![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Co moglo byc przyczyna takiego wypalenia sie koncowki wtrysku? Wszystkie koncowki z silnika tak wygladaly.
![]() Byla tez mocno stopiona nakretka na jednym wtrysku. Gniazdo w glowicy dziewicze. ![]() Autko to w210 2.2CDI i po regeneracji wtryskow smiga az milo. Przed regeneracja tez nie bylo dramatu ale czasami zdarzalo mu sie puscic baka na jalowych i przy przyspieszaniu dosc mocno przykapcal. Moje teoria jest taka ze przed sprzedaza ktos wyciagnal wtryski i wsadzil z jakiegos totalnego padla. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
generalnie historie takie przy oleju w dolocie ( sporej ilosci )
albo w momencie kiedy wtrysk nie jest uszczelniony w glowicy ale w tedy to sie raczej mocno kopci nad silnikiem - w sensie "slepy by nie zauwazyl" |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
a na pewno wtryski były właściwe ?
jak by za wysoka temperatura była |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wtryski napewno dobre. Samochod bez programu ani boxa.
Samochod jest od niedawna wiec nie znam dokladnej jego przeszlosci. Bardzo pradopodobne ze byly duze przedmuchy bo widac bylo po wtryskach ze dosc mocno dostaly jednak dziwi mnie ze gniazda w glowicy nie nosza najmniejszych sladow nawet przy tym wtrysku gdzie nakretka zaczela sie topic. Poprostu nie ma najmniejszego sladu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 07:39 |