![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 May 2010 ![]() |
Witam kolegow. Planuje zmienic na wiosne auto. Jako ze obecny hot hatch bywa wielekrotnie za maly, mysle o aucie ktore spelni warunki namiastki sportu i przestrzeni. Wybor padl na Audi S6 C6 2008-2009.
Widzialem kilka razy, oraz slyszalem S6 5.2 V10 jak jedzie, jak brzmi i jestem zakochany. Rozsadek ciagle mowi, aby zainteresowac sie 3.0 TDI, lecz pasja 5.2 V10. Chcialem zapytac osoby, ktore mialy stycznosc z 5.2V10 jakie maja doswiadczenia z tym silnikiem? Czy jest duzo drozszy w eksploatacji niz 3.0TDI? Nie pytam o spalanie, nie ma to dla mnie zadnego znaczenia. Chodzi przede wszystkim o bezawaryjnosc i koszty serwisowania? Zastanawiam sie, czy to wogogle mozliwe dostac takie auto z przebiegiem nie wiekszym niz 120k w dobrym stanie? Dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam. P.S-poza A6 S6 nie widze zadnej alternatywy, nie ma zadnego takiego auta, ktore jest tak ladne w srodku, i tak wszechstronne. A Naped 4x4 musi byc! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
5.2 V10 z jakiegoś powodu lubią sobie paść.
Było o tym kilka wątków. http://www.racingforum.pl/V10-rozlecia-siA...ak-t111178.html http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.ph...27&t=120466 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.ph...27&t=125840 -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 May 2010 ![]() |
Wyglada to dosc dramatycznie - czyli 5.2V10 i zestaw podrecznego mechanika do naprawy jak korba wyjdzie bokiem.
Juz mi sie odwidzialo. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Czemu nie ma alternatywy ?? Tak na szybko:
http://allegro.pl/bmw-535xi-4x4-306km-56-5...3796676171.html |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Poszukaj wersji 3.0TFSI w benzynie (wbrew nazwie to kompressor V6), silnik podobny jak w S4 B8 - da się wycisnąć ponad 400 koni, motor mało popularny u nas. Z tego co wiem nie ma takich problemów jak wolnossące FSI z nietrzymaniem mocy i zapchaniem kanałów syfem. Jeśli chodzi o TDI to chyba żartujesz
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 May 2010 ![]() |
Czemu nie ma alternatywy ?? Tak na szybko: http://allegro.pl/bmw-535xi-4x4-306km-56-5...3796676171.html Hm... - ma byc avant, ale to pewnie da sie poszukac cos innego - mial byc Audi, bo piekne w srodku, a BMW to tragedia stylistyczna - mial byc wolnossacy - teoretycznie mniej awaryjny silnik - dwie turbiny - to dramat ;-( - natomiast cena tego BMW wydaje sie bardzo atrakcyjna, bo S6 w dobrym stanie ponizej 120k to mozna zapomniec * jeszcze jedna wazna kwestia...nie chce kupowac auta ktore bedzie mniej dynamiczne niz obecnie. Teraz mam 6,4 do setki, a 535i ma niecale 7 sekund. Celowalem wlasnie w cos ponizej 5,5s do setki czylin S6 - ale plan upadl - nie stac mnie na tak nietypowy i awaryjny motor. Chodzi mi jeszcze po glowie C63 - ale to juz inna polka cenowa, i ew. awaria motoru takze rujnuje budzet ;-( Ciezko bedzie cos wybrac. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Fabrycznie 535i ma okolice 6 a nawet poniżej 6 sekund (na zeperfs.com podają 5.8-5.9), w X-drive wątpię by ten czas tak drastycznie poszedł do góry. W E92 335i czy to X-drive czy jedna oś czasy zmierzono praktycznie takie same (0-100).
Porażka to te ala drewno w środku w tej z aukcji, chyba najbrzydsze jakie może być w E60. Ale to akurat można zmienić w przyzwoitych pieniądzach. Spójrz jak tutaj to wygląda - katalogowo 5.3 a zmierzono 6.3 ![]() Moja bez X-drive po delikatnym chipie (345 KM) jest nieznacznie szybsza (do 200) od Audi S8, sugerując się tym co podaje zeperfs czasy S6 i S8 są podobne. Ale fakt jest niezaprzeczalny, polatałem trochę tą S8 V10 i w pracy tego bolidu zakochałem się od razu. BMW nie ma żadnej pracy motoru (dźwięk) w tym porównaniu. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 May 2010 ![]() |
Fabrycznie 535i ma okolice 6 a nawet poniżej 6 sekund (na zeperfs.com podają 5.8-5.9), w X-drive wątpię by ten czas tak drastycznie poszedł do góry. W E92 335i czy to X-drive czy jedna oś czasy zmierzono praktycznie takie same (0-100). Porażka to te ala drewno w środku w tej z aukcji, chyba najbrzydsze jakie może być w E60. Ale to akurat można zmienić w przyzwoitych pieniądzach. Spójrz jak tutaj to wygląda - katalogowo 5.3 a zmierzono 6.3 ![]() Moja bez X-drive po delikatnym chipie (345 KM) jest nieznacznie szybsza (do 200) od Audi S8, sugerując się tym co podaje zeperfs czasy S6 i S8 są podobne. Ale fakt jest niezaprzeczalny, polatałem trochę tą S8 V10 i w pracy tego bolidu zakochałem się od razu. BMW nie ma żadnej pracy motoru (dźwięk) w tym porównaniu. A czy ktos jest w stanie wypowiedziec sie na temat niezawodnosci silnika BMW E92 M3 ? (4.0 v8) Czy poprostu teraz wszystkie: c63,m3,s6/rs6 dzialaja ale tylko w czasie gwarancji? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
kup zadbane RS6C5
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
E9x i przestronnosc wykluczają sie
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
To moze s4 b8? Nie jest to wielkie auto ale jedzie, ma dosyc duzy bagaznik
Auto jest swiezsze, motor podatny na zabiegi usprawniajace. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 January 2013 ![]() |
Mam s4 3.0tfsi i jestem bardzo zadowolony , a przesiadłem się z kilku rs4 v6 i v8 . S4 b8 jedzie najlepiej i nie psuję się . jak cię interesuje czarny sedan 2011 przed lift to pisz. Natomiast widzę duzo na np. mobile de audi s6 5.2 z padniętymi motorami więc coś nie chalo jest. Gorąco polecam też rs4 v8 . Niezniszczalny i świetnie brzmiący motor, a po czyszczeniu naprawdę fajnie jedzie. Ja bym s6 nie brał . Jak lubisz tą budę to szukaj a6 3.0 tfsi. Jezdziłem takim i też fajnie jezdzi.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 May 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 May 2010 ![]() |
Mam s4 3.0tfsi i jestem bardzo zadowolony , a przesiadłem się z kilku rs4 v6 i v8 . S4 b8 jedzie najlepiej i nie psuję się . jak cię interesuje czarny sedan 2011 przed lift to pisz. Natomiast widzę duzo na np. mobile de audi s6 5.2 z padniętymi motorami więc coś nie chalo jest. Gorąco polecam też rs4 v8 . Niezniszczalny i świetnie brzmiący motor, a po czyszczeniu naprawdę fajnie jedzie. Ja bym s6 nie brał . Jak lubisz tą budę to szukaj a6 3.0 tfsi. Jezdziłem takim i też fajnie jezdzi. No z tego co czytam, to S4 B8 wydaje sie rozsadnym wyborem jezeli chodzi o silnik - niby nie psuje sie tak, chociaz moze wynika to z tego ze malo ichj jezdzi. Dzieki za posta. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sun, 26 May 2013 ![]() |
A E63 lub C63 ? Nie maja napędu na tył , ale cała reszta wypada lepiej jak dobrze
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sun, 26 May 2013 ![]() |
Sorry pomyłka . Chodziło mi że nie mają napędu na 4 koła jak pisał szukający w pierwszym poście
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Jeżeli rozważasz C63 to może pomyśl o lexusie is f. Ale to nie jest niestety kombi. Samochód relatywnie bezawaryjny, do europejskich wozów czy EVO STI nie ma właściwie co porównywać. Części w serwisie tańsze oryginały niż zamienniki do niemieckich wozów.
P.S. Do tego nie martwisz się, że samochód zniknie tak jak o niemieckie. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 September 2012 ![]() |
Z tego co ja prześledziłem o c63 to jest to samochód bez żadnych wad. Podatny na mody i z 457 można spokojnie 530 bez ingerencji zrobić. Jeździ jak rakieta, brzmi najlepiej na świecie z wszystkich v8, ponad 300 pojedzie, ładny itp itd.
No może tylko środek wieje nowoczesnym plastikiem, ale cóż takie czasy chyba nadeszły. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 May 2012 Skąd: Łódź/Dresden ![]() |
C63 to wspaniały wóz ale tylko na suche dni a już na pewno nie na zimę
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 01:01 |