![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 26 June 2013 ![]() |
Panowie pytanie,
chcę zkupić auto Opel Zafira OPC Mam do wyboru ZA z silnikiem Z20LET z tego co mi wiadomo to te silniki wytrzymują ok 200tyś i zaczynają padać w nich uszczelniacze i siadają pierścienie olejowe mimo że silniki mają kompresję. Więc kupując taką ZA w OPC należy się odrazu przygotować na remont silnika. Druga opcja to Zafira B OPC z silnikiem Z20LEH ta wersja silnikowa jest lepiej wykonana czy ma tą samą przypadłość co Z20LET. Bo mogę zakupić B w OPC ale już nie wystarczy na remont silnika a wiadomo auta mają przelatane po 200-250tyś i trochę strach. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 August 2013 ![]() |
ten sam syf tak naprawde
LEH tylko lepsze tloki i natrysk oliwy i brak walkow balansujacych w serii, rowniez maja ta przypadlosc ze juz od +150tys wala grubo oliwy mialem oba te silniki w LET przy 180 tys uszczelniaczy nie mialem juz wcale, lataly sobie po trzonkach wyjechane jak rumunki z trasy:) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 07:08 |