Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Wysokie obroty w Mitsubishi Eclipse 2g 4g63
Opek
post Sun, 23 Dec 2012 - 18:45
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 23 December 2012





Witam,


Od 2dni wpadło w moje ręce Eclipse 2 generacji 96r przedlift z silnikiem 4g63 wersja GS fwd. Jako że nie była w najgorszym stanie tak ją sam remontuję jednakże napotkałem się na dosyć poważny problem który może się okazać gwoździem do trumny silnika o jeżeli tego nie zrobie na czas. Do oleju przedostaje sie paliwo( olej jest żadki i wyczuwalna jest zapach benzyny wrecz wodnity zmieniłem go na nowy żeby nie zatrzeć silnik lecz problem pozostaje , silnik po odpaleniu leci na 1,5 tyś po chwili na 2-2,5 tyś wyczuwalne paliwo , świece okopcone na czarno czasem po przekręceniu zapłonu zapala i gaśnie CE duze spalanie okopcony zderzak czarnym osadem . Wymienione zostało :
-Silniczek krokowy 2szt stary owszem był winien lekko falowały obroty po wymianie tego problemu już nie ma
- Był zamontowany stożek siatkowy wywaliłem i wstawiłem OEM puszke z filtrem
- Wyczyszczona przepustnica ( nie zwróciłem uwagi czy nie zamyka się przepustnica do końca)
-Swiece
-Przepływomierz x 2szt
-czujnik temp cieczy x 2szt
-Sonda lambda

Do sprawdzenia:
Czy zagrzeje się może to wina termostatu ?(dziennie wykonuje 5km 8h stoji pod pracą i 5km do domu)
Znaleść jaki warsztat co podłączy się pod ecu i zczytać błedy
-Sprawdzenie oddymy (jak sprawdzić )
-czujnik położenia przepustnicy
-czy przepustnica zamyka się do końca
-Lewe powietrze (jak najlepiej sprawdzić dym, aerozol ?)
Najgorszy scenariusz
pierścienie tłoków...

Moim zdaniem to problem mieszanki a waszym ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 Dec 2012 - 18:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Gr00bY
post Fri, 28 Dec 2012 - 02:58
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Świece wszystkie wyglądają identycznie? Czy są czarne owce? Lambda co pokazuje?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opek
post Tue, 01 Jan 2013 - 20:55
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 23 December 2012





Świece są wszystkie okopcone na czarno. Lambda sonduje, przepływka, czujnik temp OK . Po podpieciu pod kompa nie mam zadnych błedów . Może się okazać że silnik jest nie dogrzany silnik, po przejechaniu 5km pokazuje 1/4 wskaźnika . Kompresji i próby olejowyej jeszcze nie robiłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amorr
post Wed, 02 Jan 2013 - 07:54
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





CYTAT
Lambda sonduje
no i dobrze tylko jaki wynik sondy? Jak nie masz jak z ecu tego odczytac to miernik i mierz bezposrednio z sondy. Jak nie dogrzany to leje wiecej Pb - jak wszedzie. Zrob z 10km jak dalej to samo wymien termostat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
snafu
post Wed, 02 Jan 2013 - 10:53
Post #5


Frequent User
Dołączył: Tue, 09 December 2008
Skąd: OSTRZESZÓW





sonda oscyluje a i tak jest bogato ?? więc musi być sporo tlenu w spalinach, czyli do sprawdzenia masz jeszcze szczelność układu wydechowego, ustawienie rozrządu, szczelność gniazd zaworowych, oraz sprawdzić czy nie dochodzi do wypadania zapłonu plus to co wyrzej napisałeś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opek
post Thu, 03 Jan 2013 - 16:34
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 23 December 2012





co sądzicie aby najpierw wymienić termostat ? Układ wydechowy na bank jest nie szczelny w okolicach tłumnika końcowego . Zawartość C02 jest przekroczona 5 razy , rorząd jest dobrze ustawiony . Zostaje szczelność gniazd zaworowych i czy nie dochodzi do wypadania zapłonu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:23