Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zakup Audi A8 W12 (po lifcie)
Simon
post Wed, 07 Apr 2010 - 16:10
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





Wspólnik uparł się na taką wersję i nijak nie mogę mu wybić z głowy (lepsza opcja to już chyba 4.2 V8) - może ma ktoś z was doświadczenie z tym autem w takiej konfiguracji? Oczywiście do auta NIE będzie montowany gaz laugh.gif


No i link do aukcji http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11850351
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 07 Apr 2010 - 16:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Ikar2
post Wed, 07 Apr 2010 - 19:42
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 May 2004
Skąd: Sosnowiec / Katowice





Nie mam co prawda doswiadczenia z A8 W12, ale czasem użytkuje Phaeton'a W12. Osobiście nie kupiłbym samochodu z tym silnikiem, ale trzeba przyznać, że radośc z jazdy jest ogromna. W12 z napedem Quattro jeżdzi wysmienicie, odpycha sie jak szalone ( jak na 2,5 tonowa limuzyne) i bardzo dobrze trzyma sie drogi. Na długiej prostej licznik pokazuje 280 km/h. Samochód jest koszmarnie drogi w eksploatacji, przy pełnym bucie pali ponad 30 litrów na 100 km, przy spokojnej jeżdzie, na trasie 16 litrów. Irytują powtarzające się drobne usterki elektroniki, np. sterownika ABS'u i wtrysków. Po delikatnej stłuczce, części niezbedne do naprawy musieliśmy zamówic w ASO ( okrutne ceny). na rynku części uzywanych oferta części do W12 jest nader skromna... Większośc mechaników, nawet specjalizujacych sie w VW group, podchodzi do tego samochodu z wyrażna niechęcią. Reasumujac, jesli kogos nie zrazaja drazniace, drobne usterki i stale świecacy się CHECK, jeśli liczy sie z zużyciem paliwa na poziomie 24 litrów w cyklu mieszanym, to mozna śmiało kupować, jeżdzi grubo :-)


--------------------
CLS V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 07 Apr 2010 - 20:30
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Jak go stać niech bierze, to najbardziej prestiżowe Audi, do tego przyzwoicie mocne, idealne na długie trasy.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Thu, 08 Apr 2010 - 00:48
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Ewentualnie S8, buda ta sama, troszkę mniejsza masa, silnik bardziej o bardziej klasycznej budowie i ciut bardziej sportowym brzmieniu.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
._.
post Thu, 08 Apr 2010 - 01:06
Post #5


User
Dołączył: Sun, 05 July 2009
Skąd: na południe od nigdzie





I ciut bardziej wyższa cena.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Thu, 08 Apr 2010 - 22:41
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Dobra, to ja sie podłącze, mój ojciec ( starszy pan ale lubi przycisnac) planuje zakup takiego własnie Audi tylko z tym najwiekszym dieslem.. Możliwe żeby po tylko zmienionym programie miało takie 390 koni? Znajomy Niemiec ma takie do sprzedania wkrótce , podobno właśnie po programie robionym w Niemczech, i twierdz właśnie ze ma 390 koni?? Kresek z hamowni nie widziałem, ale to nasz długoletni współpracownik, sciemy chyba by nie wciskał.. Jeżdzi to podobno fajnie, ale czego szukac przy ewentualnych oględzinach, na co zwrócić uwage??


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Thu, 08 Apr 2010 - 22:44
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





CYTAT(CELICA FAN @ Thu, 08 Apr 2010 - 22:41) *
Dobra, to ja sie podłącze, mój ojciec ( starszy pan ale lubi przycisnac) planuje zakup takiego własnie Audi tylko z tym najwiekszym dieslem.. Możliwe żeby po tylko zmienionym programie miało takie 390 koni? Znajomy Niemiec ma takie do sprzedania wkrótce , podobno właśnie po programie robionym w Niemczech, i twierdz właśnie ze ma 390 koni?? Kresek z hamowni nie widziałem, ale to nasz długoletni współpracownik, sciemy chyba by nie wciskał.. Jeżdzi to podobno fajnie, ale czego szukac przy ewentualnych oględzinach, na co zwrócić uwage??

jak taki zaufany to czego chcesz szukać? Dowiedz się info na temat motoru i po sprawie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Fri, 09 Apr 2010 - 08:39
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Bo ja podejzliwy jestem z natury, auto ma 3 lata chyba i tylko podobno 70 tys przejechane. Kto kupuje diesla zeby mało jezdzic.... ???


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 09 Apr 2010 - 09:51
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Zmień współpracownika bo jak wieloletni i masz takie wątpliwości to kiepsko.
Auto jak kazde inne z dieslem oglądasz, a najlepiej do serwisu z nim i się nie bawić...
Czips mógł mieć takie z tabelki 390km i realnie kolo 370-380.



--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 09 Apr 2010 - 11:02
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(CELICA FAN @ Fri, 09 Apr 2010 - 08:39) *
Bo ja podejzliwy jestem z natury, auto ma 3 lata chyba i tylko podobno 70 tys przejechane. Kto kupuje diesla zeby mało jezdzic.... ???

Nie ma reguły. Znam dwulatka z przebiegiem 26kkm, jak tak dalej pójdzie to jako trzylatek będzie miał 40000, nie mówiąc o 70000.
Powiem to co Sajnek - sprawdź jak każde inne auto, bo dziwne pytania zadajesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Fri, 09 Apr 2010 - 19:05
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





CYTAT(CELICA FAN @ Fri, 09 Apr 2010 - 08:39) *
Kto kupuje diesla zeby mało jezdzic.... ???

Sorry za OT, ale mój wujek ma passata b5 TDI 2000 rok, kupiony nowy. Przebieg na dzień dzisiejszy 38 000km smile.gif byłem u niego na święta i się pytałem z uśmiechem na ustach. Ma jeszcze terenówkę i jakiś motor Hondy z silnikiem 1,8 i często chodzi na piechotę biggrin.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sizar
post Sun, 11 Apr 2010 - 00:36
Post #12


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: Łodz/Andrespol





Tylko ze wracajac do tematu z tego co ja kojarze to lifting A8 mialo w 2005r, ten jest z 2004...pytanie czy zmiana przodu na duzy grill to fanaberia uzytkownika czy byl uderzony przodem. Zwroc ew uwage na to.


--------------------
import aut z EU, import quadow oraz czesci z USA, transport krajowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
celinskip
post Sun, 11 Apr 2010 - 01:06
Post #13


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: Lublin





Wydaje mi sie ze W12 wychodzily tylko z takim przodem.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Sun, 11 Apr 2010 - 20:13
Post #14


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





CYTAT(celinskip @ Sun, 11 Apr 2010 - 01:06) *
Wydaje mi sie ze W12 wychodzily tylko z takim przodem.


dobrze gadasz, single frame w a8 d3 zaczął się od w12 w 2004
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simon
post Sun, 11 Apr 2010 - 21:50
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





Te modele były ogólnie maxymalnie doposażone co dla np a8 4.2 benz. było dość drogą opcją lub dostępne dopiero 1-2 lata później - dla przykładu fotele z wentylacją i masażami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sun, 11 Apr 2010 - 22:07
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Kolega z poznańskiej firmy tuningowej marudzi, że W12 to ogromne koszty serwisu, szczególnie pod wzgledem zawieszenia (a przy tym przebiegu o ile nie było robione - to już się najpewniej kwalifikuje).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sun, 11 Apr 2010 - 22:14
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





w12 jest niesamowity, kiedyś zrobiłem trochę km W12 w starszej D2, rocznik 01', strasznie mi się spodobał, a co do paliwa i reszty, jak kogoś stać to........ smile.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sun, 11 Apr 2010 - 22:21
Post #18


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





W12 to ma sens dopiero jako biturbo w Benku wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crazy_ivan
post Mon, 12 Apr 2010 - 15:36
Post #19


User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





Simon - z wyposażeniem różnie bywało. Ja ( co prawda od człowieka pracującego w fabryce w Wolfsburgu ) kupiłem phaetona z najmniejszym silnikiem 3.2 benzyna i najwyższą ( teoretycznie niedostępną w tym silniku ) opcją wyposażenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simon
post Mon, 12 Apr 2010 - 16:22
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





Dzisiaj rozmawiałem z osobą, która serwisuje te auta i potwierdza się to co mówi ju-by, koszmarnie kosztowne naprawy silnika a zwłaszcza często padającej elektryki/elektroniki. Kolejny minus ale to już każdej A8 to szybki padające na naszych drogach tylne zawieszenie i jego bardzo wysoka cena części
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:38