![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie znalazłem info w szukajce wiec pytam...
co da wymiana kolektora ssącego w AFN (golf) na AWX dodam że bedzie to współpracować z trubiną również od AWX (GT1749VA) jakie bedą plusy tej operacji - czy poprawi się w sposób znaczący napełnianie cylindrów ? co złego jest w kolektoorze od 110 - ki ? czy mozna go jakoś zmodyfikowac ? czy rónice są w budowi kanałów ? czy oryginalny AFN nierównomiernie rozdziela powoetrze na większym doładowaniu - patrząc na fotki obu kolektorów trudno coś antycypowac... czego sie można spodziewać ? dodam że zalezy mi na zwiększeniu momentu powyżej 3000 rpm i zmniejszeniu dymienia powyżej 4000 rpm póki co mój cel to 150 może nawet 160KM i chce pozostać przy swojej pompie 10mm - może w przyszłości 0.216 chce aby auto pozostało oszczedne przy delikatnej jeździe, a chce wydusić jak najwiecej w zakresie 3000-4200 rpm, czyli w zakresie użytecznym.....czyli przy ściganiu -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("cowboy":2so4xqx5) nie znalazłem info w szukajce wiec pytam...
co da wymiana kolektora ssącego w AFN (golf) na AWX dodam że bedzie to współpracować z trubiną również od AWX (GT1749VA) jakie bedą plusy tej operacji - czy poprawi się w sposób znaczący napełnianie cylindrów ? co złego jest w kolektoorze od 110 - ki ? czy mozna go jakoś zmodyfikowac ? czy rónice są w budowi kanałów ? czy oryginalny AFN nierównomiernie rozdziela powoetrze na większym doładowaniu - patrząc na fotki obu kolektorów trudno coś antycypowac... czego sie można spodziewać ? dodam że zalezy mi na zwiększeniu momentu powyżej 3000 rpm i zmniejszeniu dymienia powyżej 4000 rpm póki co mój cel to 150 może nawet 160KM i chce pozostać przy swojej pompie 10mm - może w przyszłości 0.216 chce aby auto pozostało oszczedne przy delikatnej jeździe, a chce wydusić jak najwiecej w zakresie 3000-4200 rpm, czyli w zakresie użytecznym.....czyli przy ściganiu Kolektor od AWX ma wieksze średnice kanałów a napewno ma wieksze wyjscie w strone IC,a wiec napewno to cos da,jednak oba te kolektory nie sa idelane niestety:( na twoim miejscu poszedł bym w inny kolektor ssacy A jesli chodzi o dymienie to moim skromnym zdaniem nie nadrobisz tego turbina i kolektorem to chyab wina raczej braku wydajnosci wtrysków ale niech sie ktoś bardziej kompetentny wypowie,pozdrawiam -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("guluwroc":3s41rcq2) Kolektor od AWX ma wieksze średnice kanałów a napewno ma wieksze wyjscie w strone IC,a wiec napewno to cos da,jednak oba te kolektory nie sa idelane niestety:( na twoim miejscu poszedł bym w inny kolektor ssacy
A jesli chodzi o dymienie to moim skromnym zdaniem nie nadrobisz tego turbina i kolektorem to chyab wina raczej braku wydajnosci wtrysków ale niech sie ktoś bardziej kompetentny wypowie,pozdrawiam może z SDI - znalazłem na forum fotke Aligatora dymienie powyżej 3800 jest "normalne" bo ori turbina AFN juz nie wyrabia powyżej 4000 rpm... czyli na chłopski rozum jak dostarczę silnikowi wiecej powietrza (około 1,5 Bara na turbo AWX) to powinno się zminiejszyć...a moc zwiększyć wtryski na razie bedą seryjne, chyba że trafią się dobre 0.216 po taniosci -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Krótkie pytanko:
Zakupiłem kolektor AWX - bez EGR-a Ori w AFNie EGR siedzi w odlewie kolektora.. Mam tylko pytanko co zrobić ze starym zaworem EGR ??? czy mogę wężyk idący z N18 do EGR-a po prostu zaślepić ? bo jako lajkonik kombinuje żeby stary EGR zainstalować żeby sobie pracował dla samego siebie ... prosze sie nie śmiać .. czy może całkiem wyrzucić N18 - tylko co zrobić z wężykami ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
Wywalasz EGR, wywalasz zaworek od niego. Wezyki skracasz i robisz w ukladzie tylko n75.
Albo prosciej zaslepiasz wezyk do zaworka EGR -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("Rob-555":l6cshmif) Albo prosciej zaslepiasz wezyk do zaworka EGR
dzieki za info... tak zrobie na początek... a przy korekcie softu wywale n18 żeby błedami nie rzucał jak go odepne.. jest jeszcze opcja żeby n18 zostawić z podpiętą wtyczką a wężyki pomostkowac... obawiałem się po prostu żeby się jakieś jaja w układzie podciśnieniowym ne robiły jak zaślepie wezyk sterujący EGR.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("cowboy":czi57fct) CYTAT("Rob-555":czi57fct) Albo prosciej zaslepiasz wezyk do zaworka EGR dzieki za info... tak zrobie na początek... a przy korekcie softu wywale n18 żeby błedami nie rzucał jak go odepne.. jest jeszcze opcja żeby n18 zostawić z podpiętą wtyczką a wężyki pomostkowac... obawiałem się po prostu żeby się jakieś jaja w układzie podciśnieniowym ne robiły jak zaślepie wezyk sterujący EGR.. żadnych jaj nie będzie ale błąd na vagu i tak będzie ale to nic,ja z takim błedem jezdze 2 lata -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
nie bedzie zadnych jaj i bledow jesli zostawisz podpieta kostke elektryczna do zaworka od EGR, nic nie trzeba podpinac zadnych wezykow do tego zaworka, wywalasz fizycznie zawor egr, zaślepiasz dziure w kolektorze wydechowym i ssącym i to wszystko, sam tak mam i zadnych bledow nie wywala.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a co z dolotem ?
zostawić rurke fi 40 z AFN-a czy całość przerobic tak jak mam orurowanie na fi 50 ? jeszcze te cholerne złaczki, w ASO nie wiedza co jest co... 3B0 145 834 P to zdaje sie wchodzi na kolektor ssący w AWX - to jest kolanko a złączka do trurbiny to bedzie 3B0 145 828 G po edicie : he he własnie sie w ASO dowiedziałem że oba końce idą do turbiny 3B0 145 834 P - 72 PLN 3B0 145 828 G - 304 PLN moim zdaniem to jest to drugie choć nie oglądałem dokładnie nigdy na oczy wzdłużnego silnika w Pasacie -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 15:34 |