![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Witam mam pytanko do mądrych głów. Pacjent honda z silnikiem d16z6 dmuchane dość ostro bo około 1,8 bara. Czy wydmuchana uszczelka przed turbosprężarką może przekłamywać wskazania AFR i EGT ?
Sonda afr wpięta w DP termopara w kolektorze wydechowym przed turbo . Egt poszło jak by w dół a afr poszło w górę w pewnym momęcie strojenia . Po tym jak AFR poszło w górę obwiniliśmy chiński regulator ciśnienia paliwa,że nie trzyma ciśnienia i zamontowałem na listwę regulator fabryczny 3,5 bara z b18c4 i zostało podlane paliwa bo na chinolu miałem ustawione 4 bary. Nie mówimy tutaj o zupełnym wydmuchaniu uszczelki ale braku kawałka jak by wywaliło całkiem to pewnie sprężarka nie ładowała by w piku ponad 2 bary i byśmy się szybko zorientowali. Widać jak spaliny okopciły chłodnicę wody która jest przed turbiną . Nie było tego słychać na drodze bo auto chodziło pełnym ogniem a mam tylko jeden tłumik więc było głośno -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Każda nieszczelność przed sondą wpływa na jej wskazania i przekłamania.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Spróbuj tego a będziesz miał jasność w temacie:
http://allegro.pl/tester-szczelnosci-co2-u...3770822719.html -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Czyli jak grzecznie wracałem do domu uszczelka wypaliła się jeszcze bardziej a podlane może być za dużo i po spuszczeniu gazu czasem sapnie ogniem z tej nieszczelności bo słychać strzał przy do hamowaniu silnikiem czego wcześniej nie było.
Dobrze sobie to tłumaczę ? Efekt podczas jazdy ma max był taki auto szło patrzymy na EGT dobijało do 800 stopni i zaczynało spadać co nas troszkę dziwiło . Nie wydmuchało uszczelki pod głowicą tylko między kolektorem wydechowym a turbiną więc tester zawartości CO2 w płynie chłodniczym jest Mi nie potrzebny auto trzyma cały czas prawidłowa temp przy maksymalnym pałowaniu wedle logowania bo mam chłodnicę oleju wielkości seryjnej chłodnicy wody a chłodnicę wody 2x większą niż seria -przewody układu chłodzenia miękkie ![]() Temat można zamknąc wielkie dzięki za naprowadzenie co mogło być przyczyną takiego zachowania auta dla kolegi luklam - powodem wydmuchanej uszczelki jest nie prawidłowa konstrukcja flanszy w kolektorze wydechowym który własnie się poprawia . Jak auto zostanie ponownie zestrojone odwiedzę kolegą Łukasza i je shamujemy wtedy opiszę projekcik w odpowiednim dziale . -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:10 |