzial ze roznica w napedzie AWD vs RWD to wręcz roznica zasadnicza, najwazniejsza, bardziej istotna i odczuwalna niz w silnikach RB25 vs RB26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalczykowy
post Thu, 29 May 2014 - 21:44
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 02 November 2013





Siewcu nie napinaj się tak, s13 z rb'kiem można za 20tyś kupic już trochę liźniętą, z 30k w portfelu tez można juz sporo zdziałać samemu...

gts a gtr to przepaść tak samo jak rb25/rb26-moimo że konstrukcja bardzo podobna to osiągi z innej bajki.. rb25 to jest fajny cywilny silnik, a rb 26 już w seri to racingowe cudeńko... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Thu, 29 May 2014 - 21:50
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Co determinuje zajebistość RB26 (poza kultowością oczywiście) ?


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Fri, 30 May 2014 - 10:54
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Mechanika w głowicy i 6 TB. Opinia zasłyszana/przeczytana, niestety nie miałem wink.gif


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Fri, 30 May 2014 - 11:23
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





RB26 ma pancerne korby i tloki, po zmianie szpilek w korbach 600-700km przy odpowiednim strojeniu, lataja takie projekty w uk w time attack, leca skrzynie biegow a silniki nie smile.gif
Szybciej sie wkreca, inny dzwiek, inne obroty.


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisC
post Fri, 30 May 2014 - 11:46
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 July 2012
Skąd: Łódź





i da się go zakręcić wyyyyysoko w przeciwieństwie do 2JZ np bo jest mega krótkie wykorbienie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 30 May 2014 - 13:20
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(kowalczykowy @ Thu, 29 May 2014 - 21:44) *
Siewcu nie napinaj się tak, s13 z rb'kiem można za 20tyś kupic już trochę liźniętą, z 30k w portfelu tez można juz sporo zdziałać samemu...

Ale ja mówię o samochodzie, a nie o drucie.

A tak swoją drogą, jakby autor chciał coś rzadkiego(a nie tylko R34), to wiem gdzie stoi R33 sedan wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Fri, 30 May 2014 - 13:35
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(Joe89 @ Fri, 30 May 2014 - 11:23) *
RB26 ma pancerne korby i tloki, po zmianie szpilek w korbach 600-700km przy odpowiednim strojeniu, lataja takie projekty w uk w time attack, leca skrzynie biegow a silniki nie smile.gif
Szybciej sie wkreca, inny dzwiek, inne obroty.


A ile złożyłeś rb26???

"Latają takie projekty" w UK a leciał w pobliżu??? laugh.gif

CYTAT(KrisC @ Fri, 30 May 2014 - 11:46) *
i da się go zakręcić wyyyyysoko w przeciwieństwie do 2JZ np bo jest mega krótkie wykorbienie.


Jak się ma kasę to się wszystko da...




Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Fri, 30 May 2014 - 14:47
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





@ledziu
Nie zesraj sie smile.gif
Jak juz tak zaczynasz to wlasnie skladam na +- 600hp, i co zatkalo cwaniaka?


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 30 May 2014 - 15:09
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Joe89 @ Fri, 30 May 2014 - 14:47) *
@ledziu
Nie zesraj sie smile.gif
Jak juz tak zaczynasz to wlasnie skladam na +- 600hp, i co zatkalo cwaniaka?


Bez epitetów proszę.
No i najpierw złóż, odpal, pokaż, że to faktycznie będzie miało jakąś niezawodność i wtedy pogadamy smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Fri, 30 May 2014 - 16:31
Post #20


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Wiem, chcialem kulturalnie napisac ale z niektorymi sie nie da smile.gif
Wszystko co napisalem pisali uzytkownicy na forum jak ktos jest zainteresowany to wrzuce wykresy.
Tak samo idzie zrobic z rb26 600 koni jak z sr20 400 - mowa oczywiscie o nie zakutym, i nie nie robilem 400 koni ale jak ktos jest zainteresowany to poszukajcie uzytkownika mrokalo mial 420 koni na seryjnym dole przez kilka sezonow.
EOT.


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 05:13