![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 31 October 2012 ![]() |
Witam, brakuje mi paliwa auto jest w trakcie strojenia na 300 z kawałkiem.
Siedzi w nim jakaś pompa No name i już się kończy. Co polecacie nowa ori czy da radę zaadoptować coś innego, myślałem o walbro 255 da radę to wpasować w bak? Ma ktoś może numer ori pompy? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
looknij pompkę z passata B5 W12. Będzie p'n'p i wydajniejsza niz ori z S3. Pasek smiga fabrycznie na 4bar i ma 275 kuca, to pompka raczej z zapasem. no i Pierburg a nie no name chinol. Cena chyba ponizej 200 zyla. Ostatnio u znajomego do 1.8t pod 300 wrzucilismy i nie ma problemów. tylko trochę bardziej prądożerna 9A zamiast 7A fabryczna o ile dobrze pamietam.
pierburg 7.02550.63.0 -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
7.02550.63.0 to pompa ogólnie z B5 gdzie była używana z 4 barowymi regulatorami do dużej ilości odmian silnikowych. Jej wydajność na 3 barowym regulatorze to 300HP, bardzo dobra pompa ale nie wchodzi w kosz pompy pod napęd haldex, więc tutaj jesteś w błędzie że jest p&p. 63.0 pasuje do A3/Golfa tylko do kosza w zbiorniku pod napęd przedni.
Jest DW65v pod AWD haldex. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały ![]() |
Zerknij na to https://re5pect.pl/pompa-paliwa-sytec-300-l...-na-4-kola.html kosztuje połowę tego co dw65v, a wydajności wystarcza na 400+ w 1.8t
Edit: nie spojrzałem na datę, pewnie już temat ogarnięty, ale dla potomnych, walbro 255 nie nadaje się do samochodów na płycie golfa 4 z napędem 4x4. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
7.02550.63.0 to pompa ogólnie z B5 gdzie była używana z 4 barowymi regulatorami do dużej ilości odmian silnikowych. Jej wydajność na 3 barowym regulatorze to 300HP, bardzo dobra pompa ale nie wchodzi w kosz pompy pod napęd haldex, więc tutaj jesteś w błędzie że jest p&p. 63.0 pasuje do A3/Golfa tylko do kosza w zbiorniku pod napęd przedni. Jest DW65v pod AWD haldex. Może źle się przyglądam, ale moim zdaniem ta Pierburga i DW65V są identyczne gabarytowo. Czym się różnią? Może coś przeoczyłem. -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
DW65V wygląda jakby miała dwa krócce, a Pierburg tylko jeden.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Dokładnie o to chodzi dlatego pompe od napedu haldex można stosować do ośki po zaślepieniu króćca, ale na odwrót już nie. Konstrukcja baku, który przy haldex jest dzielony.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 03:14 |