![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 May 2014 ![]() |
Witam serdecznie, w dośc niedalekiej przyszłości chciałbym bardzo poważnie rozważyć zakup Skylina R34 w wersji gts, i tu pojawiają sie następujące pytania:
1.Orientacyjna kwota ktora jest potrzebna na zakup auta ktore nie sprawi za dużo niespodzianek. 2.Jak ma się juz kwestia rejestracji auta z keirą po prawej, juz zmieni te przepisy czy dalej sie z tym cackają lub ew. zabawa w odstępstwa od warunków technicznych. 3.Czy jest ktoś to ściąga tego typu auta i faktycznie przykłada sie do ich sprawdzenia. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
1) musisz liczyć od 35k + spore opłaty .
2) teoretycznie już prawie rejestrują a praktycznie w moim wydziale komunikacji nie ma szans. 3) pewnie jest ktoś taki ale trzeba mieć zaufanie. mnie wyślizgała firma (potem znajdę namiary) właśnie na weryfikacj stanu auta przed zakupem. Dobrze że straciłem drobną kwotę. Ogólnie zastanów sie po co Ci takie auto które w serii dupy nie urywa a po zakończeniu wszystkich kwestii zakupowo/prawnych wyjdzie worek kasy. Jedyną zaletą będzie oryginalność... No i już nie wspomnę o tym ze odzyskanie chociażby namiastki pieniążków które zainwestujesz będzie graniczyć z cudem... więc całość wyjdzie Ci tyle supra mk4 ori LHD i to fajnie zrobiona a w dodatku sprzedawalna... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Skyline większy sens będzie mieć w opcji kupna GT-Ra, ale to już pewnie okolice 100k++.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 May 2014 ![]() |
Oczywiscie ze bardziej sensowny, tylko ze cenowo GTR jeszcze długo pozostanie dla mnie niedozdobycia a na GTSa jeszcze bedzie mnie stać nawet z opłatami, oscyluje ze zamknie się to w + - 60 tysiącach ?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
http://allegro.pl/nissan-skyline-r34-zarej...4217399363.html wszystko zrobione za Ciebie, tylko wrzucić manual
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
gter'a to jeszcze warto ale zwyłego gts'a...? nie lepeij 200sx z rb'kiem za 1/3 ceny? ^^
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Masz chociaż pojęcie ile kosztuje wrzucenie RB25 do S13/14 tak, żeby to działało jak należy i było zrobione bez drutowania? Przełożony jest za 50k, licząc, że wyjdzie 60k takie auto na gotowo - jak mi poskładasz S13/S14 ze zdrową budą(zawias i heble seria) i zdrowym RB25 tak, żeby to miało ręce i nogi i nie było do czego się przyczepić od strony mechanicznej - to "trochę" klientów się znajdzie. S14 z RB25 za 20k to będzie mega okazja.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 May 2014 ![]() |
Jesli ten r34 w/w wytrzyma tak z pare miesięcy to bardzo chętnie go wezme, ale myśle, ze juz moge niezdążyć.
Dlaczego R34 a nie jak kolega napisał w/w supre ? Marzenie jest mieć skylina, może byc nawet z kierą po prawej, to juz tam nie robi wielkie róznicy ![]() niestety na GTRa stac mnie jeszcze długo nie będzie, ale od GTSa można zacząć ![]() Tak juz z czystej ciekawości, poza jednostką napędową... czym jeszcze różnią sie oba modele? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
inna karoseria (poszerzenia,plastiki), inny naped (4x4), wieksza pojemnoscia (2.6)
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Ja bym powiedzial ze roznica w napedzie AWD vs RWD to wręcz roznica zasadnicza, najwazniejsza, bardziej istotna i odczuwalna niz w silnikach RB25 vs RB26
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
Siewcu nie napinaj się tak, s13 z rb'kiem można za 20tyś kupic już trochę liźniętą, z 30k w portfelu tez można juz sporo zdziałać samemu...
gts a gtr to przepaść tak samo jak rb25/rb26-moimo że konstrukcja bardzo podobna to osiągi z innej bajki.. rb25 to jest fajny cywilny silnik, a rb 26 już w seri to racingowe cudeńko... ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Co determinuje zajebistość RB26 (poza kultowością oczywiście) ?
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Mechanika w głowicy i 6 TB. Opinia zasłyszana/przeczytana, niestety nie miałem
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
RB26 ma pancerne korby i tloki, po zmianie szpilek w korbach 600-700km przy odpowiednim strojeniu, lataja takie projekty w uk w time attack, leca skrzynie biegow a silniki nie
![]() Szybciej sie wkreca, inny dzwiek, inne obroty. -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
i da się go zakręcić wyyyyysoko w przeciwieństwie do 2JZ np bo jest mega krótkie wykorbienie.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Siewcu nie napinaj się tak, s13 z rb'kiem można za 20tyś kupic już trochę liźniętą, z 30k w portfelu tez można juz sporo zdziałać samemu... Ale ja mówię o samochodzie, a nie o drucie. A tak swoją drogą, jakby autor chciał coś rzadkiego(a nie tylko R34), to wiem gdzie stoi R33 sedan ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
RB26 ma pancerne korby i tloki, po zmianie szpilek w korbach 600-700km przy odpowiednim strojeniu, lataja takie projekty w uk w time attack, leca skrzynie biegow a silniki nie ![]() Szybciej sie wkreca, inny dzwiek, inne obroty. A ile złożyłeś rb26??? "Latają takie projekty" w UK a leciał w pobliżu??? ![]() i da się go zakręcić wyyyyysoko w przeciwieństwie do 2JZ np bo jest mega krótkie wykorbienie. Jak się ma kasę to się wszystko da... |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
@ledziu
Nie zesraj sie ![]() Jak juz tak zaczynasz to wlasnie skladam na +- 600hp, i co zatkalo cwaniaka? -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
@ledziu Nie zesraj sie ![]() Jak juz tak zaczynasz to wlasnie skladam na +- 600hp, i co zatkalo cwaniaka? Bez epitetów proszę. No i najpierw złóż, odpal, pokaż, że to faktycznie będzie miało jakąś niezawodność i wtedy pogadamy ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Wiem, chcialem kulturalnie napisac ale z niektorymi sie nie da
![]() Wszystko co napisalem pisali uzytkownicy na forum jak ktos jest zainteresowany to wrzuce wykresy. Tak samo idzie zrobic z rb26 600 koni jak z sr20 400 - mowa oczywiscie o nie zakutym, i nie nie robilem 400 koni ale jak ktos jest zainteresowany to poszukajcie uzytkownika mrokalo mial 420 koni na seryjnym dole przez kilka sezonow. EOT. -------------------- JZA80
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 05:13 |