![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
Cześć
Niedługo stanę przed koniecznością zrobienia wydechu w V8'ce 32-zaworowej o pojemności 4.1 litra I teraz pytanie czy wybrać y-pipe (buda w której obecnie siedzi silnik miała pojedynczy wydech w oryginale) czy może starać się upchnąć podwójny wydech z x-pipe? Jaki wpływ ma y-pipe na moc względem x-pipe? -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
a ile to to coś ma mieć mocy :?: bo jak powyżej 500HP to rób x-pipe i wydech jakieś 2,5 cala, jeśli mniej to y-pipe i 3 cale wydech.
ponadto x-pipe (a true dual jeszcze bardziej) daje fajniejszy dźwięk także pzr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
Na razie plan jest na coś koło 300HP w przyszłości nie chciał bym przekroczyć 500
![]() -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
y-pipe ci w zupełności styknie
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 19:42 |